Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weight Watchers

Ladyx1983
20-10-2009, 11:27

Wie doet er mee? Weight Watchers baseert zijn formule op 6 belangrijke punten. 5 per dag- 5 x fruit en groenten Drink u fit-1,5 tot 2 l l vocht Vetten- kies voor de goede vetten calcium- voor stevige botten en tanden Afwisseling-verandering van spijs... doet afvallen Beweging- voor nog meer flexibiliteit Omdat Flexipoints een erg soepel afvalprogramma is kan het makkelijk worden aangepast aan ieders behoeftes, aan je motivatie en omstandigheden. Zo kan je deze eetstijl levenslang volhouden en maken tot een goede gewoonte voor het leven. Je kunt natuurlijk naar een curcus gaan in de buurt en daar ook de nodige informatie opdoen en wekelijkse begeleiding. Vaak staan er kortingsbonnen in het WW blad om te gebruiken als je naar een bijeenkomst wilt.Ook op de site van WW staan kortingsbonnen. Zelf ben ik sinds vandaag begonnen aan WW. Mijn dagtotaal aan points bedraagt 22.

Ladyx1983
20-10-2009, 11:28
Weight Watchers Formule, bereken hoeveel punten je dagelijks mag! Je kan berekenen hoeveel punten er per dag zijn toegestaan middels de onderstaande formule : Geslacht: (1) vrouwen 7 / mannen 15 Leeftijd: (2) 18-20 jaar --> 5 punten 21-35 jaar --> 4 punten 36-50 jaar --> 3 punten 51-65 jaar --> 2 punten 65 en ouder -> 1 punt Gewicht: (3) De tientallen tellen (dus: 83 kg = 8 punten, 51 kg = 5 punten, 108 kg = 10 punten,...) Lengte: (4) < 1,60 = 1 punt, 1,60 m en groter = 2 punten. Activiteit: (5) Zittend = 0 punten Rechtstaand / gedeeltelijk zittend = 2 punten Lopend / gedeeltelijk rechtstaand / zittend = 4 punten Intense fysieke activiteit = 6 punten Stabilisatie: (6) Om gewicht te verliezen = 0 punten Om de stabilisatie te beginnen = 4 punten (1)+(2)+(3)+(4)+(5)+(6) = je nieuwe dagelijkse puntenaantal

Ladyx1983
20-10-2009, 11:28
Handig online hulpje voor de WW liefhebbers http://www.huizehos.nl/ww/

Ladyx1983
20-10-2009, 11:29
hier kan je heel veel voedingsmiddelen vinden met de points erbij http://puntenlijst.atspace.com/

Ladyx1983
20-10-2009, 11:30

Je mag punten sparen (4 per dag ) mits je van plan bent om ze op te maken. Ik mag bijvoorbeeld 22 punten per dag. Over drie dagen verdeelt is dat 66 punten. Alle punten moeten op. Als ik dus een feestje heb op de derde dag, dan kan ik op dag een en twee 18 punten eten, zodat ik op dag drie 8 punten extra te verdelen heb voor een wat lekkers.Maar het aantal punten blijft hetzelfde! Het is wel zo dat als je Active Points verdient dmv bewegen, je deze op mag maken voor een extraatje, maar ook om gewoon wat extra af te vallen.

Ladyx1983
20-10-2009, 11:31
Bonus puntenlijst voor sporters Hieronder een overzicht van de meest voorkomende sporten bij een tijdsduur van 15 minuten: Aerobic 1,5 Dansen Salsa 2 Disco 1,5 Latijns Amerikaans 2 Joggen 2 Fietsen Langzaam 1 Fietsen Snel 1,5 Golf 1 Huishouden 0,5 Lopen (10km/u) 2,5 Trappen lopen 2,5 Tuin omspitten 2 Tuinieren 1 Voetbal 2 Wandelen Langzaam 0,5 Normaal tempo 1 Snel 1,5 Yoga 1 Zeilen 0,5 Zwemmen 2

Ladyx1983
20-10-2009, 11:34
Ontbijt: VOEDINGSMIDDEL HOEVEELHEID PUNTEN Beschuit, met muisjes 4 stuk, 84g 8 punten Thee, alle soorten Vrije portie 0 punten

Al3ayla_
20-10-2009, 11:38
Lijkt me echt niets om steeds al die punten te tellen. :hihi: Ik kijk liever naar de calorieen, koolhydraten en vetten.

Ladyx1983
20-10-2009, 11:41
Van deze voedingsmiddelen mag je eten tot je verzadigd bent,dat wil dus niet zeggen dat je je vol moet proppen en niets anders moet eten Uitroep Eiwitrijke voedingsmiddelen====3 points --------------------------------------- kip : filet, gekookt, ham, kippewit kalkoen : filet, filetgebraad zonder vet,kalkoenham mager varkensvlees : filet, lapje, haasje, mignonet, oester mager rundvlees : rosbief, américain natuur, baklapje, biefstuk, filet, ossenhaas, poulet, rollade (mager), rumsteak, schenkel, magere stooflappen, tournedos lamsvlees : filet mager kalfsvlees : filet, gebraad, haasbiefstuk, lapje, oester, poulet, schenkel magere vis : alaska pollak, baars, calamares escargots, gamba's, grijze garnalen, roze garnalen, goudbrasem, kabeljauw, kamschelp, karakollen, koolvis, krab uit blik in eigen nat, kreeft, langoustine, leng, mosselen gekookt in de schelp, mosselen zonder schelp, oesters, pangasius, pladijs, pollak, rivierkreeft, rog, scampi's, schartong, schelvis, schol, sint jacobsvrucht, snoek, snoekbaars, tarbot, tilapia, tong, tonijn uit blik in eigen nat, wijngaardslakken, wijting, zeebrasem, zeeduivel, zeelt, zonnevis platte kaas natuur 0%vet yoghurt natuur 0% vet quorn : filet, gehakt, stukjes peulvruchten : doperwten, flageolets, kapucijners, kikkererwten, linzen, maïs, rode bonen, spliterwten, witte bonen dit alles is voor 3 points. Koolhydraatrijke voedingsmiddelen===4 points onbeperkt -------------------------------------------- aardappelen pasta rijst roggevolkorenbrood (super donker van delhaize) havervlokken volkoren ontbijtgranen (all bran flakes en allbran plus) zonder fruit en chocolade 100g aardappelen = 1 punten 200g aardappelen = 2 pt 300 g aardappelen = 3 pt 400 g of onbeperkt= 4 pt 100 g pasta/ rijst= 2pt 150g pasta / rijst = 3 pt 200g of onbeperkt = 4 pt

Gossipgirl
20-10-2009, 11:55
Ik doe mee ik heb de flexipoints cd ik ga verder niet naar bijenkomsten ofzo..

Gossipgirl
20-10-2009, 12:11
Weet iemand hoeveel kcal die worst heeft die je bij de marokaan en de turk kunt kopen? Ronde plakjes worst en er zitten van die rode stukjes in...

Ladyx1983
20-10-2009, 12:51
Weet iemand hoeveel kcal die worst heeft die je bij de marokaan en de turk kunt kopen? Ronde plakjes worst en er zitten van die rode stukjes in... Staat er niet op hoeveel Kcal er in zit en hoeveel gram vet?

Schoonmaak
20-10-2009, 16:10
Wat een gedoe zeg. Wilde mee doen maar lijkt zo ingewikkeld

ElHamdoellilaah
20-10-2009, 19:09
Dit lijkt mij interessant :hihi: Morgen ga ik dit een keertje lezen :o