Bekijk originele versie : Help me ik ben ..............
Help, ik heb grootprobleem!!!! (Bericht #)
Ik ben 2 dagen geleden naar de huisarts geweest voor maagdelijkheidscontrole!! En wat krijg ik te horen? Mevrouw, tot mijn spijt moet ik u helaas teleurstellen, u bent niet meer maagd, ik begrijp u setuatie heel goed daarom raad ik je aan een operatie te ondergaan!!!
HEEE ik zie jullie al denken, maar hoe komt het dat ik niet meer maagd ben verdomme? Ik ben nog nooit aangeraakt door een jongen!!!!!!!!! Help me aub? En ik ga over 2 maanden trouwen in Nador!!!! Je weet hoe nador mensen zijn!!!!! Ze willen bloed zien!!! Geloof me wallah billah, niemand heeft me ooit aangeraakt, ik heb zelf nog nooit iets gedaan met betrekking tot sex!!! help me aub!! Ik ben zo hopeloos!!!! Mijn ouders mogen dit beslist niet weten!!! En ik schaam me zo diep!! Hoe moet ik zo verder leven? Help me meiden.. wat kan ik doen????.
UndercoverAngel
03-06-2004, 13:47
Ten eerste.. Ik vraag me af waarom je naar een huisarts gaat om te vragen of je nog maagd bent terwijl je zelf weet dat niemand je ooit heeft aangeraakt.. Ten tweede.. Vertrouw op Allah (swt) als je van jezelf weet dat je niks verkeerds hebt gedaan hoef je nergens voor te vrezen.. Ten derde.. Het kan zijn dat de huisarts met haar vingers (als ze erin heeft gezeten.. ik weet niet hoe dat gaat) je "vliesje" heeft doorboord..
Lmoehiem.. Ik begrijp niet dat je naar een huisarts gaat om te controleren of je nog maagd bent als je weet dat je nooit hebt gesext.. Ik neem aan dat een huisarts dat niet kan zien door er gewoon naar te kijken.. De man voelt het als hij bij je binnendringt.. Tenminste.. dat dacht ik altijd.. :o
.:UcA:.
DaNGeRouZLy
03-06-2004, 14:04
Ik ben het absoluut met UndercoverAngel eens.
Je hebt idd niks te vrezen als je weet dat je nog nooit door een man bent aangeraakt. Allah weet en ziet alles dus maak je niet druk :)
Als je ouders en je man die mythe over het "maagdenvlies"(wat eigenlijk helemaal geen vlies is maar een randje met een opening nog steeds geloven en bang zijn dan mensen gaan praten over jou dan zou ik ze maar heel snel gaan uitleggen hoe het precies zit.
xxx Aminaatje :zwaai:
UndercoverAngel
03-06-2004, 14:09
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
Ik ben het absoluut met UndercoverAngel eens.
Je hebt idd niks te vrezen als je weet dat je nog nooit door een man bent aangeraakt. Allah weet en ziet alles dus maak je niet druk :)
Als je ouders en je man die mythe over het "maagdenvlies"(wat eigenlijk helemaal geen vlies is maar een randje met een opening nog steeds geloven en bang zijn dan mensen gaan praten over jou dan zou ik ze maar heel snel gaan uitleggen hoe het precies zit.
xxx Aminaatje :zwaai:
Het kan ook zo zijn dat als ze het aan haar ouders wil gaan uitleggen/vertellen.. Dat ze dan gaan denken dat ze iets heeft uitgespookt.. Waarom zou ze anders naar de huisarts gaan om te kijken of ze nog "maagd" is als ze niks heeft gedaan.. Marokkanen denken soms erg krom..
Ik wens haar in ieder geval veel sterkte...
DaNGeRouZLy
03-06-2004, 15:48
Origineel gepost door UndercoverAngel
Het kan ook zo zijn dat als ze het aan haar ouders wil gaan uitleggen/vertellen.. Dat ze dan gaan denken dat ze iets heeft uitgespookt.. Waarom zou ze anders naar de huisarts gaan om te kijken of ze nog "maagd" is als ze niks heeft gedaan.. Marokkanen denken soms erg krom..
Ik wens haar in ieder geval veel sterkte...
ja dat is ook zo
maar ja misschien dat haar moeder ook niet bekrompen reageert toch, en misschien wou haar man dat ze die verklaring ging halen ookal snap ik er echt niks van waar dat goed voor is maar oke...
Nisrine027
03-06-2004, 17:20
Origineel gepost door MissMaroc2004
Help, ik heb grootprobleem!!!! (Bericht #)
Ik ben 2 dagen geleden naar de huisarts geweest voor maagdelijkheidscontrole!! En wat krijg ik te horen? Mevrouw, tot mijn spijt moet ik u helaas teleurstellen, u bent niet meer maagd, ik begrijp u setuatie heel goed daarom raad ik je aan een operatie te ondergaan!!!
HEEE ik zie jullie al denken, maar hoe komt het dat ik niet meer maagd ben verdomme? Ik ben nog nooit aangeraakt door een jongen!!!!!!!!! Help me aub? En ik ga over 2 maanden trouwen in Nador!!!! Je weet hoe nador mensen zijn!!!!! Ze willen bloed zien!!! Geloof me wallah billah, niemand heeft me ooit aangeraakt, ik heb zelf nog nooit iets gedaan met betrekking tot sex!!! help me aub!! Ik ben zo hopeloos!!!! Mijn ouders mogen dit beslist niet weten!!! En ik schaam me zo diep!! Hoe moet ik zo verder leven? Help me meiden.. wat kan ik doen????
Misschien ben je op jonge leeftijd wel sexsueel misbruikt of verkracht!!!
op een leeftijd van 2/3 jaar!!!
Maar ik snap nog steeds niet waarom je naar de doker bent geweest als je zelf weet dat je niets hebt uitgespookt!!
Sucess!
shorty_zina
03-06-2004, 23:42
zij weet misschien van haar zelf dat ze niks gedaan heeft,maar haar man en familie zal iets heel anders denken op het moment dat ze bloed willen zien.ik vind het ook een hele rare topic want zoals al gezegd;als je weet dat je al maagd bent waarom moet je dan naar de huisarts??hmm maar misschien wou je een soort bevestiging ofzo,om het zeker te weten.ik zou heel goed met me moeder gaan praten en ook eventueel met je aanstaande man als het kan,maar als jii van jezelf weet dat je nog nooit wat gedaan hebt,dan zal jou man dat ook voelen of je maagd bent of niet,en het feit dat er niet altijd bloed komt,maakt de situatie toch een beetje ingewikkeld en vooral voor mannen die in marokko zijn geboren en getogen.nou hoop ik niet dat dit het geval bij jou is.moehiem ga goed praten en trouwens misschien heeft ie huisarts ongelijk want hoe kan hij nou weten of er wel of geen bloed komt??hij kon alleen kijken of je vagina een beetje open is,dit zegt dan dat er sprak is geweest van;vagina-penis contact.maar je kunt tog zelf ook zien of je een vliesje hebt of niet?en nog iets,soms worden meisjes ook zonder vliesje geboren.ik zou zeggen;ga goed praten walah.meer kunnen wij echt niet doen en lieverd wacht gewoon af,misschien komt er wel bloed,wie weet.geen paniek.geloof in jezelf.
romaissaatje
04-06-2004, 16:27
hahah vliezen gebroken...tis geen bevalling...
wat levuuuh zegt daar zit wel wat in. t kan inderdaad door een sport komen.je moet je er helemaal niet voor schamen meid als je van je zelf weet dat je echt niks verkeerds hebt gedaan.
en mensen er zijn genoeg meisjes die zo n test laten doen voor dat ze gaan trouwen.is helemaal niks mis mee.
en een doc.kan echt wel weten of je maagdenvlies gebroken is of niet!!!
ik zou als ik jou was voor die operatie gaan.
en wees blij dat je die test hebt laten doen.want er is niemand die je zal geloven!!(vooral mensen van nador niet)
hey hey mensen niet zo dom reageren je maagdenvlies kan ook schuren door als je gymd of sport en meid trek je er niets van aan als je wilt praten mail mijn eve kan ik je mischien helpen mijn emailadres is sweet_zinaa@hotmail.com
golddigga
05-06-2004, 14:28
Mensen toch snappen jullie het dan echt niet. ik weet niet of jullie al getrouwd zijn maar sommige mensen willen gewoon wat zekerheid voordat ze gaan trouwen vandaar dat ze even langs de huisarts gaan. ik bedoel als je van die enge verhalen hoort wat er gebeurt als je niet bloed enzo dat je op straat voor gek wordt gezet. ja daar wordt je zenuwachtig van ja tenminste ik wel. he maar missmaroc ik denk dat het beste wat je kan doen is een verklaring bij de dokter halen dat je niet ontmaagd ben door sexuele contact. dat heb je ook ik, weet niet hoe het zit hier in nederland maar nederlanders snappen dat niet echt maar in marokko kunnen ze op een of andere manier bekijken of je maagd bent of niet, met andere woorden of je sexuele contact hebt gehad of niet en dan kunnen ze je een verklaring geven. en hiermee heb je bewijs als er wat tegen je wordt gezegd erover. maareeh als ik jou was zou ik niet zon operatie ondergaan daar ben ik echt zo op tegen. vooral als je onschuldig bent zoals jij. ik bedoel allah ziet alles en hij weet als beste (en jij natuurlijk) dat je niets hebt gedaan. en ik bedoel als die aanstaande echtgenoot van jou dan daarover gaat klagen weet je dat het een ezel (sorry voor taalgebruik) is, dat hij nu al geen vertrouwen in je heeft. een echte man die weet het wallah. die voelt het. anyway maak je er geen zorgen over.
p.s. we willen wel horen hoe het verder is gegaan he houdt ons op de hoogte. wat je beslissing is geweest.
ghair inchallah!!!
mocro_roos
08-06-2004, 18:15
Origineel gepost door romaissaatje
hahah vliezen gebroken...tis geen bevalling...
haahahahahahahaha die was g0ed
mocro_roos
08-06-2004, 18:16
hahahah die reageert neti meer dus die heeft zeker wat uitgesp00kt
wat een boelshit man hoe moet een dokter nou weten of je nog maagd bent ik bedoel ten eerste niet iedere meid heeft een maagde vlies en dat zou een dokter zeker moeten weten en ten tweede hoe wou hij/zij dat doen in je k u t spieken dit is echte boelshit man of jij lult of die dokter is niet goed snik en ja waarom zou je je moeten testen als je het al weet van jezelf en ik volg een medische studie dus ik kan het weten wat een onzin is dit toch man
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.