Bekijk originele versie : Ik ScHeLd IEdErEen UiT.........
misz_sanae
03-06-2004, 21:51
salaam mensen,
ik ben de laatste tijd depressief...ik scheld iedereen zomaar uit zonder reden....ik wil de laatste tijd liever alleen zijn en als dan iemand vraagt van wat is er met je...dan scheld ik die gene uit....en dan gaat die gene weg en dan huil ik aan stuk door..soms huil ik mijn zelf in slaap...en als ik wakker wordt huil ik weer verder....echt heel triest....maar mijn vraag is weet er iemand hoe ik hier vanaf kom???? :(
graag serieuze reacties.....
xxxxxxxxx SANAE
Origineel gepost door misz_sanae
salaam mensen,
ik ben de laatste tijd depressief...ik scheld iedereen zomaar uit zonder reden....ik wil de laatste tijd liever alleen zijn en als dan iemand vraagt van wat is er met je...dan scheld ik die gene uit....en dan gaat die gene weg en dan huil ik aan stuk door..soms huil ik mijn zelf in slaap...en als ik wakker wordt huil ik weer verder....echt heel triest....maar mijn vraag is weet er iemand hoe ik hier vanaf kom???? :(
xxxxxxxxx SANAE
Waarom huil je dan? Is er iets gebeurt ofsow?????????????? Probeer wat tot rust te komen en hou je neit bezig met dingen die je opwinden. Bijf onthouden dat je'n unieke persoon bent en dat je best gelukkig kan zijn.
Sta 's ochtend sop en denk Alhamdoelilah, een dag dat ik insjAllah mijn leven kan beteren voor Allah SWT.
En het beste tegen een depresiie is bidden :)
Hou je goed
En blijven lachen okie :D http://members.aol.com/lilgorgezone11/images/cowdancin.gif
als je ervan af wil moet je eerst weten waardoor het komt dat je in zo'n bui bent! en lieverd alle meiden hebben daar wel eens last van! en verwen jezelf koop maskertjes ga winkelen en inkopen doen helpt bij mij altijd !!en ga met vriendinnen gezellig iets leuks doen naar de bios of zo...
boesa l'hbiba
marocolady
03-06-2004, 22:12
hoi sanae
dat doe ik ook vaak schelden en daarna spijt hebben en ga janken
weet je wat toevallig is daT IK OOK SANAE HEET.
GROETJES SANAE
tarifisht
03-06-2004, 22:17
ohhh oke het kan zijn dat je nu in je menstrautie periode zit
want ik ben ik ook helemaal chagrijnig en scheld ik ook sommige mensen zomaar uit..
of het kan zijn dat je heel onzeker bent over jezelf
weetje wat je dan moet doen???
gewoon schijt hebben aan alles en denken ik ben de beste en ik kan hel wel en het kan me niks schelen hoe die anderen over me denken...
maar ja verder weet ik het niet ik wens je veel succes en ik hoop dat je ervan afkomt...
groetje :zwaai:
misz_sanae
03-06-2004, 22:17
Origineel gepost door marocolady
hoi sanae
dat doe ik ook vaak schelden en daarna spijt hebben en ga janken
weet je wat toevallig is daT IK OOK SANAE HEET.
GROETJES SANAE
ja mooie naam he...:D
marjam123
03-06-2004, 22:18
zoals de meiden al zeiden: je moet eerste weten waarom je huilt? dan kun je er misschien iets aan doen...
als ik een rotbui heb, dan kan ik ook zo gek gaan doen... maar er is 9 van de 10 keer een reden voor die rotbui...
ga gewoon leuke dingen doen... en niet in je eentje zitten huilen... want dat helpt voor geen meter...
xxx
zoiets heet 'ongesteld zijn'....
IkBenSaliha
03-06-2004, 22:19
Origineel gepost door misz_sanae
salaam mensen,
xxxxxxxxx SANAE
Misschien zit je ergens mee waar je eigenlijk helemaal nog geen erg in hebt.
:(
Origineel gepost door Benkiro
zoiets heet 'ongesteld zijn'....
dat kan ook een mogelijkheid zijn ;)
misz_sanae
03-06-2004, 22:20
NEE MENSEN IK BEN NIET ONGESTELD...EN IK DENK DAT IK GEEN REDEN KAN BEDENKEN...:(
misschien dat je onbewust ergens mee zit, iets recents of lang geleden dat een litteken heeft achtergelaten; in ieder geval iets dat je niet onder ogen wilt zien...
..maak jezelf hierover nie gek, maar doe kalm aan, en in godsnaam probeer jezelf in te houden met het uitschelden.
misz_sanae
03-06-2004, 22:27
het doet me wel pijn hoor..ik doe mensen veel pijn met mijn woorden...ik scheld juist mensen uit die ik heel erg mag en waar ik veel van hou...echt heel erg..ik krijg dan wel spijt natuurlijk maar dan denk weer na van dat ik me excuses moet aanbieden maar dan doe ik juist het tegendeel..echt heel freaky....
o god, daar hebben we de vrouw met de antwoorden weer...
misz_sanae
03-06-2004, 22:34
MENSEN DIT IS WEL EEN ERNSTIGE ZAAK ..KAN ER PLEASE IEMAND MIJ HELPEN UIT DEZE ELLENDE???????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.