Bekijk originele versie : alsjeblieft help me :'(
Neem ff diep adem, ga ff zitten, denk er goed over na en je komt er heus wel uit...
greeneyezlady
03-06-2004, 18:48
Origineel gepost door agadirpower
wat is dan jou probleem.
wat een wonder, ze hoeft geen leven van je te zoeken :eek:
greeneyezlady
03-06-2004, 18:58
jou vraag ik niets stienkert
de vraag is eerder of jij niet illegaal bent
Origineel gepost door ameliaa
Ik wil gaan trouwen en in Iran gaan wonen,maar weet niet meer wat ik moet doen.
Niemand wil me helpen.
Ik weet niet of het belangrijk is dat ik ook in nederland trouw??
Ik wil hier namelijk nooit meer terug komen.
Wie weet hoe lang het duuurt voor je een visum krijgt??
en een pasoort duurt geloof ik 5 dagen..
Ik weet niet hoe ik het moet doen en voel me eecht heel slecht,,want mijn aanstaande man is op dit moment al in Iran en ik moet er dus alleen heen..
Weet iemand of dit problemen gaat opleveren?dat ik dus alleen daar heen moet??
Je mag toch gewoon op vakantie en dan vraag ik daar later een verblijfsvergunning aan.
Ik weet allemaal niet meer hoe ik het moet aanpakken ..wie kan me helpen?
Jij moet je eens goed laten onderzoeken door een psychiater ofzo.
greeneyezlady
03-06-2004, 19:14
wat is jou probleem geke geit.
heb je meschien last van je tebechoent of zo.
wat wel je zegen.
whahaha neem aub eerst een nl cursus voordat je nog tegen mij praat, enne ameliaa ik zou echt niet weten wat je moet doen, in ieder geval veel suc6
meknessia86
03-06-2004, 19:19
He meid, ik weet er eigenlijk niks vanaf dus ik kan je ook niet helpen. :confused: wat je volgens mij wel kan doen is naar instellingen op zoek gaan die wel de nodige informatie willen. Als je maar geen overhaaste beslissingen neemt waar je later spijt van gaat krijgen!
:zwaai:
zinnezintje
03-06-2004, 19:48
salaam,
amelia, ik weet ook niet waar al die onzin opslaat.
laat je niet gek maken en ik zou ook voor het advies van meknessia86 gaan.
ik zou het gemeente vragen hoe ze hier de regels over je probleem handhaven.
wat zegt je man hierover? ik bedoel hij komt toch uit iran?? wat voor regels hebben zij daar wat betreft jou probleem met reizen enz.?
kan hij niet naar nederland komen en dit samen met jou regelen??
heb je geen familie hier die je kan helpen?
en wat bedoel je met;voel me eecht heel slecht?
in iedergeval wens ik je veeeeeeeeeel succes!!!!
wasalaam
mister_ano
03-06-2004, 20:33
Origineel gepost door greeneyezlady
wat een wonder, ze hoeft geen leven van je te zoeken :eek:
hahahaha :giechel:
(wie weet komt het nog)
Dan moet je tegen IND zeggen dat je een illegale vluchteling bent uit Iran, dan zetten ze je per direct op het vliegtuig naar Iran!!!
Dus jij zit in Iran en hebt verder geen hulp nodig:)
waarom in iran???????????????????????
meknessia86
03-06-2004, 21:25
Uit jouw woorden neem ik aan dat je nog niet bent getrouwd. :confused: Nou meid ik geef je 1 avies en dat is denk goed na voor je wat doet waar je echt spijt van gaat krijgen!!!!!!!!!!!!!!!
DaNGeRouZLy
03-06-2004, 21:37
Salaam
wat vinden je ouders hiervan?
bel even met Ind ze kunnen je vast doorverwijzen
hun tel. nummer is: 0900-1234561 of wat dacht je van de Iraanse ambassade? Tel: 070 - 354 84 83(Den Haag)
ciao:zwaai:
maisenne
03-06-2004, 22:46
Hoi Ameliaa,
Misschien heb je wat aan deze link,
http://www.askanowner.nl/search.asp?guid=%7BD66D88FD-C81D-4B67-ABF2-9745937DE32F%7D&sid=2&query=iran&x=26&y=4
of kun je je vraag stellen aan iemand die in Iran woont? Via deze site www.askanowner.nl
Ook die tip van die Iraanse ambassade en IND lijkt me heel bruikbaar.
Ik zag al wel dat je een paspoort dat nog minimaal 6 maanden geldig is nodig hebt en inderdaad een visum.
Of misschien zou je via chat contact kunnen leggen met mensen uit Iran.
Het klopt wel dat het antwoord op je vraag niet zomaar overal is te vinden. De emigratie andersom is bekender. Maar ik wens jullie samen heel veel sterkte en geluk toe. Ik weet dat al die papieren heel zwaar kunnen zijn. Het is zo veel en ingewikkeld. Vooral als je alles zelf en alleen uit moet vinden en als je dan niet eens je problemen samen met je vriend of man op kan lossen.
Als jullie nog niet getrouwd zijn, geeft dit dan in Iran geen problemen wanneer jullie je samen vertonen in het openbaar? 'k weet niet hoor, maar kan misschien?
Ik hoop dat jullie samen daar heel gelukkig worden. En als het je even teveel wordt allemaal pm je me maar.
Ik kan nog wel schrijven; denk goed over je beslissing na, want het is een hele stap en hele verandering. Maar ik neem aan dat je dat al wel lang gedaan hebt. Succes ermee.
Maisenne.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.