Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen Luister Goed

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Onslaught
20-11-2002, 22:11

Mensen luister goed, door die hele situatie van tarik en ihsane, was het voor mij teveel, er kwamenoude herinneringen naar boven dus het was te veel, maar ben terug en het gaat stukke beter, ik wil special, en dat meen ik uit me hart en ze weet het, soumaya1 die me steuden al die twee dagen, want was nog nooit zo zak geweest sinds 12 jaar terug dus, meid dank je uit de grond van me hart, en mimi oook voor die dag, maar ik ken haar niet maar toch dank je wel, Maar ik wilde met dit topic de volgende dingen zeggen, in tijd van nood moeten wij elkaar steunen of je turk of marokkaan ben, want heb gemerkt als er iets is, zijn opeena... boem... een groot familie, maar aan de ander kant hou rekening met elkaar sommig zijn licht geraakt dus hou dat in je achter hoofd en we blijven elkaar steunen, ook al mag je die persoon niet, want uit eindelijk heb je een hart die toch wel of eigelijk op juist plaats hoort te zijn of niet, bij deze bedankt voor degen die dit lezen dank je wel. ps: dank je soumya1 :D

RaZer
20-11-2002, 22:15
:goedzo: hoef er niks bij te zeggen

Onslaught
20-11-2002, 22:18
dank je tnawie en razer dat je met me eens ben dank je:D

Onslaught
20-11-2002, 22:20
Origineel gepost door Boyfriend :zwaai: gek hahah maar ja ook hallo boyfriend

soumaya1
20-11-2002, 22:21

Origineel gepost door Onslaught Mensen luister goed, door die hele situatie van tarik en ihsane, was het voor mij teveel, er kwamenoude herinneringen naar boven dus het was te veel, maar ben terug en het gaat stukke beter, ik wil special, en dat meen ik uit me hart en ze weet het, soumaya1 die me steuden al die twee dagen, want was nog nooit zo zak geweest sinds 12 jaar terug dus, meid dank je uit de grond van me hart, en mimi oook voor die dag, maar ik ken haar niet maar toch dank je wel, Maar ik wilde met dit topic de volgende dingen zeggen, in tijd van nood moeten wij elkaar steunen of je turk of marokkaan ben, want heb gemerkt als er iets is, zijn opeena... boem... een groot familie, maar aan de ander kant hou rekening met elkaar sommig zijn licht geraakt dus hou dat in je achter hoofd en we blijven elkaar steunen, ook al mag je die persoon niet, want uit eindelijk heb je een hart die toch wel of eigelijk op juist plaats hoort te zijn of niet, bij deze bedankt voor degen die dit lezen dank je wel. ps: dank je soumya1 :D aah schat, graag gedaan, en je weet ik ben er voor je, no matter what, en jij ook bedankt we hebben veel gepraat de laatste tijd en we zijn er voor elkaar als we elkaar nodig hebben!!!!!!!!

Onslaught
20-11-2002, 22:22
Origineel gepost door soumaya1 aah schat, graag gedaan, en je weet ik ben er voor je, no matter what, en jij ook bedankt we hebben veel gepraat de laatste tijd en we zijn er voor elkaar als we elkaar nodig hebben!!!!!!!! dank je, je bent een topper meid, je weet hahahaha:D

Boyfriend
20-11-2002, 22:22
Origineel gepost door Onslaught gek hahah maar ja ook hallo boyfriend hmm gek ikke :rolleyes: majin is de gekste ooit dus vraag me niet over gek

Onslaught
20-11-2002, 22:24
Origineel gepost door Boyfriend hmm gek ikke :rolleyes: majin is de gekste ooit dus vraag me niet over gek nee je ben gek omdat jij niet zeg of je met me eens ben of niet dus, vandaar

Boyfriend
20-11-2002, 22:25
Origineel gepost door Onslaught nee je ben gek omdat jij niet zeg of je met me eens ben of niet dus, vandaar ooh :D ok :rolleyes: :rolleyes:

Onslaught
20-11-2002, 22:26
Origineel gepost door Boyfriend ooh :D ok :rolleyes: :rolleyes: ok dus zeg of je mee eens ben of niet en maak er geen chat topic van ok makker en trouwens volgende week heb ik die kaart dus:D

soumaya1
20-11-2002, 22:27
Origineel gepost door Onslaught dank je, je bent een topper meid, je weet hahahaha:D :blauwkus: jij ook!!

Boyfriend
20-11-2002, 22:27
Origineel gepost door Onslaught ok dus zeg of je mee eens ben of niet en maak er geen chat topic van ok makker en trouwens volgende week heb ik die kaart dus:D together we are one :D sajayinss

Onslaught
20-11-2002, 22:28
Origineel gepost door Boyfriend together we are one :D sajayinss oke dan hahah gekkerd, oke nu wegwezen :D

Cina
Origineel gepost door Onslaught Mensen luister goed, door die hele situatie van tarik en ihsane, was het voor mij teveel, er kwamenoude herinneringen naar boven dus het was te veel, maar ben terug en het gaat stukke beter, ik wil special, en dat meen ik uit me hart en ze weet het, soumaya1 die me steuden al die twee dagen, want was nog nooit zo zak geweest sinds 12 jaar terug dus, meid dank je uit de grond van me hart, en mimi oook voor die dag, maar ik ken haar niet maar toch dank je wel, Maar ik wilde met dit topic de volgende dingen zeggen, in tijd van nood moeten wij elkaar steunen of je turk of marokkaan ben, want heb gemerkt als er iets is, zijn opeena... boem... een groot familie, maar aan de ander kant hou rekening met elkaar sommig zijn licht geraakt dus hou dat in je achter hoofd en we blijven elkaar steunen, ook al mag je die persoon niet, want uit eindelijk heb je een hart die toch wel of eigelijk op juist plaats hoort te zijn of niet, bij deze bedankt voor degen die dit lezen dank je wel. ps: dank je soumya1 :D :goedzo:

NoreJihan

You Go Boy

Pagina's : [1] 2 3 4 5