Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!De joden zijn ONSCHULDIG!!

Pagina's : [1] 2 3

Hamas_C
03-06-2004, 15:23

Stakkers! Willen jullie dit horen?? Ik word gek van mensen die een tropic openen als bv. Wat hebben de joden de Marokkanen aangedaan? Tijd rijp voor Europees Islam Islam in Moderne tijd 1,5 miljard moslims en ..... Islamfobie leid tot extremisme Wij Moslims hebben een geloof, en dat is precies hoe ALLAH (swt) en zijn profeet ons hebben verteld. Wie zijn wij omdat teveranderen naar een Europeese Islam?? En modern? Naar welke maatstafen meet jij je modern?? Ik bedoel van wat versta jij onder modern?? Als je het niet eens bent met de Islam dan ga je een ander geloff beleven. Word jood of ongelovige! Kan mij een biet wezen. Maar laat dit geloof met rust! Oke? En het gaat erniet om over wat er geschreven is, maar om wat er gedacht word! Ik schrijf vaak dingen extreem op, terwijl ik dat niet zo bedoel. Maar dat mensen gaan klachen over dat joden haat aanwezig is waar! Dat ontken ik niet, maar ze hebben het verdiend! Vind ik! En wat ik vind is mijn mening en niemand mag of kan daar wat aan doen! Overtuig me maar!(met feiten) En dat er sommige mensen zijn die proberen de Islam telinken met extremisme gaat me nu echt de pan uit!! Waarom? Waarom a joden??? De Islam is het geloof dat mij naar de hemel zal lijden!! En als jullie dat niet fijn vinden! Hebben jullie pech!! Maar mijn vraag is: WAAROM WORDEN ER STEEDS LINKEN GEZOCHT MET DINGEN WAAR DE ISLAM HELEMAAL NIKS MEE TEMAKEN HEEFT?? Is het angst? Dat de Islam een bedreiging is voor de andere geloven? Of is het jaloezie? Ik weet niet waar ik het in kan plaatsen! Maar 1 ding weet ik zeker! Wat ze maar met de Islam willen doen gaat eerst over mijn lijk!! En geloof me, meer denken er zo over! Nu weten de mensen die tegen de Islam zijn dat als je Moslim bent dat het niet een keuze is van 1,2,3! Maar dat het een manier van leven is, en dat je die alleen kiest als je ervan houd! En van iets dat je houd, dat is dan je geloof (de Islam), je vrouw en je ouders. Kun je dus je leven voor geven! Ik hoop dat er iemand is die mij kan zeggen waarom je denkt dat de Islam eigelijk zo aangepakt word! En ik wil niet eens wat horen over, Bin Laden of Hamas! Want dat zijn verzets groeperingen. Van Arabische afkom! En ik heb het nu over het geloof DE ISLAM!! Groetjes Hamas_C

AAAbracadaver
03-06-2004, 15:52
Origineel gepost door Jassino fak'm! Kafier zullen nooit de waarheid accepteren, ik had net nog een disccussie met één of andere hond, hij gaf me genoeg redenen om een mes door z'n hart te boren maar laat die beesten voor wat ze zijn, de tijd zal wel met ze afrekenen. Maar je deed het niet want je was bang om naar de gevangenis te gaan ? Goh waar heb ik dat verhaal eerder gelezen vandaag.....

delaysha
03-06-2004, 15:54
ofniet he, eindelijk iemand die hetzelfde denkt..... de waarheid die is te hard voor hun weetje daarom...maar wat doe je eraan he...nix. ze weten dat wij sterk staan samen en de waarheid spreken daarom haten ze ons zo erg ze willen alle regels veranderen en regeren (doen alsof ze god zijn, bhel shitan,tfoe) gewoon je ding doen in dit leven en volhouden, rabbi rekent wel met hun af... thalla a broeders en zusters hou van jullie :p :Iluvu:

minga
03-06-2004, 15:59
"Stakkers! Willen jullie dit horen?? Ik word gek van mensen die een tropic openen als bv. Wat hebben de joden de Marokkanen aangedaan? Tijd rijp voor Europees Islam Islam in Moderne tijd 1,5 miljard moslims en ..... Islamfobie leid tot extremisme" Nou gelukkig dat mijn "trouwen met een christen mag van de islam?" er niet tussen staan anders was ik degene die je met een mes je hart doorboorde :hihi:

a3ir
03-06-2004, 16:16

Origineel gepost door Hamas_C Stakkers! Willen jullie dit horen?? Ik word gek van mensen die een tropic openen als bv. Wat hebben de joden de Marokkanen aangedaan? Tijd rijp voor Europees Islam Islam in Moderne tijd 1,5 miljard moslims en ..... Islamfobie leid tot extremisme Wij Moslims hebben een geloof, en dat is precies hoe ALLAH (swt) en zijn profeet ons hebben verteld. Wie zijn wij omdat teveranderen naar een Europeese Islam?? En modern? Naar welke maatstafen meet jij je modern?? Ik bedoel van wat versta jij onder modern?? Als je het niet eens bent met de Islam dan ga je een ander geloff beleven. Word jood of ongelovige! Kan mij een biet wezen. Maar laat dit geloof met rust! Oke? En het gaat erniet om over wat er geschreven is, maar om wat er gedacht word! Ik schrijf vaak dingen extreem op, terwijl ik dat niet zo bedoel. Maar dat mensen gaan klachen over dat joden haat aanwezig is waar! Dat ontken ik niet, maar ze hebben het verdiend! Vind ik! En wat ik vind is mijn mening en niemand mag of kan daar wat aan doen! Overtuig me maar!(met feiten) En dat er sommige mensen zijn die proberen de Islam telinken met extremisme gaat me nu echt de pan uit!! Waarom? Waarom a joden??? De Islam is het geloof dat mij naar de hemel zal lijden!! En als jullie dat niet fijn vinden! Hebben jullie pech!! Maar mijn vraag is: WAAROM WORDEN ER STEEDS LINKEN GEZOCHT MET DINGEN WAAR DE ISLAM HELEMAAL NIKS MEE TEMAKEN HEEFT?? Is het angst? Dat de Islam een bedreiging is voor de andere geloven? Of is het jaloezie? Ik weet niet waar ik het in kan plaatsen! Maar 1 ding weet ik zeker! Wat ze maar met de Islam willen doen gaat eerst over mijn lijk!! En geloof me, meer denken er zo over! Nu weten de mensen die tegen de Islam zijn dat als je Moslim bent dat het niet een keuze is van 1,2,3! Maar dat het een manier van leven is, en dat je die alleen kiest als je ervan houd! En van iets dat je houd, dat is dan je geloof (de Islam), je vrouw en je ouders. Kun je dus je leven voor geven! Ik hoop dat er iemand is die mij kan zeggen waarom je denkt dat de Islam eigelijk zo aangepakt word! En ik wil niet eens wat horen over, Bin Laden of Hamas! Want dat zijn verzets groeperingen. Van Arabische afkom! En ik heb het nu over het geloof DE ISLAM!! Groetjes Hamas_C mijn vraag is:waarom worden er steeds linken gezocht met dingen waar de islaam helemaal niks mee temaken heeftOmdat ze alles wat moslims doen ,denken ze dat het met de Islaam te maken heeft.dus jij bent moslim : pleegt een aanslach ,dan denken ze dat het komt door de Islaam.en het komt ook grooten deels door angst voor de islaam . en die angst is ongegrond.

a3ir
03-06-2004, 16:24
Origineel gepost door Jahrules Tja daar is moeilijk aan te ontkomen gezien het luid scanderen van 'Allah akbar' wat deze lieden zonder uitzondering doen! Geloof me als al die zelfmoordbommers dit deden met de bijbel in hun hand of 'Jahwe is groot' scanderend dat die link dan echt wel ergens anders werd gelegd. DUs als ik nu in de trein stap en roep : Jezus is de zoon van god en er gaat een bom af, doe ik dat dan voor jezus ,of voor de christendom ?denk het niet, dan ben ik gewoon rijp voor een gesticht :D :zwaai:

minga
03-06-2004, 16:25
:hihi: GO GO a3ir ;) i love you :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

a3ir
03-06-2004, 16:27
Origineel gepost door minga :hihi: GO GO a3ir ;) i love you :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: i love jou tooooo minga :o :Iluvu:

a3ir
03-06-2004, 16:49
Origineel gepost door Jahrules Als jij een christen bent en je roept dat je voor Jezus doet dan is een link naar het christendom inderdaad niet zo ver gezocht. Zeker niet als dit vervolgens door grote getale christenen wordt toegejuicht! Maarre.. is dit OOIT ergens gebeurt? Die leggen meestel hun bommetjes en lopen weer weg. en roepen niet jezus is de zoon van god. kijk maar naar die MCVIE of MCVEE of zo iets in oklahoma.hij deed het voor de christendom.Hij vond dat de Amerikanse regering te veel met de Joden bezig was en niet met de blankeAmerikanse bevolking.dus die is wel gek,net zo als obl en al die andere malooten. ;) ooo ..en nog iets.als de mensen geloven dat obl of die andere teroristen hun aanslachen plegen omdat de ISLAAM dat zegt ,dan kunnen ze samen inbehandeling gaan. PS . mijn familie heeft nooit gejuigt bij die onmenselijke aanslagen.of het nu de moslims of de christenen waren.

Hamas_C
03-06-2004, 16:49
Origineel gepost door Jahrules Als jij een christen bent en je roept dat je voor Jezus doet dan is een link naar het christendom inderdaad niet zo ver gezocht. Zeker niet als dit vervolgens door grote getale christenen wordt toegejuicht! Maarre.. is dit OOIT ergens gebeurt? Wie weet? De AIVD zou het toch nooit gezegt hebben. En Over Hamas en Bin Laden! Zij zijn uit VERZET tegen de vijanden van de Islam ontstaan. Dus zijn zeggen we doen het in naam van Allah, en ik sta eerder aan hun kant dan aan de kant de de VS of Israel! En dat is mijn keus! En ik heb er een rede voor. En die rede die jij maar niet wil begrijpen of niet kan begrijpen!

Aislin
03-06-2004, 16:54
Origineel gepost door delaysha ofniet he, eindelijk iemand die hetzelfde denkt..... de waarheid die is te hard voor hun weetje daarom...maar wat doe je eraan he...nix. ze weten dat wij sterk staan samen en de waarheid spreken daarom haten ze ons zo erg ze willen alle regels veranderen en regeren (doen alsof ze god zijn, bhel shitan,tfoe) gewoon je ding doen in dit leven en volhouden, rabbi rekent wel met hun af... thalla a broeders en zusters hou van jullie :p :Iluvu: Daarom haten ze ons zo erg............wil je voor je zelf spreken en niet voor een ander, jij weet niet wat er in een ander omgaat nog waar een ander wel of geen hekel aan heeft. IK haat geen moslims integendeel, wat ik wel haat zijn de extremisten die denken het alleen recht te hebben op deze aardkloot.

Hamas_C
03-06-2004, 16:56
Origineel gepost door Aislin Daarom haten ze ons zo erg............wil je voor je zelf spreken en niet voor een ander, jij weet niet wat er in een ander omgaat nog waar een ander wel of geen hekel aan heeft. IK haat geen moslims integendeel, wat ik wel haat zijn de extremisten die denken het alleen recht te hebben op deze aardkloot. Oke, maar begrijp jij waarom wij een hekel aan de zionisten hebben??

a3ir
03-06-2004, 16:57
Origineel gepost door Aislin Daarom haten ze ons zo erg............wil je voor je zelf spreken en niet voor een ander, jij weet niet wat er in een ander omgaat nog waar een ander wel of geen hekel aan heeft. IK haat geen moslims integendeel, wat ik wel haat zijn de extremisten die denken het alleen recht te hebben op deze aardkloot. Je bent nog een ding vergeten Aislin. Naamelijk dat zij denken dat wat zij doen goed is volgens de ISLAAM. ;)

delaysha
03-06-2004, 16:57
praat altijd voor me zelf...en diegene die er mee eens is...anders schrijf ik dit niej...is mijn mening tog.... ik laat yu ook in yu waarde....dus mense laat me ook in mi waarde.. en als ik iets fout zeg tell me dan wrom...feiten aub.

a3ir
03-06-2004, 17:01

Origineel gepost door Hamas_C Oke, maar begrijp jij waarom wij een hekel aan de zionisten hebben?? Ik begrijp je HAMAS_C,maar je moet wel begrijpen dat er een verschil is tussen JODEN en ZIONISTEN.Ik heb jaren een joodse buurman ,hij is de beste buur die je maar kunt wensen. Wat er in Israel gebuurt kan hij niet aan zien. hij weet dus dat de regering van Sharon de schuldige is en niet alle Israelise bevolking.hij wil dat de Palastijnen een eigen staat krijgen zo dat de Israelis en palastijnen in vrede kunnen leven. Ma3 salaama en Thalla ;)

Pagina's : [1] 2 3