Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maroc boyzz op centaal stations

Pagina's : [1] 2 3 4 5

missquemado
21-11-2002, 11:53

hebben jullie dat ook wel eens ( of bijna altijd ) loop je het station binnen ( den haag, Rotterdam, Amsterdam,etc. ) om naar je perron of iets dergelijks te gaan wordt je lastig gevallen door een paar maroc bozzzz met azina, scatje allez goed. wat vinden jullie hier nou van ???????????? :verliefd: :zwaai: :giechel: :eek: :p :o :D

stoeipoes
21-11-2002, 11:54
ja in Adam........ik negeer het straal.....ga mezelf niet verlagen tot dat niveua om er nog eens op te reageren........

missquemado
21-11-2002, 11:58
he stoeipoes ik heb ook het zelfde probleem en vandaar die discussie. maar ik wil er ook nog bij zeggen dat het niet de bedoeling izz om alle mokro' s over een kam te scheren. p.s. luv ya to and take care en succes met de ramadan ( nog 2 wkn. ) liefs mizz quemado noumidia

NaDoR.ZiNa
21-11-2002, 12:01
Jah de jongens zijn zwaar irritant geen leven gewoon!!!! Maar jah er zijn wel van die domme meisjes die er nog ook echt op in gaan ook beetje jammer :(

stoeipoes

thanx.....do you love me??? Wat lief!! Well.....I love all moslims in the whole world!!!! So you 2!!! Jij ook nog succes!!!!! Thallah frasek

zakia_1984
GEK wordt ik er soms van, terwijl 9 van de 10 keer, die gasten amper zien hoe die meid eruit is, zo stoned zijn ze, ze zien een vage vrouwefiguur met donker haar en denken hmmmm daar gaat er weer een.pfffffffff

beppie_truus
21-11-2002, 12:21
nou volgens mij valt het onwijs mee hier op cs in den haag althans ik heb ze nooit gezien en ik kom dagelijks op het station.

stoeipoes
21-11-2002, 12:21
ja dat klopt....maar dat zie je ook in Marokko...maar dan zijn het Marokkaanse hoertjes....

zakia_1984
21-11-2002, 12:22
Origineel gepost door Super_Marokkaan Ewa...........de meeste van die gasten op Centraal zijn junkie's of dealers dus ze zijn zoiezo ****up :D Is het jullie ook opgevallen dat er ook marokkaanse junks zijn die soms ouder zijn dan 35 :( lopen ze daar met zo'n hollandse heroine hoertje Die zie ik wel eens in de metro dat soort mensen. RotterdamCS is echt geen prettige plaats, zwak uitgedrukt

stoeipoes
21-11-2002, 12:24
klopt!! Ik liep er vorig jaar laat nog over straat bij het CS (voor school hoor!!!) en ik wist neit wat ik zag....ik was blij dat er overal agenten waren (was op de dag van de huwelijk van Maxima en Willem) want ik was echt zo bang.......

zakia_1984
21-11-2002, 12:27
Origineel gepost door stoeipoes klopt!! Ik liep er vorig jaar laat nog over straat bij het CS (voor school hoor!!!) en ik wist neit wat ik zag....ik was blij dat er overal agenten waren (was op de dag van de huwelijk van Maxima en Willem) want ik was echt zo bang....... Je had het station moeten zien toen feyenoord een paar weken geleden speelde, heel de ME was uitgerukt en het hele poltitiecorps was ingezet.

stoeipoes
21-11-2002, 12:28
hihihi....tja.....hadie hayat.....

missquemado
21-11-2002, 12:29
misschien valt het mee als jij er loopt maar als ik er ben is het chaos. maar ja maybe kom ik elke keer gewoon on the wrong place at the wrong time kan gebeuren een dag niet gelachen izz en dag niet geleefd

stoeipoes
21-11-2002, 12:31
Dat klopt!! Marja....veel Marokkanen hangen er rond dat wel......

zakia_1984
21-11-2002, 12:32

Origineel gepost door missquemado misschien valt het mee als jij er loopt maar als ik er ben is het chaos. maar ja maybe kom ik elke keer gewoon on the wrong place at the wrong time kan gebeuren een dag niet gelachen izz en dag niet geleefd nee hoor, rotterdam CS is altijd the wrong place at every time, het is altijd chaos daar, vorige keer zag ik een zakkenroller van dicht bij in ACTIE. Hij rukte een of andere beautycase uit de handen van een dame en rende er keihard vandoor, en die vrouw GILLEN, maar hij sprinte zo van spoor zeven tot de uitgang bij de metro en niemand die hem tegen hield.

Pagina's : [1] 2 3 4 5