Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maar...ik ben pas 16!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Anoniempjeh
03-06-2004, 16:47

hallo allemaal, WEER een bericht:o maar dit is serieus, is het normaal voor iemand van mijn leeftijd(16) om zoveel aan s.ex te denken? en de huwelijksnacht hoe die zou zijn. ik word er gek van zijn er nog meer mensen van mijn leeftijd die dit doormaken? gr. Ano :banana:

tonymontana
03-06-2004, 16:51
nee je moet gewoon gaan sexen dan gaat t over :)

UndercoverAngel
03-06-2004, 16:56
Je zit in de Puberteit.. Hou je bezig met de Islam voordat je door al die hormonen verkeerde keuzes gaat maken.. .:UcA:.

Mina78
03-06-2004, 17:08
Verdiep je in de ISLAM..

greeneyezlady
03-06-2004, 17:11

ik zou zeggen ga trouwen! :)

greeneyezlady
03-06-2004, 17:23
Origineel gepost door coalitie help die jongen ff een handje ja sta niet te kijken maak je zelf nutig die jongen droomt nog alleen maar van jou en zijn stapelbed. jongen?? ik zie toch duidelijk vrouw staan :confused:

Thaiboxer__Mo
03-06-2004, 17:41
Origineel gepost door Anoniempjeh hallo allemaal, WEER een bericht:o maar dit is serieus, is het normaal voor iemand van mijn leeftijd(16) om zoveel aan s.ex te denken? en de huwelijksnacht hoe die zou zijn. ik word er gek van zijn er nog meer mensen van mijn leeftijd die dit doormaken? gr. Ano :banana: Ziek ben je...... je moet vaker koran lezen en bidden..... anders is Shitaan vaak bij je en krijg je dat..... :kwaad:

greeneyezlady
03-06-2004, 17:43
Origineel gepost door coalitie ze doet maar als of, zijn typisch geile jongens praatjes :D :giechel: niet aan gedacht, Nordin stop maar, je bent gepakt!

asj_sjams
03-06-2004, 18:03
Origineel gepost door tonymontana nee je moet gewoon gaan sexen dan gaat t over :) hahahahahhahahaha :lol: :lol: doe maar niet als je egt serues bent :love2:

Anoniempjeh
03-06-2004, 18:17
ONZIN EN BULL SHIT, ik ben een vrouw jah!!!! en ik ben me aan het verdiepen in de Islam alhamdoelilah, MAAR WAT KAN IK DAN DOEN AAN DEZE HORMONEN. weet je wat??? a viezerikken laat maar!!!!!!!!!!! aan jullie heb ik niks:kwaad: ik ben een maagd alhamdoelilah en ik ga niet s*****n a viezerikken ik w8 rustig af op mijn huwelijk als ik ga trouwen incha Allah laat maar dus!!!!:kwaad: :jammer: Ano

Anoniempjeh
03-06-2004, 18:19
en nog iets.. IK VROEG OM MIJN LEEFTIJDSGENOTEN NIET DIE VIESERIKKEN JAH!!!!!!!!!!!! tfoee

mister_ano
03-06-2004, 20:50
Origineel gepost door tonymontana nee je moet gewoon gaan sexen dan gaat t over :) stel? dat ze inderdaad zo stom zou zijn om jou advies op te volgen...dan zal het zijn netalsof jij die zonde hebt gepleegd..

Echie
03-06-2004, 20:58
Origineel gepost door tonymontana nee je moet gewoon gaan sexen dan gaat t over :) whahaha That's the spirit?!!!!

mister_ano
03-06-2004, 20:58
a salaam aleikoum, zuster wat ik je kan aanraden...is om alle wegen te blokkeren die zouden kunnen leiden naar zo een zonde..het is normaal dat je eraan denkt..ook jij bent maar een mens van vlees en bloed.... Hou je sterk zuster..het is een beproeving...inshallah als jij je sterk houdt zal Allah swt je met een man belonen ..die goed voor je zal zijn insha'Allah. Probeer er niet zo vaak aan te denken....als je maar merkt dat je ietsje zwakker begint te worden..denk dan aan de beindiger van de geneugten....de dood.... en nogmaals als je er niet mee in aanraking komt zal het stukken makkelijker gaan inshallah...de reden dat ook de wegen naar zulke dingen zijn geblokkeerd..is omdat de mens zwak geschapen is...de kans dat de mens een zonde zou begaan is dan veel makkelijker... vergeet niet waarom we hier op aarde zijn....en laat je, je niet misleiden door de dwalende en onwetende a salaam aleikoum

MissChica
03-06-2004, 20:59

Ga koran lezen en luisteren beter!

Pagina's : [1] 2