Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helpp ben erg depressief

Ofaatje
17-10-2009, 17:22

Heeft iemand dat ook wel eens dat er zovaak iets gebeurd of ruzie en dat je dan echt helemaal depressief wordt en dat je nergens meer zin hebt. Ik heb dan echt het gevoel dat ik ergens heen wil naar zo een verre land en lekker alleen zijn. Ik ben op dit moment zo depressief en ik wil wat doen maar wat? Mensen tipjes zijn welkom alvast bedankt

Mocropouwer
17-10-2009, 18:22
Slapen?

fatjuh
17-10-2009, 18:30
Ik kan je wel helpen, via pm? xx

Butterfly_05
17-10-2009, 19:19
Heeft iemand dat ook wel eens dat er zovaak iets gebeurd of ruzie en dat je dan echt helemaal depressief wordt en dat je nergens meer zin hebt. Ik heb dan echt het gevoel dat ik ergens heen wil naar zo een verre land en lekker alleen zijn. Ik ben op dit moment zo depressief en ik wil wat doen maar wat? Mensen tipjes zijn welkom alvast bedankt heb ik ook gehad dat je gewoon naar een ander land wilt het liefst marokko, dat zou mij echt goed doen trouwens.. ik denk dat iedereen zulke tijden weleens in zijn leven heeft, heb gewoon geduld en blijven bidden dan laat allah je niet in de steed veel succes madamske:kus:

uniekste
17-10-2009, 19:41

t'komt goed.

missbrien
17-10-2009, 23:22
3ala aansteller, zijn mensen met echte problemen, shittttt maak eens mee wat anderen hebben walah je zou je schame om jezelfff dan depressief te noemen...depressief om niks!!!

Olandiaaa
17-10-2009, 23:29
3ala aansteller, zijn mensen met echte problemen, shittttt maak eens mee wat anderen hebben walah je zou je schame om jezelfff dan depressief te noemen...depressief om niks!!! As salaamoe 3alaikoum zuster.. Je weet natuurlijk niet met welke reden ze zich depressief voelt en daarnaast is het niet aan ons om te oordelen over onze broeders en zusters.. Ghair insha'Allah.. Oegti ik raad je aan om veel met de dien bezig te zijn. Doe meer en meer kennis op en zie in dat een moslim eigenlijk nooit reden heeft om depressief te zijn. Allah subhanahu wa ta3ala beproeft hen waar Hij het meest van houdt.. Koop het boek "Wees niet bedroeft" wellicht heb je daar iets aan.. Waarlijk, het gemakkelijke is enkel gemakkelijk omdat Hij het makkelijk maakt, en als Hij het wilt maakt Hij zelfs het meest moeilijke makkelijk, Allahoemma ameen..

Ofaatje
18-10-2009, 01:40
Slapen? Ja doe ik weinig majah daar kan ik niks aan doen. Als je eenmaal niet snel in slaap kan vallen ja dan weet ik niet wat je daar aan kan doen

Ofaatje
18-10-2009, 01:42
heb ik ook gehad dat je gewoon naar een ander land wilt het liefst marokko, dat zou mij echt goed doen trouwens.. ik denk dat iedereen zulke tijden weleens in zijn leven heeft, heb gewoon geduld en blijven bidden dan laat allah je niet in de steed veel succes madamske:kus: Jaa lijkt me echt heerlijk daar dacht ik ook aan..Ja tuurlijk heeft iedereen dat wel eens majah soms is het gewoon te veel allemaal. Dankje meid voor je reactie xx

Ofaatje
18-10-2009, 01:44
As salaamoe 3alaikoum zuster.. Je weet natuurlijk niet met welke reden ze zich depressief voelt en daarnaast is het niet aan ons om te oordelen over onze broeders en zusters.. Ghair insha'Allah.. Oegti ik raad je aan om veel met de dien bezig te zijn. Doe meer en meer kennis op en zie in dat een moslim eigenlijk nooit reden heeft om depressief te zijn. Allah subhanahu wa ta3ala beproeft hen waar Hij het meest van houdt.. Koop het boek "Wees niet bedroeft" wellicht heb je daar iets aan.. Waarlijk, het gemakkelijke is enkel gemakkelijk omdat Hij het makkelijk maakt, en als Hij het wilt maakt Hij zelfs het meest moeilijke makkelijk, Allahoemma ameen.. Meid k ga daar niet eens op in mensen die onzin praten. En met mij dien ben ik zeker bezig hmdl en dat zal ik nooit loslaten. Shokran meid voor je reactie xx

abdoelleke
18-10-2009, 10:15
Heeft iemand dat ook wel eens dat er zovaak iets gebeurd of ruzie en dat je dan echt helemaal depressief wordt en dat je nergens meer zin hebt. Ik heb dan echt het gevoel dat ik ergens heen wil naar zo een verre land en lekker alleen zijn. Ik ben op dit moment zo depressief en ik wil wat doen maar wat? Mensen tipjes zijn welkom alvast bedankt ga naar de dokter!