Bekijk originele versie : Help, ik heb grootprobleem!!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
:confused: Ik ben 2 dagen geleden naar de huisarts geweest voor maagdelijkheidscontrole!! En wat krijg ik te horen? Mevrouw, tot mijn spijt moet ik u helaas teleurstellen, u bent niet meer maagd, ik begrijp u setuatie heel goed daarom raad ik je aan een operatie te ondergaan!!!
HEEE ik zie jullie al denken, maar hoe komt het dat ik niet meer maagd ben verdomme? Ik ben nog nooit aangeraakt door een jongen!!!!!!!!! Help me aub? En ik ga over 2 maanden trouwen in Nador!!!! Je weet hoe nador mensen zijn!!!!! Ze willen bloed zien!!! Geloof me wallah billah, niemand heeft me ooit aangeraakt, ik heb zelf nog nooit iets gedaan met betrekking tot sex!!! help me aub!! Ik ben zo hopeloos!!!! Mijn ouders mogen dit beslist niet weten!!! En ik schaam me zo diep!! Hoe moet ik zo verder leven? Help me meiden.. wat kan ik doen????.
duistere_parel
03-06-2004, 13:33
oei, dat is moeilijk..
kijk ik begrijp het wel, maar dat is niet belangrijk.
ik zou het advies van je dokter opvolgen...
succes
Mysticalia
03-06-2004, 13:37
Ze willen bloed zien? :schok: laister :jammer:
Maagd zijn en bloed zien gaan niet samen.
wat tussen man en vrouw gebeurt gaat niemand wat aan.
Weiger iets te laten zien op je grote dag. het is een stomme traditie :kwaad:
:belgie:
Origineel gepost door MissMaroc2004
:confused: Ik ben 2 dagen geleden naar de huisarts geweest voor maagdelijkheidscontrole!! En wat krijg ik te horen? Mevrouw, tot mijn spijt moet ik u helaas teleurstellen, u bent niet meer maagd, ik begrijp u setuatie heel goed daarom raad ik je aan een operatie te ondergaan!!!
HEEE ik zie jullie al denken, maar hoe komt het dat ik niet meer maagd ben verdomme? Ik ben nog nooit aangeraakt door een jongen!!!!!!!!! Help me aub? En ik ga over 2 maanden trouwen in Nador!!!! Je weet hoe nador mensen zijn!!!!! Ze willen bloed zien!!! Geloof me wallah billah, niemand heeft me ooit aangeraakt, ik heb zelf nog nooit iets gedaan met betrekking tot sex!!! help me aub!! Ik ben zo hopeloos!!!! Mijn ouders mogen dit beslist niet weten!!! En ik schaam me zo diep!! Hoe moet ik zo verder leven? Help me meiden.. wat kan ik doen????
Ik ben misschien wel geen meisje, maar ik kan je wel enig advies geven als jij dat op prijs stel.
Je hoeft niet echt sex gehad te hebben om ontmaagd te zijn..
Het maagdvlies kan ook breken door bv sport, gym.....
Er zijn bepaalde dokters hier die het maagdvlies kunnen herstellen..
En in marokko zijn er helemaal van dat soort vrouwtjes die bepaalde truukjes daarvoor hebben..
wat ik gehoord heb is dat ze pebaalde een bepaald zakje met bloed inbrengen en dat knakt dan tijdens de huwelijksdaad..'
Als je er met je moeder over kan praten adviseer ik je om dat te doen voordat je naar Marokko gaat.
Veel succes!!!
Ik zelf heb er geen moeite mee gehad als ik zou trouwen en mijn vrouw is om één of andere reden niet maagd meer.
Je gaat voor elkaar en dat betekent dat je elkaar ook moet nemen zoals men is...
maar ja sommige mensen zullen dat ook nooit begrijpen..
volg de advies van j dokter op.
Ps wat er in de slaapkamer gebeurd, is tussen jou, je manneke en ALLAH swt. Laat j niet gek maken door andere mensen :).
Veel succes
ja ik zag aan je profiel dat je van turnen houd het zou inderdaad ook aan het sporten kunnen liggen
Zie het zo...
Als jij niks verkeerds hebt gedaan is het geen probleem. Je moet weten dat Allah swt het ziet. Dat is een beetje jezelf voor de gek houden.
Als die man je mekteb is, en hij ziet die dag niks en gaat zo door met je leven is het oke!
Gaat ie schreeuwen en zeggen waarom, dan weet je gelijk dat hij je niet waard is. Allah ziet alles en weet het beter!
Allah I3awnek!
Jeetje dit is idd moeilijk. IK raad je alleen aan om geen maagdenvliedoperatie te verrichten. Als je man of iemand erachterkomt, dan lijkt t net alsof je juist iets aan t verbergen was. Je hebt niks gedaan...en als je man dat niet kan begrijpen..is dat zijn probleem
Sberdila
04-06-2004, 00:32
ik zou niks doen. en zeker geen poppekast accepteren van ze . als ze bloed willen zien gaan ze maar lekker met elkaar op de vuist. :jammer:
yust_fatima
04-06-2004, 08:55
Ik ben niet trots op wat ik nu ga zeggen maar onderga die hersteloperatie in ieder geval doe iets. Ik kom zelf ook uit de omgeving van nador en maagdelijkheid is gewoon heel erg belangrijk. Ook al houdt de man nog zoveel van je in de loop der jaren zal hij je altijd verwijten dat je niet hebt gebloed op de huwelijksnacht. Er zijn ook gewoon mannen die je terug sturen naar je ouders. Dit zijn misschien wel extreeme gevallen maar het kan gebeuren en geloof me je kunt nog zo hard zeggen ik heb niets gedaan allah weet dat je de waarheid spreekt maar de mensen om je heen zullen je nooit echt geloven.
rustige_oujdia
04-06-2004, 10:56
ik vertel nu mijn geheimpje:
ik ben ook bang niet te bloeden op mijn eerste huwelijks nacht en weet zeker dat ik niet de enige ben die ban hiervoor is.
maar ik heb van vrouwen gehoord die ook niet hebben gebloed dat je man echt wel voelt of dit je eerste keer is of niet.
bij deze vind ik zo'n operatie echt stom
ik weet niet meer wie dat zij maar het lijkt er inderdaad op (als hij er achter komt) dat het lijkt net als of je iets verbergt!!
DonnaBella
04-06-2004, 12:13
Origineel gepost door Ziezo
Je hoeft niet echt sex gehad te hebben om ontmaagd te zijn..
Het maagdvlies kan ook breken door bv sport, gym.....
Er zijn bepaalde dokters hier die het maagdvlies kunnen herstellen..
:lol:
Farkoessa
04-06-2004, 13:23
Origineel gepost door Mysticalia
Ze willen bloed zien? :schok: laister :jammer:
Maagd zijn en bloed zien gaan niet samen.
wat tussen man en vrouw gebeurt gaat niemand wat aan.
Weiger iets te laten zien op je grote dag. het is een stomme traditie :kwaad:
:belgie:
:hoera:
Dames.. Waarom dat hele gedoe :confused:
Ben je nou bang voor Allah swt of voor die man en je familie..???
Mag ik daar een antw. op?
TranQuility
04-06-2004, 15:18
Als je 100% zeker niks hebt gedaan kan je het beter aan je moeder vertellen. Ik zou dat in iedergeval wel doen.
Misschien weet zij wel raad.
Maar moehiem succes!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.