Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goede reden koopovereenkomst trouwjurk ontbinden!

LZN
03-06-2004, 20:35

Hallo Damen en Heren, Weet iemand van jullie wanneer men de koopovereenkomst van een trouwjurk kan ontbinden??? Ik heb namelijk 1 gekocht, heb nu spijt van!.

Amian
05-06-2004, 23:51
Hangt er vanaf waarom je er spijt van hebt. In principe kan je een koop ontbinden als het produkt niet voldoet aan de eisen die je ervan mag verwachten. Maar kijk eerst maar eens wat de voorwaarden zijn in de winkel waar je em gekocht hebt. Het kan net zo goed zijn dat je de jurk binnen een gestelde termijn terug mag brengen. Succes! Amian

kamillia83
07-06-2004, 23:38
Origineel gepost door Miss_Magrebia zeggen dat het huwelijk niet doorgaat...?? :giechel: dat is een goede ja...zouden ze vast sympathie met je hebben.

Murdoc
08-06-2004, 17:24
zeg dat je aan geheugenverlies lijdt en nergens van af weet , hoezo gekocht??? ik ben hier nooit geweest!

Classy.Lady
08-06-2004, 18:05

Origineel gepost door Murdoc zeg dat je aan geheugenverlies lijdt en nergens van af weet , hoezo gekocht??? ik ben hier nooit geweest! :lol: :lol: :lol: Hahahahahahhaahaha ! Ging hier echt stuk om..:D

Eelke
09-06-2004, 07:49
Origineel gepost door latifaaa Wettelijk mag je binnen 14 dagen de koop verbreken. Maar ik zou inderdaad kijken wat de voorwaarden zijn bij de winkel waar je hem hebt gekocht. Het zou schelen als je nog niks betaald hebt. Wettelijk gezien mag je de koop helemaal niet ontbinden. Alleen bij kopen op afstand heb je een termijn van 8 dagen (zoiets tenminste). Verder is het service van een winkel als ze iets terug willen nemen. Eenmaal gekocht is dus gewoon gekocht. Alleen als het niet een de eisen voldoet kun je terug naar de winkel. Als deze het dan niet kan herstellen, dan kun je pas je geld terugkrijgen. Groet, groet Eelke

Eelke
09-06-2004, 15:22
Origineel gepost door Miss_Magrebia Je leest wat Eelke schrijft, dus wat doen we dan: Zeggen dat het feest niet doorgaat...! En dan hopen dat de winkelier aardig is, want dat is nog steeds geen argument om de koop ongedaan te maken. Groet, groet Eelke

0uidath
09-06-2004, 17:27
Origineel gepost door kamillia83 :giechel: dat is een goede ja...zouden ze vast sympathie met je hebben. Als hen dat wat kan schelen:haha: Sympathie zou ik niet tonen hoor:haha:

0uidath
09-06-2004, 17:29
Origineel gepost door Murdoc zeg dat je aan geheugenverlies lijdt en nergens van af weet , hoezo gekocht??? ik ben hier nooit geweest! Je hebt geen korte termijngeheugen:haha:

sahab
09-06-2004, 20:26
Origineel gepost door Miss_Magrebia zeggen dat het huwelijk niet doorgaat...?? had ik direct in mijn gedachten toen ik de topic las wallah, ewa (ALLAH jehfed we ykemel bigir) Sahab

Eelke
10-06-2004, 07:47
Origineel gepost door sahab had ik direct in mijn gedachten toen ik de topic las wallah, ewa (ALLAH jehfed we ykemel bigir) Sahab En mag een goede moslim dan een winkelier oplichten? Groet, groet Eelke