Bekijk originele versie : Pingen met Blackberry
Weet iemand hoe dat moet? Ik snap er helemaal niks van:rolleyes:
redouan17
17-10-2009, 17:09
Instant messenging.
Je moet wel een contactpersoon hebben in je lijst anders kom je niet ver. Dus als je iemand weet die een blackberry heeft dan kan je 2 dingen doen je kan diegene vragen om zijn msn adres of zijn blackberry code De blackberry code kan je vinden in het menu bij opties en dan status of op de doos bij de barcode.
succes
Instant messenging.
Je moet wel een contactpersoon hebben in je lijst anders kom je niet ver. Dus als je iemand weet die een blackberry heeft dan kan je 2 dingen doen je kan diegene vragen om zijn msn adres of zijn blackberry code De blackberry code kan je vinden in het menu bij opties en dan status of op de doos bij de barcode.
succes
Dank je wel:) . Heb jij ook een BB? Zo ja, is het normaal dat je de muziekvideo's van youtube slecht kunt beluisteren?
redouan17
18-10-2009, 15:17
Jah ik heb ook een BB en ja idd youtube gaat langzaam. Omdat de bb constant moet bufferen. Heel irritant is dat. Alleen op de iphone is ie echt snel maar dat komt ook doordat de iphone samen met t- mobile abbo de snelste internet verbinding heeft.
p.s Als je een abbo hebt moet je ff informeren bij je provider of streaming (het bekijken van filpmjes) binnen je internetbundel valt of niet. Anders heb je straks en dikke rekening door die youtube filmpjes.
Jah ik heb ook een BB en ja idd youtube gaat langzaam. Omdat de bb constant moet bufferen. Heel irritant is dat. Alleen op de iphone is ie echt snel maar dat komt ook doordat de iphone abbonementen samen met t- mobile de snelste internet verbinding heeft.
p.s Als je een abbo hebt moet je ff informeren bij je provider of streaming (het bekijken van filpmjes) binnen je internetbundel valt of niet. Anders heb je straks en dikke rekening door die youtube filmpjes.
Thanks:goedzo: . Ik ga morgen gelijk even langs om te vragen hoe het precies zit.
redouan17
18-10-2009, 15:25
Slimme dame!!!!:hadj:
Slimme dame!!!!:hadj:
Haha Well thank you Mister Redouan:o
(ook al was het misschien sarcastisch bedoelt:hihi: )
redouan17
18-10-2009, 15:33
gewoon voor mij zoester :goedzo: :D
gewoon voor mij zoester :goedzo: :D
Haha oke:D
Is gewoon net MSN, :stoned:
Code toevoegen in BB Messenger. Dan kan je Pingen, niks bijzonders. Allee je moet wel BlackBerry Internet Service hebben.
Is gewoon net MSN, :stoned:
Code toevoegen in BB Messenger. Dan kan je Pingen, niks bijzonders. Allee je moet wel BlackBerry Internet Service hebben.
Heb er ook gewoon Blackberry Internet op zitten, maar niet zo handig met al die snufjes enz:hihi:
Heb er ook gewoon Blackberry Internet op zitten, maar niet zo handig met al die snufjes enz:hihi:
Welke provider heb je?
Je moet 'm min of meer ook nog activeren die BB Internet Service. Tenminste zo was het bij mij.
Welke provider heb je?
Je moet 'm min of meer ook nog activeren die BB Internet Service. Tenminste zo was het bij mij.
Ik heb Kpn, maar ik kan al wel gewoon op internet.
Ik heb Kpn, maar ik kan al wel gewoon op internet.
Oké.
Ga eens naar Menu, dan naar instant Messaging, dan naar BlackBerry Messenger, druk op OK.
Dan druk je weer op het Menu knop, terwijl je in BlackBerry Messenger zit. Dan zie je daartussen Contactpersoon uitnodigen. Druk daar op, vervolgens moet je de PIN van een BB intoetsen van de persoon die je wilt toevoegen. En dan wacht je tot je aanvaard bent door diegene en kan je 'Pingen'.
Beetje duidelijk?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.