Bekijk originele versie : alleen voor de meiden
heyzzzz dames
weten jullie meschien waaar ik gele hoedjes voor onder je hoofddoek kan vinden :confused: heb er een tijdje naar gezocht maar weet niet waar
groetjes :zwaai: :zwaai:
DOUKALIA18
03-06-2004, 14:44
gele hoedjes wat zijn dat dan??
je weet wel die je onder je hoofddoek kan dragen en dat je een hele klein beetje er van ziet hoe noem je dat hoedjes toch van die kleine hoofddoekjes weet je wat ik bedoel
DaNGeRouZLy
03-06-2004, 14:48
nu snap ik eindelijk wat je bedoeld met hoedjes:hihi:
je bedoeld gewoon die kapjes :D
in het geel heb ik ze nog niet gezien probeer Nejma in de Javastraat en anders in 1 van die turkse winkeltjes. Of anders misschien Beverwijk :confused:
ewa succes
ciao :zwaai:
DaNGeRouZLy
03-06-2004, 14:49
koop anders een kleine gele hoofddoek en draag die eronder kan ook toch?
hahaha bedankt meid !!oke dan kapjes:D in het echt geel er lopen veel dames ermee maar weet niet van waar ze het hebben
waar kan je dan een gele vinden overal gezocht?? :( snik snik
DaNGeRouZLy
03-06-2004, 15:00
ehm waar ik ze een tijdje terug heb gezien is hier:
Als je van de van swindenstraat naar Javastraat loopt onder de treinrails door dus dan loop je aan de rechterkant dus langs C1000 en dan loop je een heel stuk door en steek je een weg over en blijft aan die kant lopen en dan op een gegeven moment heb je een turkse vrouwen kledingwinkel er hangen vrouwen kostuumkleding in de etalage. Achter de kassa heb je allemaal dozen met hoofddoeken in echt alle kleuren. Maar ik weet niet als ze die nu nog hebben.
anders kun je een sjaaltje halen daar lukt het ook wel mee(in die winkel uit mijn topic)
ewa laat het me weten als het is gelukt oke? :D
anoniempjee
03-06-2004, 15:00
Je bedoelt zeker die kapjes waar je al je haar in zo een zakje doet en dan vast maakt??????
Zo ja, mij buurvrouw heeft ze in verschillende kleuren.
bordau, blauw,leger groen, gebroken wit, geel, roze, baby blauw echt alle kleuren.
En verkoopt ze voor maar 2.50 euro. Dus een koopje.
Maar laat het me weten als je wat wilt hebben of andere girlzzzzzzzzz.
Beslamaaaaaaaa :zwaai:
DaNGeRouZLy
03-06-2004, 15:06
Origineel gepost door anoniempjee
Je bedoelt zeker die kapjes waar je al je haar in zo een zakje doet en dan vast maakt??????
Zo ja, mij buurvrouw heeft ze in verschillende kleuren.
bordau, blauw,leger groen, gebroken wit, geel, roze, baby blauw echt alle kleuren.
En verkoopt ze voor maar 2.50 euro. Dus een koopje.
Maar laat het me weten als je wat wilt hebben of andere girlzzzzzzzzz.
Beslamaaaaaaaa :zwaai:
:goedzo:
maar 2,50 is best wel duur hoor k zie ze vaak voor 1 euro maar ja niet in zoveel kleurtjes :o
heeft je buurvrouw een winkel zo ja kan je me het adres PM-en?
tenk joe :zwaai:
JaaaaaaaaaaH ik wil ze in het knal geel hebben !!!
kooop ze meestal ook voor 1 euro maaar als ze heeft in het knal geel graag het adress of haar nummer :D
DaNGeRouZLy
03-06-2004, 15:08
Origineel gepost door Dajaja
JaaaaaaaaaaH ik wil ze in het knal geel hebben !!!
nu ben je zeker heel erg blij he? :hihi:
anoniempjee
03-06-2004, 15:10
Maar die stof van waar zij het maakt is niet het zelfde als die van de markt. Ze heeft geen winkel ze maakt ze thuis.
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaH wil em al zo lang hebben man !! hahaha :zwaai: waga 3lik mij een beetje uitlachen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.