Bekijk originele versie : cadeau voor iemand dat gaat trouwen ??????
MyRoZiaH
03-06-2004, 18:09
Een goede vriendin van mij gaat binnenkort trouwen ... Ik en een ander vriendin willen samen iets gaan halen voor haar als cadeau ..maar we komen er echt niet uit wat we precies moeten halen...
hebben jullie wat ideeen .. en nee kom niet met die standaard dingen aan zetten als koffiezetapparaten servies of beddengoed.... :rolleyes:
maar met wat leukers dan dat :D
thanXxXxXxX MOI
...zo'n deegroller voor de bruid (begrijp me niet verkeerd; zodat ze ze de bruidegom op z'n fl!kker kan geven...)
maghrebgirl20
03-06-2004, 19:39
een foto album maken, met allemaal foto's van jullie 3, als herinnering.
en dan nog wat erbij of sow
mister_ano
03-06-2004, 21:07
a salaam,
het is niet origineel, en onpersoonlijk, ik weet het....maar een leuk bedragje (poen) ..helpt altijd denk ik.... wat dacht je van een dua?
een weekendje weg naar een leuke stad..of misschien wel een verre reis..of denk ik nu te duur???
als vriendin hoor je te weten waar ze van houdt..probeer daar je cadeau op af te stemmen....
a salaam
GoogolPlex
03-06-2004, 21:08
Origineel gepost door MyRoZiaH
Een goede vriendin van mij gaat binnenkort trouwen ... Ik en een ander vriendin willen samen iets gaan halen voor haar als cadeau ..maar we komen er echt niet uit wat we precies moeten halen...
hebben jullie wat ideeen .. en nee kom niet met die standaard dingen aan zetten als koffiezetapparaten servies of beddengoed.... :rolleyes:
thanXxXxXxX MOI
Huwelijksreis?
Een mand met:
Guurkaarsjes/ zeepjes/ parfum/ geurblaadjes/ ondergoed/ pyjama en dan allemaal kleine roze dingetjes... Je kent het wel van die hebben dingetjes bijv knuffeltje enzz... Dan met folie inpakken en met roze strik inpakken:)
geld is altijd goed of een iets wat ze heel graag wil hebben in haar huis als vriendinnen moet je tog welswieja weten wat! en dat idee met die badjassen is ook erg goed.
IkBenSaliha
06-06-2004, 14:11
thanXxXxXxX MOI
Een lingeriepakje...
Komt altijd goed van pas.
voor het meisje dan he niet voor de man
:maf:
:zwaai:
JustMeNadia
06-06-2004, 14:24
een dvd speler, ben er zeker van dat ze nog geen hebben
IkBenSaliha
06-06-2004, 14:26
Origineel gepost door JustMeNadia
een dvd speler, ben er zeker van dat ze nog geen hebben
HAHAHAHA
waarom ben jij daar zo zeker van
zeytoena
06-06-2004, 15:22
thanXxXxXxX MOI
Maak een VRIJBEWIJS voor haar
DaNGeRouZLy
07-06-2004, 00:03
Origineel gepost door IkBenSaliha
Een lingeriepakje...
Komt altijd goed van pas.
voor het meisje dan he niet voor de man
:zwaai:
maar dat is wel heel smaakgebonden he lingerie
koop jij jarratels en houdt zij liever van een oma onderbroek:haha:
DaNGeRouZLy
07-06-2004, 00:04
Origineel gepost door zeytoena
Maak een VRIJBEWIJS voor haar
en hoe maak je die?:maf:
Een mooie grote fotolijst met een koranrecitaat.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.