Bekijk originele versie : Een BAAN
Een BAAN (Bericht #)
Assalaam Aleikoem iedereen!!
Ik wil via deze weg aan jullie vragen of jullie weten waar ze nog werknemers zoeken in Amsterdam.
Ik heb echt bijna alles al geprobeerd!! Ik studeer binnenkort af aan de inholland en heb nog steeds geen werk aahh!!
Soort werk maakt me allemaal niet uit, als het maar geen productiewerk is en degelijk werk is.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
P.s ik weet het, dit is geen uitzendbureau/arbeidsbureau!!
Nou lieve mensen tot horens inschaellah
Anoniempjeh
03-06-2004, 16:40
meskieneeh, ik weet hoe je je voelt, ik heb ook geen werk
maar ik ben pas 16 :D
doeggg
gr. Ano :banana:
Origineel gepost door Mina78
Een BAAN (Bericht #)
Ik wil via deze weg aan jullie vragen of jullie weten waar ze nog werknemers zoeken in Amsterdam.
Ik heb echt bijna alles al geprobeerd!! Ik studeer binnenkort af aan de inholland en heb nog steeds geen werk aahh!!
Soort werk maakt me allemaal niet uit, als het maar geen productiewerk is en degelijk werk is.
welke marokkaan heeft nou wel eeen baan?
hahhha
maar ik ook heb ook geen baan en net afgestudeerd!
erg he
:zwaai:
Ja jij bent 16 ja!! hahaaa...ik ben oud ja!!
Nou er zijn genoeg marokkanen met werk hoorrrr....maar in deze economie is het gewoon heel moeilijk om wat te vinden.
Deze oproep is voor mensen die wel werken en een leuke collega zoeken!!
Ik ben namelijk heel leuk en grappig hahaa..grapje mensen...
Thanks voor jullie reacties
Thaiboxer__Mo
03-06-2004, 17:46
Een BAAN (Bericht #)
Dit zijn moeielijke tijden.....
als ik je kon helpen.. :(
ga naar Randstad en dan begin je met werken en later krijg je vaste contract bij dat begrijf zelf..... maar je moet wel 2jaar mee bij randstad......
verder suc6666666
miss_angelina
03-06-2004, 17:48
:ego: nou ik heb toevallig wel een baan als ziekenverzorgende en nog een jaartje ben ik afgestudeerd.
als je echt werk zoekt raad ik je aan in de zorg te gaan.daarin is altijd werk en je hoeft niet bang te zijn dat je zonder baan komt te zitten want in deze sector is er altijd werk.kijk de economie wordt slechter,dus mensen gaan minder kopen,minder naar de kapper etc etc.
maar zorg blijft er altijd !!!!!!!!
:rolleyes: nee ik maak geen reclame voor de zorg~!!!!!
:zwaai: ma a salama :zwaai:
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo
Dit zijn moeielijke tijden.....
als ik je kon helpen.. :(
ga naar Randstad en dan begin je met werken en later krijg je vaste contract bij dat begrijf zelf..... maar je moet wel 2jaar mee bij randstad......
verder suc6666666
Soekran Mo!
Ik ga het inschaellah proberen. In a'dam hebben ze ook een vestiging toch?? Ben namelijk nog niet zo bekend in a'dam!
Beslamaa
Origineel gepost door miss_angelina
:ego: nou ik heb toevallig wel een baan als ziekenverzorgende en nog een jaartje ben ik afgestudeerd.
als je echt werk zoekt raad ik je aan in de zorg te gaan.daarin is altijd werk en je hoeft niet bang te zijn dat je zonder baan komt te zitten want in deze sector is er altijd werk.kijk de economie wordt slechter,dus mensen gaan minder kopen,minder naar de kapper etc etc.
maar zorg blijft er altijd !!!!!!!!
:rolleyes: nee ik maak geen reclame voor de zorg~!!!!!
:zwaai: ma a salama :zwaai:
Thanks, maar ik ben afgestudeerd als sociaal juridische dienstverlener!! En zorg vind ik niks aan, ik moet al die oudjes gaan verschonen hahaa grapje...Lijkt me niet zo leuk!
Dankjewel zuster!
miss_angelina
03-06-2004, 17:57
Thanks, maar ik ben afgestudeerd als sociaal juridische dienstverlener!! En zorg vind ik niks aan, ik moet al die oudjes gaan verschonen hahaa grapje...Lijkt me niet zo leuk!
Dankjewel zuster!
wie heeft het over verschonen??
als je zorgcoordinator bent of afdelingshoofd of hoofd verpleegkundige.
en wie zegt dat je met oudere mensen werkt. :rolleyes:
Ik ben persoonlijk erg geintreseerd in de psychiaterie, maar hier moet je wel sterk voor in je schoenen staan.de zorg heeft veel kanten.
en ik zie zoveel mensen die administartie gedaan hebben en sociaal juridisch en die nu afgestudeerd zijn en geen baan hebben,dan denk ik van ja dat is heel zonde. :eek:
en bij de zorgsector denkt iedereen gelijk aan oudjes wassen, :rolleyes: de zorg is zo uitgebreid als je je eigen daar in zou verdiepen zou je ontdekken dat deze sector veel te bieden heeft. :o
maar succes nog met het vinden van een baan.
Thaiboxer__Mo
03-06-2004, 23:22
Soekran Mo!
Ik ga het inschaellah proberen. In a'dam hebben ze ook een vestiging toch?? Ben namelijk nog niet zo bekend in a'dam!
Beslamaa
Door heel Nederland.... ;)
Het is hier geen uitzenbureau...
Thaiboxer__Mo
03-06-2004, 23:28
Origineel gepost door Benkiro
Het is hier geen uitzenbureau...
het is hier ook geen kleuterklas ... :o
erg orgineel, heb je dat zelf bedacht? knap hoor...
Thaiboxer__Mo
03-06-2004, 23:33
Origineel gepost door Benkiro
erg orgineel, heb je dat zelf bedacht? knap hoor...
nee behulp van je kleuterleidster...... doe de groeten :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.