Bekijk originele versie : camera vrouw/fotograaf nejwa
112malika
03-06-2004, 22:17
Wie o wie heeft er ooit deze fotograag meegemaakt en wat vinden jullie van haar
beni_bouyachie
03-06-2004, 22:25
Leuke vrouw, proffesionele apparatuur en verstaat haar vak :goedzo:
najwa is heel profesioneel en haar werk zoals fotos's en videoreportage zijn ook heel goed ze is echt een aanraadster daar hoef je echt niet aan te twijfelen.
sinba
Faatje_Zohra
06-06-2004, 03:19
Nou Badia, slechter dan jouw Nederlands kan Nejwa nooit zijn... :D
Anderhalve maand geleden is mijn nicht getrouwd. Zij had Nejwa ingehuurd. Ik ben meegegaan toen ze de fotoreportage gingen maken en ik was uiterst tevreden over haar professionele gedrag. Zij neemt haar vak serieus. Ze kijkt echt naar elk klein detail. Ze wilt niet alles snel doen, zodat ze er snel vanaf is.
Na een paar weken kregen we het resultaat te zien. Dat zag er echt goed uit. Het fotoboek was prachtig! De DVD was ook goed gemonteerd.
Ik heb echt niets negatiefs over haar te zeggen. Hoe hard ik ook nadenk, ik kom echt op niets.
De mensen die haar wel slecht vinden, moeten dat ook beargumenteren. Niet klakkeloos negatief gaan schrijven over mensen zonder verdere uitleg. Dat is niet netjes, dames.....
Liefs, Faatje_Zohra!
112malika
06-06-2004, 13:30
dank je wel,fatima zohra ik stel jouw mening zeer op prijs en vind ook dat sommige dames die haar niet goed vinden een hele goede reden moet hebben want tot nu toe hoor ik alleen goede dingen over haar......
oujdiasec
06-06-2004, 13:55
ik heb zelf ook najwa gehad op mijn bruiloft ik kan je zeggen ze is echt goed en heel profesioneel ik en mijn man waren tevreden en badia volgens mij ben je zelf fotograve en kan het niet hebben dat najwa beter is in haar werk dan jij je bent gewoon jaloers.
oujdia
Salaam,
Jammer dat jullie alleen maar naar een vrouwelijke fotograaf kijken.
Pascha
Zie link hieronder
misstomatisch
07-06-2004, 21:15
Origineel gepost door badia9
nou ik persoonlijk vind haar echt haar zoooooo slecht je moet echt haar werk zien. maar ja je word echt uitgescholden hier als je je mening geeft ik zou haar niet nemen als ikje was echt niet doen je kan de ilham of magdoline nemen.
Nou weet ik toevallig dat jij MAJDOLINE ZELF BENT. Vandaar dat je hier nejwa afkraakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai:
Origineel gepost door TARIFIT2000
VOOR DIEGENEN DIE HAAR GOED GENOEG VINDEN NEEM JE HAAR TOCH GEWOON MAAR IK ZOU DIE TROEP ECHT NITE WILLEN VEELSTE DUUR
Troep zit tussen je benen jaloerze teef.
oujdiasec
08-06-2004, 21:02
he badia het valt gewoon op dat jij tarifit2000 en free2think bent je bent gewoon jaloers op najwa dat zij beter werk levert dan jullie jij en je moeder malika als jij majdoline bent zoals misstomatisch bent beweert want ik heb jullie werk gezien en ben bij jullie thuis geweest in amsterdam osdorp najwa is tien keer beter dan jij en je moeder laat haar in haar waarde en zit haar hier niet zo aftekraken want haar foto's zijn geen troep jullie foto's zijn pas troep als jullie zulk goed werk leverden dan had ik jullie wel genomen in plaats van najwa op mijn bruiloft en trouwens der wordt alleen maar postitief over najwa gesproken en dat kan jij niet hebben jaloerse fotograve majdoline.je kan beter je tijd gaan investeren in het verbeteren van jullie werk in plaats van iemand zwart maken en dingen zeggen die absoluut niet waar zijn.
oujdia
112malika
08-06-2004, 21:43
dames dames dames ik vroeg alleen jullie mening en wat doen jullie......
sla de handen in een want wij zijn moslims en moslims hebben genoeg oorlog nu
Het lijkt kasteel kakelbont wel. Kies gewoon een fotograaf waarvan je denkt die goed is.
oujdiasec
09-06-2004, 00:05
he tuttelbel badia(majdoline)hoe kan ik nou troep verkopen als ik najwa niet ben was het maar waar dat ik haar was dan had ik nu bij jou voor de deur gestaan dom wijf ga wat nuttigs doen jaloers trol jullie zijn 1000 keer beter in troep verkopen in plaats van echt profesioneel werk en trouwens als jij niet jaloers was dan laat je andere mensen in hun waarde zoals ze dat ook met jullie doen je vraagt hier zelf om want jij bent begonnen en ik geef alleen mijn mening dat najwa gewoon veel beter is dan jullie en nogmaals ik ben niet de enige die dat vind want er wordt alleen maar positief over haar gesproken en dat kan jaloerse fotograve majdoline niet hebben je bent je zelf echt aan het verlagen maar dat moet je zelf weten.
oujdia
misstomatisch
09-06-2004, 11:19
Origineel gepost door badia9
faatje zohra en misstomatish ik weet toevallig dat jullie familie zijn maar geef niet het gaat niet om nederlandse taal kijk zelf als je haar neemt ze is pas begonnen met foto's maken echt lelijk.
:giechel: :giechel: :giechel: Ik weet geeneens wie Nejwa is, hoe kan ik dan oordelen over haar werk. Ik oordeel ook niet over het werk van JOU (majdoline). Ik zeg alleen dat JIJ majdoline bent!!!!!!!!!!
Dus wat sta je zo overdreven te zeuren!!!!!!!!!!!!!!
latifa666
09-06-2004, 12:04
Zo die majdoline maakt er wel een potje van op deze forum als het gaat om een fotografe. :kwaad: :kwaad: :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.