Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haaruitval topic!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

ikramepearl
19-10-2009, 23:26

Na vele topics lijkt het mij handig om een grote topic te openen over haaruitval. Vertel hier wat je gebruikt, wat voor je werkt en wat absoluut niet voor je werkte. Ik begin wel. Ik heb die vichy producten gebruikt met minoxil, dus de shampoo en die flaconnetjes. In het begin hielp het prima, maar na een tijdje die shampoo gebruikt te hebben kreeg ik ontzettende jeuk en roos, dus ben ik ermee gestopt. Heb verschillende shampoos geprobeerd, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Ben bij de dokter geweest, maar ik scheen kern gezond te zijn :moe: Ik ben nu op zoek naar een goede shampoo, ik dacht meer aan de rozemarijn shampoo van weleda. Verder gebruik ik ook vermogal, ik kan daar nog niet zoveel over kwijt, wel lijkt het alsof ik donshaartjes heb gekregen op bepaalde plaatsen. En ik gebruik sinds een aantal weken ook de pillen van priorin, ik merk er tot nu toe nog niks van, maar je moet ze ook minimaal drie maanden gebruiken... Nu jullie ;)

N_NadOria
19-10-2009, 23:53
Ik heb hele erge haaruitval al een hele lange tijdd en weet niet wat ik moet doen... Wat heb je gedaan bij de dokter??

ikramepearl
20-10-2009, 00:09
Ik moest een bloedtest doen, had ik gedaan, bleek ik ijzer tekort te hebben. Kreeg ik medicijnen voor. Had niks geholpen na al die maanden, weer terug, ijzergehalte was goed, maar haaruitval bleef :confused: dus ik gebruik nu die dingen en hoop dat het helpt..

amel
20-10-2009, 00:35
Hier nog 1. IK weet wel dat bij mij het echt te maken heeft met mijn voeding. Ik eet niet gezond, en kom daardoor ook aan een tekort aan vitamine, die weer nodig zijn voor mijn haar :moe: Ik hoor altijd dat die knoflook/olijfolie/eiwit goedjes goed schijnen te werken voor je haar. Iemand ervaring daarmee?

manhaje_el7aqq
20-10-2009, 01:59

Hier nog 1. IK weet wel dat bij mij het echt te maken heeft met mijn voeding. Ik eet niet gezond, en kom daardoor ook aan een tekort aan vitamine, die weer nodig zijn voor mijn haar :moe: Ik hoor altijd dat die knoflook/olijfolie/eiwit goedjes goed schijnen te werken voor je haar. Iemand ervaring daarmee? indd dat heb ik ook gehoord. ben benieuwd!

oemchaima00
20-10-2009, 02:04
kijk ook op www.sweetsunnah.nl 100% biologische shampoos en olieen voor je haar!

oemchaima00
20-10-2009, 02:05
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sweetsunnah/article6758780.jpg Werking: Onze shampoo is een van de beste shampoos op de markt. Deze formule is een gebalanceerde mix van zwartzaad olie en plantextracten die zorgvuldig zijn geselecteerd om elkaar aan te vullen. De eerste stap om uw haar te herstellen is een natuurlijke reinigende shampoo te gebruiken. Deze shampoo is de eerste keus. Onze shampoo is rijkelijk voorzien van mineralen, proteïnen en kruiden. Deze wonderbaarlijke shampoo is gemaakt met volledig biologische ingrediënten en pure oliën die het haar schoon maken en verzorgen zonder het over te belasten. Het maakt uw haar glanzend door alle onvolmaaktheden te verwijderen die uw haar verzwakt maken. Maak uw haar weer vitaal met deze kalmerende shampoo. Geschikt voor alle haartypes en veilig voor de gevoelige huid. Tast gekleurd haar niet aan. Bevat 240 ml.

oemchaima00
20-10-2009, 02:07
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sweetsunnah/article6803764.jpg Werking: Onze Avocado Shampoo is de rijkste en meest geconcentreerde hoofdhuidtherapie op de markt. Uitstekend geschikt voor het behandelen van droog en beschadigd haar. De combinatie van alle biologische ingredienten reinigt, herstelt en kalmeert uw haar en zorgt voor volume en glans. Ideaal voor beschadigd, droog, dof en chemisch behandeld haar. Probeer en ontdek het zelf. Bevat 240 ml.

oemchaima00
20-10-2009, 02:08
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sweetsunnah/article7207820.jpg Werking: Wij zijn trots om onze Zwartzaad Haarconditioner voor te stellen. Een nieuwe combinatie van biologische crèmes, vitaminen, mineralen en geselecteerde kruiden helpen uw hoofdhuid te voeden en natuurlijke haargroei te bevorderen. De zuiverste vitaminen, aminozuren en kruiden zijn in deze unieke formule verwerkt. Zo is deze conditioner speciaal geformuleerd om droog of beschadigd haar gezond en handelbaar te maken. Deze formule bevat eiwitten en natuurlijke ingrediënten om beschadigd haar te herstellen. Zo wordt uw haar weer vlot, glanzend en stralend zacht. Brengt nieuwe vitaliteit aan uw haar met onze voedende formule. Speciaal geformuleerd voor herstel van beschadigd haar en gespleten punten. Ook worden de haarwortels versterkt, haarverlies wordt verminderd en de haarstructuur wordt beter en sterker. Geschikt voor alle haar types en veilig voor de gevoelige huid. Bevat 240 ml.

oemchaima00
20-10-2009, 02:11
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sweetsunnah/article6072272.jpg Werking: De ingrediënten van dit product zorgen voor een natuurlijke stimulans voor uw haargroei. Deze fomule bestaat uitsluitend uit de meest pure en biologische oliën om uw haarzakjes te stimuleren. Dit mengsel van natuurlijke kruiden en plantextracten is zorgvuldig geselecteerd om op een natuurlijke wijze uw haargroei te bevorderen en haaruitval te voorkomen en tegengaan. Volledig natuurlijk. Bevat 120 ml.

oemchaima00
20-10-2009, 02:12
Te veel om hier op te zetten. Neem een kijkje zou ik zeggen. Het is insha Allah de moeite waard! Wasalaam, Oem Chaima

Pirrie
20-10-2009, 02:50
Na vele topics lijkt het mij handig om een grote topic te openen over haaruitval. Vertel hier wat je gebruikt, wat voor je werkt en wat absoluut niet voor je werkte. Ik begin wel. Ik heb die vichy producten gebruikt met minoxil, dus de shampoo en die flaconnetjes. In het begin hielp het prima, maar na een tijdje die shampoo gebruikt te hebben kreeg ik ontzettende jeuk en roos, dus ben ik ermee gestopt. Heb verschillende shampoos geprobeerd, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Ben bij de dokter geweest, maar ik scheen kern gezond te zijn :moe: Ik ben nu op zoek naar een goede shampoo, ik dacht meer aan de rozemarijn shampoo van weleda. Verder gebruik ik ook vermogal, ik kan daar nog niet zoveel over kwijt, wel lijkt het alsof ik donshaartjes heb gekregen op bepaalde plaatsen. En ik gebruik sinds een aantal weken ook de pillen van priorin, ik merk er tot nu toe nog niks van, maar je moet ze ook minimaal drie maanden gebruiken... Nu jullie ;) rode knoflook,rode ui en ziet hebba souda

oemchaima00
20-10-2009, 02:56
die shampoo van sweetsunnah is niet 100% biologisch, er zitten sulfaten in om het te laten schuimen Absoluut niet! Hoe kom je daarbij?

oemchaima00
20-10-2009, 03:20
er staat: olefin sulfonate. Ik heb dat ff opgezocht en dat wordt verkregen uit cocosnoot olie.

yazzith
20-10-2009, 03:30

er staat: olefin sulfonate. Ik heb dat ff opgezocht en dat wordt verkregen uit cocosnoot olie. oh ok. dan zat ik fout

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6