Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op slot

Pagina's : [1] 2 3 4

Raniyah_Sunsine
20-10-2009, 14:37

Niet normaal!!!!! Het schijnt dat sommige moeders hun dochter(s) zogenaamd "op slot" doen als ze nog niet getrouwd zijn. Zo kunnen ze geen geslachtgemeenschap hebben. En ze beweren dat dit halal is... Ik dacht dat dit alleen vroeger gebeurde, of alleen in de bergen in marokko ofzo. Nu vertelde mijn buurmeisje doodleuk dat haar oma het voor haar en haar zussen ook had gedaan:wow: Dit na aanleiding van een kennis die trouwde en zijn kersverse bruid niet kon ontmaagden omdat ze nog "op slot" zat en haar moeder dacht dat ze dit ongedaan had laten maken, alleen had ze zit niet goed gedaan. 2009 bijna 2010 en dit gebeurt nog steeds. met meiden die gewoon in nederland zijn geboren en pffff.... Dit kan toch niet:(

hossam1975
20-10-2009, 14:45
Niet normaal!!!!! Het schijnt dat sommige moeders hun dochter(s) zogenaamd "op slot" doen als ze nog niet getrouwd zijn. Zo kunnen ze geen geslachtgemeenschap hebben. En ze beweren dat dit halal is... Ik dacht dat dit alleen vroeger gebeurde, of alleen in de bergen in marokko ofzo. Nu vertelde mijn buurmeisje doodleuk dat haar oma het voor haar en haar zussen ook had gedaan:wow: Dit na aanleiding van een kennis die trouwde en zijn kersverse bruid niet kon ontmaagden omdat ze nog "op slot" zat en haar moeder dacht dat ze dit ongedaan had laten maken, alleen had ze zit niet goed gedaan. 2009 bijna 2010 en dit gebeurt nog steeds. met meiden die gewoon in nederland zijn geboren en pffff.... Dit kan toch niet:( nou vertel, hoe kan je zo'n meisje op slot doen? heeft ze een deur met een sleutel of zo?

Raniyah_Sunsine
20-10-2009, 14:49
Dat doen ze met voodoo, zwarte magie. Nooit eerder van gehoord?

hossam1975
20-10-2009, 14:53
Dat doen ze met voodoo, zwarte magie. Nooit eerder van gehoord? dat weet ik wel, maar ik weet dat het altijd bij ander meisjes gebeurt op wie een dame jaloers is of zo, maar niet hun kind. en degene die dat doet is mouchrik en mouchrik is kafir en kafir gaat rechtstreeks naar jahanem

jdidija2006
20-10-2009, 15:04

vrouwenbesnijdenis toch.

hossam1975
20-10-2009, 15:08
vrouwenbesnijdenis toch. nee, vrouwenbesnijdenis is heel wat anders. zij heeft het over shour

abdelghalek12
20-10-2009, 15:10
is kapot handig zo een slot!! vooral voor de meiden hier!

jdidija2006
20-10-2009, 15:16
nee, vrouwenbesnijdenis is heel wat anders. zij heeft het over shour Hawla walla Quwata illa billah.. is kapot handig zo een slot!! vooral voor de meiden hier! Stegfurllah

hossam1975
20-10-2009, 15:20
is kapot handig zo een slot!! vooral voor de meiden hier! hahahahahahah, voor sommige meiden zeker

Raniyah_Sunsine
20-10-2009, 15:21
is kapot handig zo een slot!! vooral voor de meiden hier! Ow ja vooral voor die meiden van hier.. .... ga niet alle meiden over 1 kam scheren, en die meiden worden misbruikt door jullie

hossam1975
20-10-2009, 15:23
Ow ja vooral voor die meiden van hier.. tazz.... ga niet alle meiden over 1 kam scheren, en die meiden worden misbruikt door jullie volgens mij is het andersom, de jongens worden hier door die meiden (wat je meiden wilt noemen) misbruikt. echt ongelofelijk

Raniyah_Sunsine
20-10-2009, 15:29
volgens mij is het andersom, de jongens worden hier door die meiden (wat je meiden wilt noemen) misbruikt. echt ongelofelijk Ach ik weet het niet, ik denk beide. Ik weet niet waar deze wereld naar toe gaat. Maar we zitten volgens de Islam in de 14e eeuw. Onze porfeet salalah wa 3alahi wa salam moest huilen toen hij begon te lezen over deze tijd.... meisjes, jongens, vrouwen en mannen het maakt allemaal niet meer uit:(

hossam1975
20-10-2009, 15:33
Ach ik weet het niet, ik denk beide. Ik weet niet waar deze wereld naar toe gaat. Maar we zitten volgens de Islam in de 14e eeuw. Onze porfeet salalah wa 3alahi wa salam moest huilen toen hij begon te lezen over deze tijd.... meisjes, jongens, vrouwen en mannen het maakt allemaal niet meer uit:( als je nu wat je zegt aan die debielen hier gaat vertellen dan gaan ze je uitlachen en willen ze bewijs uit de koran zien. alsof wij in een rechtbank zijn

Raniyah_Sunsine
20-10-2009, 15:42
als je nu wat je zegt aan die debielen hier gaat vertellen dan gaan ze je uitlachen en willen ze bewijs uit de koran zien. alsof wij in een rechtbank zijn Ach ja, ik heb al zoveel rare reacties gezien. bewijs kunnen ze zelf ookopzoeken, en ik heb nog veel te leren maar ze mogen het mij anders ook vragen ik zal altijd proberen het op te zoeken:)

Finding_Me
20-10-2009, 15:44

Niet normaal!!!!! Het schijnt dat sommige moeders hun dochter(s) zogenaamd "op slot" doen als ze nog niet getrouwd zijn. Zo kunnen ze geen geslachtgemeenschap hebben. En ze beweren dat dit halal is... Ik dacht dat dit alleen vroeger gebeurde, of alleen in de bergen in marokko ofzo. Nu vertelde mijn buurmeisje doodleuk dat haar oma het voor haar en haar zussen ook had gedaan:wow: Dit na aanleiding van een kennis die trouwde en zijn kersverse bruid niet kon ontmaagden omdat ze nog "op slot" zat en haar moeder dacht dat ze dit ongedaan had laten maken, alleen had ze zit niet goed gedaan. 2009 bijna 2010 en dit gebeurt nog steeds. met meiden die gewoon in nederland zijn geboren en pffff.... Dit kan toch niet:( Ja ik heb er ook van gehoord. Maar nooit dat de moeders het zelf doen. Verschrikkelijk en onbegrijpelijk.

Pagina's : [1] 2 3 4