Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ladies, wat zouden jullie doen als ........

Pagina's : [1] 2 3 4

Maroque
03-06-2004, 00:05

Stel jullie eens voor dames dat jullie verloofd zijn met een hele lieve man............. Echter er gebeurt een tragisch ongeluk en de verloofde raakt verlamd...... (vanaf het midden tot aan zijn tenen) .....zouden de dames de trouwplannen voort zetten of toch alle banden verbreken :(

asj_sjams
03-06-2004, 00:07
Origineel gepost door Maroque Stel jullie eens voor dames dat jullie verloofd zijn met een hele lieve man............. Echter er gebeurt een tragisch ongeluk en de verloofde raakt verlamd...... (vanaf het midden tot aan zijn tenen) .....zouden de dames de trouwplannen voort zetten of toch alle banden verbreken :( Als ik van hem hou dan blijf ik trouwen met hem al is het wel moeilijk om dat hij verlamd is, maar tog ze zeggen tog liefde overwinst alles :Iluvu:

guppie
03-06-2004, 00:16
Layseter als het gebeurd... Maar over dit soort situaties denk ik liever niet na!!!

hanan_sweety
03-06-2004, 00:19
inshallah zou ik bij hem blijven maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. maar als je met iemand verloofd dan geef je en hou je van iemand, als de liefde zo sterk is zou je dus bij die persoon blijven. al blijft het moeilijk. maar goed net wat ik al zei makkelijker gezegd dan gedaan.

Maisam
03-06-2004, 01:06

Origineel gepost door Maroque Stel jullie eens voor dames dat jullie verloofd zijn met een hele lieve man............. Echter er gebeurt een tragisch ongeluk en de verloofde raakt verlamd...... (vanaf het midden tot aan zijn tenen) .....zouden de dames de trouwplannen voort zetten of toch alle banden verbreken :( Moeilijke situatie :( Maar als ik van hem hou, zal ik altijd bij hem blijven, wat er ook gebeurt, Incha allah. Heb je dit meegemaakt ? Als het zo is: Dan wens ik je veel sterkte toe, Incha allah. Salaam ou alaikoum

DOUKALIA18
03-06-2004, 09:05
ze zeggen toch op het uiterlijk word je verliefd en van het innerlijk ga je houden ik zal dan veel van hem houden ik bedoel het kan iedereen gebeuren je broetje een van je ouders die laat je dan toch ook niet in de steek?

Maroc_oogjes
03-06-2004, 09:15
Origineel gepost door DOUKALIA18 ze zeggen toch op het uiterlijk word je verliefd en van het innerlijk ga je houden ik zal dan veel van hem houden ik bedoel het kan iedereen gebeuren je broetje een van je ouders die laat je dan toch ook niet in de steek? Ben 'T Helemaal Met Je Eens Meid. Het Kan Iedereen Overkomen, Zo Ook Je Verloofde.. Dus Mn Antwoord Is; Ja.. Ik Zal 'M Niet In De Steek Laten.. Alles Is Mektab.

LHBIBAA
03-06-2004, 09:25
ik zou hem niet verlaten van hij zal waarschijnelijk de man van mijn leven zijn als ik met hem ben verloofd!!alles is met l'mekteb en alles heeft een reden!

JiJi
03-06-2004, 09:32
Zo denken de dames erover (ik ook trouwens). En heren....wat zouden jullie dan als je verloofde verlamd raakt??

sisie
03-06-2004, 11:44
ik zal dan veel van hem houden ik bedoel het kan iedereen gebeuren je broetje een van je ouders die laat je dan toch ook niet in de steek? toch?????

rababel
03-06-2004, 12:23
juist...k ben het eens met iedreen....want je houdt van hem...je zou hem niet in de steek moeten laten wt er ook gebeurt..en ja k wil ook wel weten hoe de jongens hierover denken..???

rababel
03-06-2004, 12:24
maar ja er staat ladies op...duuzz denk niet dat de boys zoo gauw hier op zouden kyke...haha

IkBenSaliha
03-06-2004, 12:25
Origineel gepost door Maroque Stel jullie eens voor dames dat jullie verloofd zijn met een hele lieve man............. Echter er gebeurt een tragisch ongeluk en de verloofde raakt verlamd...... (vanaf het midden tot aan zijn tenen) .....zouden de dames de trouwplannen voort zetten of toch alle banden verbreken :( Ik word duizelig van jou letters!!! :maf2: Dus kan ik ook niet lezen wat er staat!!

mazhar
03-06-2004, 12:36
Ik zou hem bij alles zoveel mogelijk steunen en stimuleren. Bij revalidatie, bijemotionele problemen alls, maar er zijn veel dingen die er aan vasthangen. Vb als hij verlamd is, zou hij dan nog vruchtbaar zijn, of zijneht enkel zijn benen die verlamd zijn, en neit heel zijn onderlicham :( zo'n dingen zijn gevaarlijk voor mij, ik blijf denken en denken en denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denkenen denken en denken verschrikkelijk :verdriet: Maar zou er wel bij blijven en er het beste van blijven, ik ben er niet me verloofd om zijn benen he ;) :Iluvu:

sali_17
03-06-2004, 17:53

ik z0u gew0on blijven ..

Pagina's : [1] 2 3 4