Bekijk originele versie : Waarom roddelen jongens?????????
Hoi allemaal, :D
Alles goed met jullie en hoe bevalt de ramadan???????
Ik heb eigelijk een vraagje, vooral aan de jongens. :confused: :confused:
"Waarom roddelen jullie zo veel?????? En maken van een mug een olifant???????
Het is echt niet leuk hoor!!!!!!! :kwaad:
Ik neem me zelf effe dan als voorbeeld, ik heb iets met een turkse jongen. :Iluvu: Al kei lang en er wordt nog steeds over me geroddelt. Waar voor is da nodig. Gunnen jullie elkaar niks of zo. En onder tussen doen jullie zelf van alles wat niet goed is.
Dusss wees aub duidelijk en leg het me maar eens uit!!!!!!!!!!
Beslama, Nesma :zwaai: :zwaai: :zwaai:
RkeMpoe_Boy
20-11-2002, 23:08
hebben jullie ook turkse schapen samen . :D
OOOOOOOOOh is da grappig of zo snap hem nie leg eens uit!!!!!!!!!!
SOOOOOOOOOOO maar ik heb nog steeds geen antwoord
saidaaatje
20-11-2002, 23:13
hmm warom zouden jongesn roddelen?
meisjes doen t toch ookz??iedereen roddelt.........of t nu slecht of goed is...
Ja klopt meiden oook. Oke dan waarom roddelen meiden. En alks de jongens mij ittersant vinden praat dan goed over me
Als jij antwoord weet waarom meisjes roddelen en die aan mij kan geven dan geef ik jou antwoord op jou vraag ok :D
Die kan ik dan meteen aan je geven via controle c vontrole v methode :D
Tegen jullie Jongens eigelijk maar eigelijk ook tegen de meiden.
Goeie vraag!!
Ik weet dat het gebeurt, maar zou niet weten waarom... Het misgunnen misschien, of onder het mom van: wat ik niet kan krijgen is niet goed, dus dan ga ik er maar over roddelen..... cliché!
Don't know.... Maar je moet je er niets van aan trekken joh, get used to it, and live your life!!!
Gr,
MIIB
Thanks MIIB goeie advies.
je kan topic beter veranderen in waarom roddelen mensen want ze doen het beide.. Er zullen ook meisjes zijn die over jou en je vriend roddelen dat probeerde ik te zeggen met me vorige reactie. Snapte je dat?
Ja is goed zal ik speciaal voor je veranderen
Origineel gepost door Nesma
Thanks MIIB goeie advies.
I know... hahaha.. doe ik n.l ook. Als je over mij roddelt, betekent dat je het zelf niet kan doen/ durft.... dus ga je anderen maar bekritiseren ;)
ja ik ziet het meestal ook als jaloerzie
maar effe voor de duidelijkheid het gaat niet alleen om mij maar in het algemeen he. Dat was vraag waarom roddelt men vooral de marokanen. Want ze zeggen al marokanen zijn kampioen in roddelen en dat is denk ik geen compliment.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.