Bekijk originele versie : Geest of mijn tante
racha_tina
20-10-2009, 19:19
hey
heb een probleem eigenlijk geen probleem weet gewoon niet meer wat ik moet denken!!
een jaar geleden is mijn tante gestorven. pakt een paar weke naar haar dood kreeg ik dromen over haar 1ste keer zei ze 3 keer el malika tweede keer keek ze gewoon naar mij 3dekeer zwaaide ze naar mij.
heb het aan mijn ouders gevraagt en die zeiden dat ik iets moet doen als ik wil dat ik niet meer over droom.
ben haar begraaf plaats gaan bezoeken en heb een iman gevraagt om mee te gaan.
nu ben ik terug thuis en is zie ik elke morgent een kat zwarte kat.
elke morgent staat die voor mij deur als ik buiten kom volgt die kat mij en soms staat die kat voor mij dat ik niet verder kan gaan en op die ogenblik gebeurt er altijd iets slecht vb er van een fietser die te snel reed als, ik verder nog een paar stappen had gezet had die fietser mij aangerede maar door die kat die mij niet door wilde gaan bleef ik ongedeerd heb nog verschildende voorbeelde.
ik weet dat mijn tante ooit zie tegen mij dat ze gek was of katten ze had er ook veel. sommige vriendinne wille niet meer met mij stappen omdat ze bang zijn van die kat ze vinden die kat akelig
ben naar een iman geweest en vroeg hem raad en die zei dat ik die kat moest vangen hij wilde iets testen maar toen ik hoorde wat hij wilde doen met die kat heb ik geweigerd
nu zit ik er mee dat die altijd daar staat en mij volgt ik denkt af en toe dat het mijn tante is dat ze mij beschermd
of ben ik gewoon gek aan het worden
!!!!!!!!!!!!! what now
lieferttje
20-10-2009, 19:23
GhairInchaallah.
meissjeh
20-10-2009, 19:28
weard
leveloossjje
20-10-2009, 19:29
waaauuww meid das egt engg:eek:
hoop inchallah dat het wat goeds is.
ik kan je helaas niet helpen weet hier niks van maar inchallah is er iemand die er wel wat van weet.:)
MyWisdom
20-10-2009, 19:30
mensen zullen me voor gek verklaren...maar ik heb hetzelfde gehad...mijn oma met wie ik erg close was, was overleden...die bewuste avond heb ik zo gehuild en ik droomde over haar...ik werd wakker doordat ik opeens iets hoorde...ik keek en zag achter mijn gordijnen iets bewegen...ik riep heel zachtjes eerst mijn moeder..."maaaamaaa"??"' en toen harder...
"maaaamaaaaa" en toen ze boven kwam zei ik "zie jij ook wat ik zie...en ze keek en deed t licht aan en trok de gordijnen weg en ja hoor een zwart katje krabbelde tegen t raam...en liep over mijn vensterbank...gewoon lekker rustig...
mijn ma joeg t beestje weg...alle deuren waren op slot en ook alle ramen dus mijn moeder joeg t beest naar beneden en eenmaal beneden bleef ze bij de voordeur staan om t open te gooien zodra t beestje in zicht was....
we hebben t poesje nooit meer gevonden ...wallah opeens was t weg!!!
mensen zeggen dat t iets goeds was...en gek genoeg ben ik er niet bang voor geworden...alsof t poesje kwm om mij gerust te stellen en gezeschap te houden...
want ik heb die avond echt voordat ik ging slapen mijn oma huilend geroepen omdat ik mij eenzaam voelde
Onbekendjjee
20-10-2009, 19:31
wat wou die imam met die kat doen:eek:
racha_tina
20-10-2009, 19:35
wat wou die imam met die kat doen:eek:
slachten ocharme die kat zou ik nooit over mijn hart krijgen
racha_tina
20-10-2009, 19:38
mensen zullen me voor gek verklaren...maar ik heb hetzelfde gehad...mijn oma met wie ik erg close was, was overleden...die bewuste avond heb ik zo gehuild en ik droomde over haar...ik werd wakker doordat ik opeens iets hoorde...ik keek en zag achter mijn gordijnen iets bewegen...ik riep heel zachtjes eerst mijn moeder..."maaaamaaa"??"' en toen harder...
"maaaamaaaaa" en toen ze boven kwam zei ik "zie jij ook wat ik zie...en ze keek en deed t licht aan en trok de gordijnen weg en ja hoor een zwart katje krabbelde tegen t raam...en liep over mijn vensterbank...gewoon lekker rustig...
mijn ma joeg t beestje weg...alle deuren waren op slot en ook alle ramen dus mijn moeder joeg t beest naar beneden en eenmaal beneden bleef ze bij de voordeur staan om t open te gooien zodra t beestje in zicht was....
we hebben t poesje nooit meer gevonden ...wallah opeens was t weg!!!
mensen zeggen dat t iets goeds was...en gek genoeg ben ik er niet bang voor geworden...alsof t poesje kwm om mij gerust te stellen en gezeschap te houden...
want ik heb die avond echt voordat ik ging slapen mijn oma huilend geroepen omdat ik mij eenzaam voelde
weet je soms vind ik dat niet erg dat die kat mij beschermd
elke dag staat die daar kijkt die naar mij en stapt die naast mij naar school en na school staat die beetje verder van mij en dan volgt die mij naar huis en als ik die kat bij mij thuis binne zet is die ineens weg en dan zie ik die de volgende dag weer
racha_tina
20-10-2009, 19:39
morgent?
iman?
iets onduidelijk
hhh ben zo iemand let niet echt op mijn geschift zal het zo maar zijn
MyWisdom
20-10-2009, 19:40
ja dat t opeens weg is herken ik
mvrtj_paparazzi
20-10-2009, 19:59
Meid ik heb precies het zelfde gehad mijn oom. Hij was ook weg van katjes en het is echt moeilijk om het te verwerken. Alles heeft een betekenis meer weet ik niet te zeggen.
Ghair Inshaallah!
Hoi, ik raad je aan, om saddaka te doen, hier in NL kun je ook geld aan de moskee geven, als je, over je tante hebt gedroomd, en nogmaals srry vertel het de volgende x aan niemand als je wwer hebt gedroomd vooral zwart bah, is niet zo fijn. ik wens je heel veel sterkte zuster, deze dounia hoor je de gekste dingen.........
ouafaatje
20-10-2009, 20:05
Ik zou echt trillen en bibberen en nooitt alleen ergens heen gaan. Ik vind zulke dingen gewoon ooo zoooooo eng!
Maar ghair insha'Allah..
Malika_hasni
20-10-2009, 20:07
Ja dat is jouw oma, en die wil jou beschermen.
arouit2008
20-10-2009, 20:30
Oooh eng :eek:
zulke dingen moet je nooit doorvertellen. niets verkeerd bedoeld ofzoo hoor maar zulke dingen houd je bij je. Het is niet goed als je het door verteld. Want het is iets van allah Swt ;)
Gair Inchallah ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.