Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dromen

Pagina's : [1] 2

anasy
03-06-2004, 09:10

Hallo iedereen, weet iemand misschien meer over dromen, wat ze betekenen?? Ik droom heel vaak een paar nachten achter elkaar hetzelfde ik weet dat ze iets betekenen maar ik weet niet wat. Kan iemand mij helpen?? Thanks

marinakabila
03-06-2004, 09:44
Wat droom je als ik vragen mag?

Kenza
03-06-2004, 09:52
Ik heb precies hetzelfde probleem ikd rooom ook de laatste tijd over hetzelfde, soms is het zo erg. vaak nachtmerries, en van die rare dromen. Ik weet niet of je erover mag praten,' er is wel een boek over dromen(islam) ga hem in beverwijk kopen daar staat alles in over dromen wat ze betekenen etc.

anasy
03-06-2004, 10:15
Ik droom altijd dat ik in het water ben. Waar ik ook ben in een huis buiten er is altijd water. Weet jij wat dat betekent. Bedankt Kenza voor de tip, maar ik kom bijna nooit in Beverwijk en misschien zijn er mensen die dit boek hebben en mij via deze topic kunnen helpen

DOUKALIA18
03-06-2004, 12:02

www.walidin.com en volgens mij betekent water wel iets goed had er eerst iets over gelezen.

Kenza
03-06-2004, 12:11
Origineel gepost door anasy Ik droom altijd dat ik in het water ben. Waar ik ook ben in een huis buiten er is altijd water. Weet jij wat dat betekent. Bedankt Kenza voor de tip, maar ik kom bijna nooit in Beverwijk en misschien zijn er mensen die dit boek hebben en mij via deze topic kunnen helpen JE kan hem ook ergens anders halen in de buurt, er is altijd wel een marokkaanse winkel in de buurt die korans verkoopt etc, in amsterdam heb je er zo veel ik weet niet waar je vandaan komt. daar verkopen ze die iook, binnekort zet ik hem voor jeop topic ik ga hem deze week insahllah halen want die dromen vna mij worden erger en erger.

PowerQueen
03-06-2004, 15:38
Origineel gepost door DOUKALIA18 www.walidin.com en volgens mij betekent water wel iets goed had er eerst iets over gelezen. Thnx voor de site..

sali_17
04-06-2004, 17:58
Daar ben ik 0ok benieuwd na ik ga 0okj ff die site bekijken :D

AbaHoeCh
04-06-2004, 18:01
Origineel gepost door DOUKALIA18 www.walidin.com en volgens mij betekent water wel iets goed had er eerst iets over gelezen. salaam aleikoum die site is een site van soefies ==> is niet betrouwbaar ;) je kan bv zien bij video dat ze daar iets laten zien bij een graf en hulp vragen aan doden (is typis iets voor soefies) dus beter niet meer bezoeken ;) en als ik iets fouts heb gezegd, moge Allah dan mijn fouten vergeven inchallah aleikoum salaam

selima_1984
04-06-2004, 22:47
WAAROM DAN PRECIES?

Shaimaa
04-06-2004, 23:08
Origineel gepost door AbaHoeCh salaam aleikoum die site is een site van soefies ==> is niet betrouwbaar ;) je kan bv zien bij video dat ze daar iets laten zien bij een graf en hulp vragen aan doden (is typis iets voor soefies) dus beter niet meer bezoeken ;) en als ik iets fouts heb gezegd, moge Allah dan mijn fouten vergeven inchallah aleikoum salaam Wat is er mis met het soefisme? Zolang je hun fiqh niet overneemt is het oké hoor. Hun aqida is best oké Zoals grafaanbidding enzo...dat hoort idd niet en is volgens mij een soort van shirk Wa AllahuAlem

kloppendhartje
05-06-2004, 12:48
Ik droom altijd dat ik langs de kanaal loop in kanaleneiland, en dat ik er dan in val! En dan opeens schrik ik wakker! :( Het lijkt dan egt alsof ik val...

marokko_love
05-06-2004, 16:40
Origineel gepost door kloppendhartje Ik droom altijd dat ik langs de kanaal loop in kanaleneiland, en dat ik er dan in val! En dan opeens schrik ik wakker! :( Het lijkt dan egt alsof ik val... heb ik ook soms joh word ik echt bang van

Dalilah21
05-06-2004, 19:11
Een goede vriendin van mij heeft laatst iets heel ergs over mijn gedroomd, weet iemand of zo een droom een waarschuwing is????? Alvast bedank @ Mr_Mocro Nou mijn moeder is 5 jaar overleden (allah irehmha) en ik droom af en toe nog over me moeder.

dounia1986
05-06-2004, 20:40

Origineel gepost door Dalilah21 Een goede vriendin van mij heeft laatst iets heel ergs over mijn gedroomd, weet iemand of zo een droom een waarschuwing is????? Alvast bedank @ Mr_Mocro Nou mijn moeder is 5 jaar overleden (allah irehmha) en ik droom af en toe nog over me moeder. salaam dalilah lahirahamha inshaellah Lijkt ze je gelukkig in die droom of zegt ze je iets want het kan zijn dat dit een waarschuwing is anders is dit gewoon dat je haar dood niet hebt verwerkt het kan ook zijn doordat het overlijden van je moeder zo plots was dat je geen afscheid hebt genomen van haar. ik wens je veel sterkte als er iets is ofzo mag je me altijd pm-en hoor beslama

Pagina's : [1] 2