Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie gaat ermee?? naar Najib Amhali

BeauMO25
03-06-2004, 11:35

Welke ontzettend leuke dame vanaf 22 heeft zin om aanstaande zaterdag naar de show van Najib Amhali in het stadstheater van Zoetermeer te gaan het begint om 20:15 dus als je dit leuk lijkt kun je me een mail sturen alleen serieuze reacties aub! en geen BULLSHIT zoals hieronder: Najib Amhali?! Wat gaaaaaaaf! Ik zou heel graag naar zijn show willen, maar ik kan helaas niet. Moet gewoon naar de verjaardag van de beste vriend van mn vriend. Zijn dingen waar je gewoon niet onderuit kan komen :-( Jammer jammer!

stardust
03-06-2004, 11:44
Hoeveel kaartjes heb je dan? Hij is echt lachen!! Maar wil je die kaartjes niet gewoon verkopen aan mij?

Wajalellayemma
03-06-2004, 11:48
Ik ga Ook!!!!! Maar dan de 26ste in Meervaart!!!!!!!!! Ik heb er echt zin in!!!!!!!

miriammetje
03-06-2004, 11:52
salaam alikoem.. wallah ik wil heel graag gaan en heb kaartje sgezicht maar alles was op dus als je er 2 hebt laat het me wat wete oke miri

BeauMO25
03-06-2004, 12:15

ik vind het echt vervelend dat die persoon heeft afgezegd dus ik heb Najib wel nodig om over mijn verdriet heen te komen HHAHAHA

achie25
03-06-2004, 12:42
Origineel gepost door ITHRANE Ik ben al geweest :bril: EN GA WEER DE 24e VAN DEZE MAAND :bril: OOH YEAAHHH :boogie: Alweer?? met wie ga je dan?? :(

Echie
03-06-2004, 12:58
Origineel gepost door BeauMO25 Welke ontzettend leuke dame vanaf 22 heeft zin om aanstaande zaterdag naar de show van Najib Amhali in het stadstheater van Zoetermeer te gaan het begint om 20:15 dus als je dit leuk lijkt kun je me een mail sturen alleen serieuze reacties aub! en geen BULLSHIT zoals hieronder: Najib Amhali?! Wat gaaaaaaaf! Ik zou heel graag naar zijn show willen, maar ik kan helaas niet. Moet gewoon naar de verjaardag van de beste vriend van mn vriend. Zijn dingen waar je gewoon niet onderuit kan komen :-( Jammer jammer! ik wil ik wil wil...:zwaai:

achie25
03-06-2004, 13:00
Origineel gepost door ITHRANE Met mama en thuisfront :moe: en met U :stout: :eek: Thuisfront :slik:

Cina
03-06-2004, 13:26
Najib Amhali?! Wat gaaaaaaaf! Ik zou heel graag naar zijn show willen, maar ik kan helaas niet. Moet gewoon naar de verjaardag van de beste vriend van mn vriend. Zijn dingen waar je gewoon niet onderuit kan komen :( Oh ja, ik ben ook nog geen 22 :moe: