Bekijk originele versie : dit stuurde ik op aan m'n beste vriendin
Ik zal jullie mn verhaal doen;
Ik kon een bloedmooie meisje, al jaren, we waren heel goed bevriend, ik kon met haar zo goed opschieten ik kon haar vertrouwen ik vertelde alles aan haar we zagen elkaar ook regelmatig.
Na jaren begon ik ook van haar te houden, maar ik durfde mn liefde aan haar niet te verklaaren omdat ik schrik had om haar als vriendin te verlezen, nu is ze uitijndelijk met iemand anders getrouwd al een jaar.
Nu heb ik zoveel spijt dat ik haar toen niet gevraagd had, ik kan haar niet meer vergeten nu ik heb gehoord dat ze gek op mij was en dat ze het ook niet durfde te vertellen.
Ik heb haar sinds ze getrouwd was niet meer gezien uit respect voor haar man, maar ik heb haar wel n korte brief gestuurd.
Dit schreef ik.
i'l be lovin u forever, deep inside my heart u leave me never,
even if jou take my heart and throw it appart, i will love u still forever.
u are the sun, u are my life and u are the last thing on mij mind before
i go too sleep at night, there is now one in this world who can love u like i do, so many reasons that i wanted to spand forever with u, i wil love still forever forever foreverrrr.....
nu wil ik aan de heren vragen zouden jullie ook zoiets doen
en aan de dames hoe zouden jullie erop reageren als jullie zoiets meemaken
alhoceimachaima
03-06-2004, 19:48
:aah so sweet
Origineel gepost door Arabella
Sweet?
Stel dat jij die getrouwde vrouw bent en je krijgt zo'n brief van een gozer en jouw man krijgt het te lezen. Denk niet dat je het dan nog zo 'sweet' zou vinden. ;)
ik ben geen meester in engels, maar toen had ik een woordenboek bij ;)
Lady_moi
03-06-2004, 19:52
Ow zo kwetsbaar en gevoelig. Als dame zou ik wel heel erg gekwetsd zijn om zoiets te lezen. Pijn omda jullie nie bij mekaar kunnen zijn. Zo erg. Spijt komt vaak te laat echt erg
Sweet?
Stel dat jij die getrouwde vrouw bent en je krijgt zo'n brief van een gozer en jouw man krijgt het te lezen. Denk niet dat je het dan nog zo 'sweet' zou vinden. ;)
haar man heeft t niet gelezen geloof me.
het was gewoon een vorm van afscheid en dat ik haar nooit zal vergeten
jonge, ze is getrouwd; het is over en uit. Ik vind het jammer dat het zo is gegaan voor je, maar wat jij moet doen is haar zo snel mogelijk moet
vergeten en move on voordat er 'ongewenste taferelen' de kop opsteken.(denk goedkope soapseries)
maar ram dit je hoofd in: ZE IS GETROUWD!
Ik vind het heel schattig en heel lief!!!
Alleen maak je het zo niet erger voor jullie beide!!
Origineel gepost door Benkiro
jonge, ze is getrouwd; het is over en uit. Ik vind het jammer dat het zo is gegaan voor je, maar wat jij moet doen is haar zo snel mogelijk moet
vergeten en move on voordat er 'ongewenste taferelen' de kop opsteken.(denk goedkope soapseries)
maar ram dit je hoofd in: ZE IS GETROUWD!
het was een afscheid, nu ben er overheen.
tis al ongeveer een half jaar geleden dat ik dat schreef
ik wil je ergeren ofzo hoor, maar in mijn nederige mening had je dat ook al niet moeten doen..
lhouceimagirl1
03-06-2004, 19:57
het is lmektab niet, zo moet je het zien.een ding je moet haar niet meer briefjes schrijven want zo maak je haar huwelijk kappot. en probeer haar te vergeten,wens jou veel succes
Nou, ik hoop dat het daarbij zal blijven en dat jullie niet een alsnog iets met elkaar gaan beginnen achter de rug van haar man om.
En toch vind ik het nog best wel erg. Ze is nog maar een jaar getrouwd en nu moet ze al dingen voor haar man verzwijgen...
sommige dingen moet je gewoon verzwijgen en vergeten om uw relatie
niet in het gedrang te brengen
lhouceimagirl1
03-06-2004, 20:00
jaa zeker, want zo maak je je zelf alleen maar kappot en haar ook.
Origineel gepost door lhouceimagirl1
het is lmektab niet, zo moet je het zien.een ding je moet haar niet meer briefjes schrijven want zo maak je haar huwelijk kappot. en probeer haar te vergeten,wens jou veel succes
ik heb haar maar één briefje gestuurd en tis al een half jaar geleden. :)
toen miste ik haar zo erg daarom schreef ik haar :huil:
Conclussie: begraaf die herinneringen diep in je hart, hou ze daar, blijf uit d'r buurt en leef nog lang en gelukkig...
lhouceimagirl1
03-06-2004, 20:03
mee eens arabella
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.