Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 12 juni kennismakingsdag hoger onderwijs

saidaaatje
03-06-2004, 13:02

Hallo, Ook dit jaar organiseert de Werkgroep Allochtone Studenten in samenwerking met de Hogeschool Zuyd en de Universiteit Maastricht, een Kennismakingsdag Hoger Onderwijs; ditmaal op zaterdag 12 juni. De kennismakingsdag zal plaatsvinden op de hogeschool zuyd Heerlen(Nieuw Eckholt). Tijdens deze dag worden jongeren en hun ouders/verzorgers geïnformeerd over het Hoger Onderwijs. Het programma voor deze dag is als volgt: 10.30 - 11.00 Ontvangst 11.00 - 11.40 Opening 11.45 - 13.30 Forum in het Turks, Arabisch en Nederlands 13.30 - 16.00 Informatiemarkt Het forum biedt naast algemene informatie over het hoger onderwijs, ook de gelegenheid om dieper in te gaan op de (sociale) aspecten van het onderwijs. Aan het forum nemen deel: een onderwijsdeskundige, een student, een oud-student en decanen/studieadviseurs. Elk forum wordt geleid door een gespreksleider. Voor de organisatie van deze dag zijn we op zoek naar studenten, oud-studenten en vrijwilligers voor onder andere het begeleiden en beantwoorden van vragen van bezoekers. Jouw hulp bij deze dag is dan ook meer dan welkom. Mocht je interesse hebben om een bijdrage te leveren aan de organisatie van deze dag of wellicht wil je jezelf aanmelden als bezoeker, mail dan naar: kennismakingsdag@hszuyd.nl . Hopelijk tot ziens!

missriffia03
03-06-2004, 16:31
haha :) dat dacht ik ook

JudgmentDaY
04-06-2004, 23:40
Je kan hier enigzins wat van leren a achterlijke stomme kinderachtige leden.:) Jullie willen zeker alleen woorden als sl et horen? Saida: leuk :goedzo: Ik ben deze fase al jaren voorbij;)

Kaatje
05-06-2004, 00:39
:goedzo: dat jij de mensen er aan helpt herinneren! Keep up the good work!!

saidaaatje
05-06-2004, 18:46

Origineel gepost door JudgmentDaY Je kan hier enigzins wat van leren a achterlijke stomme kinderachtige leden.:) Jullie willen zeker alleen woorden als sl et horen? Saida: leuk :goedzo: Ik ben deze fase al jaren voorbij;) Do I know you:D enne kaatje..thnx:D

JudgmentDaY
05-06-2004, 19:06
Origineel gepost door saidaaatje Do I know you:D enne kaatje..thnx:D Voor zover ik weet ken je me niet;)