Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Fqih

Pagina's : [1] 2

Mysticalia
03-06-2004, 12:29

Salaam Kent iemand een betrouwbare Fqih die met koran werkt voor het verwijdern van zwarte magie? Maakt nie uit waar ie zit (NL of B) :belgie: ps moet geen charlatan zijn maar echt iemand die met koran werkt.

Mysticalia
03-06-2004, 14:55
Ja :verdriet: maar ondertussen zitten veel mensen ermee :verdriet: laistar. Ik ben er echt dringend op zoek naar. het is niet voor mij. Maar thnx voor je reactie ;)

Mysticalia
03-06-2004, 15:03
ik heb dit oproepje al verschillende malen overal geplaatst. Helaas geen reactie. :verdriet: Geeft niet, ik blijf voortzoeken ;)

Mysticalia
03-06-2004, 15:16
Origineel gepost door Zeepareltjuh Ah sneu voor je jammer dat dit niet serieus wordt genomen terwijl het echt veel te veel voorkomt Bijv. als je een titel had iets met s*e*x* zou het bomvol zijn :hihi: wallahi! Ik heb terug geopend bij islam. :D Thnx! ;) :blauwkus:

Mysticalia
03-06-2004, 15:31

Origineel gepost door Zeepareltjuh Is goed als ik toevallig een lefqi ken dan laat ik het je wel weten maar nu ken ik niemand :o mashAllah!!! Jazaak Allah ghayran! :belgie:

Mysticalia
03-06-2004, 15:39
Origineel gepost door Zeepareltjuh Maar even een vraagje heej zijn ze bezeten of zo zwarte magie is meestal gepaard met bezetenheid. Magie komt bij de mens via Djinns Allahou a3lam en als de djinn en 'open poort' vind bij de mens (bij het schrikken of zo) kan de djinn in de mens springen. (heb ik ooit gehoord van een imam)Allahou a3lam. de personen voor wie ik de nrs zoek, ja een deel is serieus bezeten :verdriet: Allahou a3lam

Mysticalia
03-06-2004, 15:49
Origineel gepost door Zeepareltjuh Emsekien allah i7sen 3awen dus als je vaak schrikt kan je bezeten raken hangt ervanaf waar je schrikt. In wc bv. is het aangewezen nie te schrikken (als je dat kunt controlleren :D ) en bij water s'nachts. tip: als je heet water weggiet in lavabo of zo, doe het tesamen met koud water want anders riskeer je ook iets. Allahou a3lam :belgie:

Mysticalia
03-06-2004, 16:12
Origineel gepost door Zeepareltjuh :eek: Ya rabbi essalama Beste is om je niet te veel verdiepen in dat wereldje. :o want dat is ook niet goed. ;)

Mysticalia
04-06-2004, 08:15
Origineel gepost door MR_MOCRO ik heb een oom die het doet is dr erg goed in hij woont in zeist omgeving utrecht....als je meer wit wten moet je me mailen groetejs :goedzo: ok doe ik.

Mysticalia
04-06-2004, 13:32
Origineel gepost door Zeepareltjuh Kijk MR_MOCRO is je redder in nood Salaam Zeepareltjuh! :zwaai: InshAllah! :D :belgie:

doc25
04-06-2004, 13:35
betrouwbare fqih die zich bezig houdt met dit soort dingen ? die bestaan niet echt, vooral niet in NL

doc25
04-06-2004, 13:39
Origineel gepost door Zeepareltjuh Sallaam lebes 3liek al7amdoelillah, en jij ?

Mysticalia
04-06-2004, 13:41
Origineel gepost door doc25 betrouwbare fqih die zich bezig houdt met dit soort dingen ? die bestaan niet echt, vooral niet in NL jawel, ze zijn er. Er was een goeeeeeeede fqih mashallah die enkel met koran werkte, maar hij doet jammer genoeg niet meer. Hij heeft heel veel mensen geholpen. Zeepareltje, Alhamdoulilah! en met jou? :D Kijk eens wat ik vond: http://www.denootweg.nl/images/weberpareloester.JPG :hihi:

malediven
18-01-2010, 18:19
ik heb een oom die het doet is dr erg goed in hij woont in zeist omgeving utrecht....als je meer wit wten moet je me mailen groetejs hey , wil je graag het nummer van jou oom aan mij doorgeven, ik heb het echt dringend nodig. als je nog meer mensen kent die genezen wil je het dan ook aan mij door geven? alvast bedankt:goedzo:

moewahhid
18-01-2010, 18:28

Allah is de enige die geneest!

Pagina's : [1] 2