Bekijk originele versie : Examenmodel gevraagd voor pedicure
Ik heb een heel dringgend verzoek. Welke dames uit regio Breda of Etten-Leur wil met mij mee als examenmodel voor pedicure.
Heb jij 2 snijdbare eeltpekken en kloven of likdoorn of een ingegroeide teennagel op je voeten meld je dan a.u.b. aan.
Je hoeft je niet te schamen voor je voeten, ben heel wat gewend.
Het examen zal 8 juli plaats vinden tussen 16.00 uur en 18.00 uur.
En misschien ken je iemand die deze kenmerken heeft, vraag het dan a.u.b.
Degene die mee gaat krijgt uiteraard een leuk presentje.
A.U.B. reageren voor 10 juni
stardust
05-06-2004, 13:18
Aloha!
Mag ik mijn zusje opgeven, die heeft het wel nodig..maar we komen uit omgeving Rdam..kan het dan ook?
Ja, natuurlijk kan dat, moet alleen wel eerst haar voeten zien om te zien of ze wel aan de exameneisen voeldoet.
stardust
05-06-2004, 21:52
Ik zal het eerst ff zeggen, want het is nog een verrassing..maar doe je wel rustig met dat snijden enz..
Ik laat je weten of ze het wilt..ik ga haar wel overhalen!
Ja hoor, ik doe voorzichtig met snijden. En als ze niet durft mee te gaan, dan moet ze(als ze wil) toch een keer naar een gediplomeerde pedicure gaan. Voeten zijn heel erg belangrijk, zeker voor je gezondheid. Men realiseerd zich dit pas als ze ouder zijn.
Groetjes
S.samira
06-06-2004, 00:20
ieuwwwwwwwwwwwwwwwwww sorry ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dat werk zou ik dus nooit van mijn leven kunnen ieuwwwwwwwwwwwwwww gatverdarrieeeeeeee
stardust
06-06-2004, 20:15
Hi,
Ik hoefde haar niet egt over te halen ze wilt het wel!
Dus whats next
Hoi, leuk om te horen, ik kan a.s. vrijdag wel naar Rotterdam komen, zeg maar waar ik naartoe moet komen. kun je het beste naar mijn privemail zenden.
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.