Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoofddoek

Pagina's : [1] 2

lailah_5
03-06-2004, 22:32

salaam meiden, ik zou graag willen weten welke meisje hoofddoek voor de mode dragen en welke meiden het echt voor AllAh swt dragen???? ik ben benieuwd, beslamaaaaaaaaaaaaa kusjes lailaatje

IkBenSaliha
03-06-2004, 22:33
Ik doe het voor mij zelf en voor Allah swt Voor niemand anders. En zeker niet voor de mode

missy898
03-06-2004, 22:35
Ehm...nou wat bedoel je met mode....ik combineer mijn hoofddoek wel meestal emt mijn kleren....maar ik ben er neit aan begonnen omdat ik dat bijvoorbeeld leuk vind staan ofzo nee ik ben er mee begonnen zoa;s je zegt voor Allah swt.............

misz_sanae
03-06-2004, 22:38
HAHA IK DRAAG HELAAS GEEN HOOFDDOEK MAAR...IK DENK NIET DAT IEMAND HET EERLIJK GAAT TOEGEVEN DAT ZE HET VOOR DE MODE DOET....IK DENK ZELF WEL DAT DE MEESTE HET OP HET BEGIN HEBBEN GEDAAN OMDAT HET IN DE MODE WAS JAH... XXXXXXXX SANAE

maryam87
03-06-2004, 22:40

Ja ik combineer mijn hoofddoek ook met mijn kleren, maar dat is toch geen mode?!? Ik draag me hoofddoek voor mezelf en voor Allah swt beslama :blauwkus: Maryam

DaNGeRouZLy
03-06-2004, 22:44
is hoofddoek dragen in de mode dan :confused:

tatouzient
03-06-2004, 22:49
Origineel gepost door DaNGeRouZLy is hoofddoek dragen in de mode dan :confused: jah da vroeg ik me ook al af pff :rolleyes: Tatou.

Mouny
03-06-2004, 22:51
draag m voor de buurman was da voor vraag... ik zie t meteen als iemand m niet met volle overtuiging draagt

Amal112
04-06-2004, 00:00
Alsof iemand hier gaat toegeven dat je ze hem voor de 'mode' draagt :rolleyes:

Nohaila
04-06-2004, 10:14
Wat ik aan zie als mode hoefddoek is die halve hoefddoekje die sommige meisjes aantrekken en dan zeggen ze daar bij ja ik draag een hijab. Kijk dat zie ik als een mode hoefddoekje, maar dat je je hoefddoek combineert met je kleren is niks mis mee,en het ligt ook aan je intentie. Ik kan er niet tegen als meisjes van die halve hoefddoekjes aan trekken, het geeft een foute voorbeeld aan de westerse mensen. Die zullen wel denk van ja wat is het nou, de een draagt hem zo en de ander weer zo. En niet alleen bij de westerse maar ook bij Allah (swt) Meiden dat is geen hijab he. Elmohiem allah ihdie magelak

mocro_sammy
04-06-2004, 10:20
Volgens mij moet er nog een staan: omdat je bng bent voor je familie. Sommige meisjes dragen alleen een hoofddoek omdat dat moet van hun vader/broers of wat dan ook. Ik draag mijn hoofddoek in ieder geval omdat ik moslim ben en dat wil laten zien. Oké soms draag ik mijn hoofddoek volgens de laatste ‘hoofddoekmode’ maar ik doe het niet alleen daarom.

DaNGeRouZLy
04-06-2004, 10:22
Origineel gepost door Nohaila Wat ik aan zie als mode hoefddoek is die halve hoefddoekje die sommige meisjes aantrekken en dan zeggen ze daar bij ja ik draag een hijab. Kijk dat zie ik als een mode hoefddoekje, maar dat je je hoefddoek combineert met je kleren is niks mis mee,en het ligt ook aan je intentie. Ik kan er niet tegen als meisjes van die halve hoefddoekjes aan trekken, het geeft een foute voorbeeld aan de westerse mensen. Die zullen wel denk van ja wat is het nou, de een draagt hem zo en de ander weer zo. En niet alleen bij de westerse maar ook bij Allah (swt) Meiden dat is geen hijab he. Elmohiem allah ihdie magelak iedereen vreet zich op aan meisjes met een halve hoofddoek maar in ieder geval hebben ze een eerste stap gemaakt en Insha`allah zetten ze ook de volgende stap. het zijn meestal de meisjes zonder hoofddoek die zich hier aan ergeren is me opgevallen, terwijl ze zelf geen recht van spreken hebben vind ik. Ik ben het absoluut met je eens dat het een slecht voorbeeld is maar ja als je geen hoofddoek draagt en strakke kleding draagt dan ben je zehma de "liberale" moslim en een voorbeeld voor de "geintergreerde" moslim voor de Nederlanders. ciao xxx :zwaai:

DaNGeRouZLy
04-06-2004, 10:25
Origineel gepost door mocro_sammy Volgens mij moet er nog een staan: omdat je bng bent voor je familie. Sommige meisjes dragen alleen een hoofddoek omdat dat moet van hun vader/broers of wat dan ook. Ik draag mijn hoofddoek in ieder geval omdat ik moslim ben en dat wil laten zien. Oké soms draag ik mijn hoofddoek volgens de laatste ‘hoofddoekmode’ maar ik doe het niet alleen daarom. ff voor de duidelijkheid wat is de laatste hoofddoekmode? bedoel je piratenstyle of bedoel je gewoon Hijaab maar goed gecombineerd met je kleding?

bentbajo
04-06-2004, 10:44
hey als je hoofd doek draagtdraag je hem voor je zelf en allah meshied omdat jullie hoofdoek moeten dragen van jullie ouders en zien dat de meeste meisjes nou hoofddoek dragen omdat het hun mooi staat dan het is goed dat ze hun hoofd bedekken dan moet je gewoon respect voor ze hebben ik draag zeld geen hoofddoek maar ik ben wel heel erg gelovig ik denk dat ik hem over 2jaar zal dragen

mocro_sammy
04-06-2004, 11:32

Origineel gepost door DaNGeRouZLy ff voor de duidelijkheid wat is de laatste hoofddoekmode? bedoel je piratenstyle of bedoel je gewoon Hijaab maar goed gecombineerd met je kleding? Nou ja: twee hoofddoeken (een soort kapje en dan een normale hoofddoek), of een piratenhoofddoek en dan een sjaal eromheen. Dat soort dingen dus. Ik draag meestal een ‘normale’ hijaab. Maar je hoofddoek combineren met je kleding is niet hoofddoekmode. De verschillende stijlen hoofddoek-dragen wel.

Pagina's : [1] 2