Bekijk originele versie : Een BAAN
Een BAAN (Bericht #)
Assalaam Aleikoem iedereen!!
Ik wil via deze weg aan jullie vragen of jullie weten waar ze nog werknemers zoeken in Amsterdam.
Ik heb echt bijna alles al geprobeerd!! Ik studeer binnenkort af aan de inholland en heb nog steeds geen werk aahh!!
Soort werk maakt me allemaal niet uit, als het maar geen productiewerk is en degelijk werk is.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
P.s ik weet het, dit is geen uitzendbureau/arbeidsbureau!!
Nou lieve mensen tot horens inschaellah
Anoniempjeh
03-06-2004, 16:40
meskieneeh, ik weet hoe je je voelt, ik heb ook geen werk
maar ik ben pas 16 :D
doeggg
gr. Ano :banana:
Origineel gepost door Mina78
Een BAAN (Bericht #)
Ik wil via deze weg aan jullie vragen of jullie weten waar ze nog werknemers zoeken in Amsterdam.
Ik heb echt bijna alles al geprobeerd!! Ik studeer binnenkort af aan de inholland en heb nog steeds geen werk aahh!!
Soort werk maakt me allemaal niet uit, als het maar geen productiewerk is en degelijk werk is.
welke marokkaan heeft nou wel eeen baan?
hahhha
maar ik ook heb ook geen baan en net afgestudeerd!
erg he
:zwaai:
Ja jij bent 16 ja!! hahaaa...ik ben oud ja!!
Nou er zijn genoeg marokkanen met werk hoorrrr....maar in deze economie is het gewoon heel moeilijk om wat te vinden.
Deze oproep is voor mensen die wel werken en een leuke collega zoeken!!
Ik ben namelijk heel leuk en grappig hahaa..grapje mensen...
Thanks voor jullie reacties
Thaiboxer__Mo
03-06-2004, 17:46
Een BAAN (Bericht #)
Dit zijn moeielijke tijden.....
als ik je kon helpen.. :(
ga naar Randstad en dan begin je met werken en later krijg je vaste contract bij dat begrijf zelf..... maar je moet wel 2jaar mee bij randstad......
verder suc6666666
miss_angelina
03-06-2004, 17:48
:ego: nou ik heb toevallig wel een baan als ziekenverzorgende en nog een jaartje ben ik afgestudeerd.