Bekijk originele versie : Geen draadloos internet!
MOEBISCH
18-10-2009, 15:25
Ik heb net iemand van klantenservice gesproken en die zei dus dat mijn netwerkkaart het draadloze niet herkent en daarvoor heb ik een cd nodig.
Ok die heb ik dus niet meer.
Nu moet ik hem dus downloaden via de toshiba site
Ik kom op deze site
http://www.toshibadriverscenter.com/index.php?id=tad106&gclid=CN2srNPWxp0CFZQA4wodJ306sQ
Ik moet mijn model nr van me laptop toetsen en iets downloaden..
Maar hij kon me verder niet helpen omdat hij niet mee kon kijken!!
Wat te doen?
Iemand verstand van deze shit?
Ik dus echt niet!
doe het volgende:
Ga naar start, typ dxdiag in bij uitvoeren druk enter daarna eventueel Ok of Ja.
Vervolgens even wachten dan printscreen maken en hier op marokko.nl plaatsen. Hoe sneller dit gedaan te hebben hoe sneller ik het voor jou ga opzoeken, die driver.
mvg
Mourri
MOEBISCH
18-10-2009, 16:16
http://img4.imageshack.us/img4/6126/naamloosbg.jpg
Jouw systeemmodel is te oud om op de site van toschiba opgezocht te worden. Wanneer heb je de laptop gekocht? en hoeveel jaar garantie heb je erop. En heb je in die tussentijd je laptop opnieuw geinstalleerd of niet?
Wat je kan doen is het volgende:
Ga naar uitvoeren en typ dit in of kopieren en plakken:
devmgmt.msc
Druk enter en dan krijg je een scherm te zien. Vervolgens klik je op de + van netwerkadapters. En dan maak je daar een printscreen van en hier plaatsen.
MOEBISCH
18-10-2009, 16:44
nee ik heb geen garantie meer heb hem in juli 2008 gekocht en afgelopen juli 2009 was me garantie verlopen!
MOEBISCH
18-10-2009, 16:48
http://img17.imageshack.us/img17/7513/printlx.jpg
Dit had ik daarnet ook moeten doen, maar toen kreeg ik dus te horen dat ik zo'n drive moest downloaden, maar ik heb hiervoor altijd draadloos kunnen internetten!
Sinds wanneer treed het probleem van geen draadloos internet op?
MOEBISCH
18-10-2009, 16:58
N de ramadan ben ik verandert van provider maar hiervoor maakte ik altijd gbeuik van draadloos internet nu heb ik een andere provider en die brachten alleen kabel internet en sinds een paar dagen geleden heb ik router gekocht,
Maar wat adviseer je mij te doen? mijn laptop is vorige week ook geformateerd.
Als ik naar een computerwinkel ga kunnen ze mij wel helpen met mij probleem?
Want zij zijn ook voorzien van allerlei legale en illiegale spullen voor laptops
N de ramadan ben ik verandert van provider maar hiervoor maakte ik altijd gbeuik van draadloos internet nu heb ik een andere provider en die brachten alleen kabel internet en sinds een paar dagen geleden heb ik router gekocht,
Maar wat adviseer je mij te doen? mijn laptop is vorige week ook geformateerd.
Als ik naar een computerwinkel ga kunnen ze mij wel helpen met mij probleem?
Want zij zijn ook voorzien van allerlei legale en illiegale spullen voor laptops
Aha dit maakt het wat duidelijker.
Welke provider heb je nu en welke had je?
Meestal is er een cd meegeleverd als je een router koopt.
Noem eens precies het merk en model van je router.
Als ik je na dit niet kan helpen, maar dat moeten we even bekijken, dan adviseer ik je naar een computerwinkel te gaan. Mediamarkt... En dan aan te geven alleen advies te willen hebben. Want die schurken willen alleenmaar verkopen.
MOEBISCH
18-10-2009, 17:07
Aha dit maakt het wat duidelijker.
Welke provider heb je nu en welke had je?
Meestal is er een cd meegeleverd als je een router koopt.
Noem eens precies het merk en model van je router.
Als ik je na dit niet kan helpen, maar dat moeten we even bekijken, dan adviseer ik je naar een computerwinkel te gaan. Mediamarkt... En dan aan te geven alleen advies te willen hebben. Want die schurken willen alleenmaar verkopen.
Ja heb een cd gehad maar mijn router is geinstaleerd dat is het probleem niet het probleem is nu dat mijn laptop opeens geen draadloos meer kan ontvangen, die kutverkopers hebben mij geadviseerd een nieuwe laptop te kopen omdat ze zeiden dat me netwerk kaart kapot is:moe:
Het merk is sitecom
model: WL-607 v1 001
Diegene die Vista heeft geinstalleerd moet wel de nieuwe drivers erop zetten...
MOEBISCH
18-10-2009, 17:18
Mijn laptop was zoiezo al van vista.
Maar heb hem dus wel laten formateren en die gozer vroeg dus wat wil je erop hebben ''vista of XP''
misschien dat hij inderdaad die drivers is vergeten erop te zetten aangezien het door een illiegale crew is gedaan!
Mijn laptop was zoiezo al van vista.
Maar heb hem dus wel laten formateren en die gozer vroeg dus wat wil je erop hebben ''vista of XP''
misschien dat hij inderdaad die drivers is vergeten erop te zetten aangezien het door een illiegale crew is gedaan!
Zodra een pc of laptop geformatterd is, is alles weg ook de drivers die erop stonden. Bij jou kan ik zien dat je vista ultimate hebt nu, had je dat ook in het verleden?
Misschien zou het daaraan liggen. En zowiezo, Na het formatteren en installeren van vista of xp moeten er drivers op gezet worden. Vraag het maar aan die gozer..
MOEBISCH
18-10-2009, 17:25
Oke is goed ik denk dat, dat het wel zal zijn.
Ik ga morgen langs de winkel waar ik me laptop heb gekocht kijken of ik zo'n cd met die drivers kan krijgen, anders loop ik terug naar die gozer!
Maar anyway tnx!
:kus:
hij is niet groen :haha: maar dat geeft niet.
Laat maar weten of het gelukt is. Ik hoor van je.
Thalla
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.