Bekijk originele versie : Wimpers!!!!!!
eyes_of_maroc
02-06-2004, 23:22
salam alaikoum mensen..
ik heb een vraagje aan iemand die weet hoe je mooi volle en lange wimpers kunt krijgen.. zonder mascare dan..
Ik had vroeger van die hele mooie lange en volle wimpers.. iedereen dacht dat ze nep waren.. tot ik ziek werd en ze begonnen af te vallen.. en ik gebruikte toen geen mascara.. maar nu gebruik ik ze wel om ze wat voller en wat langer te laten lijken en dus daarom doe ik altijd een lijntje boven mijn wimpers.. maar weet iemand hoe ik mijn oude wimpers kan terug krijgen.. mijn nicht en paar vriendinnen hebben hun wimpers af geknipt en zijn opeens heel erg gaan groeien.. het is nu wel mooi maar ik ben bang dat mijn wimpers helemaal zullen groeien en dat ik daar zit met kei korte wimpers.. maar weet iemand misschien..??
najlae_tanger
02-06-2004, 23:23
Helpt het echt? als je je wimpers afknipt dat ze teruggroeien en langer worden?
zo ja..dan doe ik het!
eyes_of_maroc
02-06-2004, 23:33
nou..?? :rolleyes:
er niet aankomen en de natuur zen gang laten gaan
eyes_of_maroc
03-06-2004, 00:09
ik heb gehoord dat knoflook helpt en olijven olie.. weet iemand misschien iets meer??
Origineel gepost door eyes_of_maroc
ik heb gehoord dat knoflook helpt en olijven olie.. weet iemand misschien iets meer??
Ik zie mezelf al wrijven met knoflook, damn wat zal dat erg prikken :maf:
Ik heb alhamdoelillah normale wimpers, maar ook al waren ze kort ik zou ze nooit durven af te knippen... straks krijg je fdi7a
DOUKALIA18
03-06-2004, 09:35
knoflook helpt wel ik wil het ook gaan proberen
je pakt dat stokje van elkhol en dat stop je in de knoflook en je doet hetzelfde als wanneer je kohl opbrengt alleen nu met knoflook. (ooja en niet de knoflook met de witte "schil" maar die met de rode "schil" begrijp je het een beetje??)
knoflook helpt ook als je kale plekken op je hoofd hebt of als je wenkbrauwen niet willen groeien
ik hoop dat je er iets aan hebt
alhoceima_hayat
03-06-2004, 09:48
Origineel gepost door DOUKALIA18
je pakt dat stokje van elkhol en dat stop je in de knoflook en je doet hetzelfde als wanneer je kohl opbrengt alleen nu met knoflook. (ooja en niet de knoflook met de witte "schil" maar die met de rode "schil" begrijp je het een beetje??)
knoflook helpt ook als je kale plekken op je hoofd hebt of als je wenkbrauwen niet willen groeien
ja! gelijk heb je... :goedzo:
Origineel gepost door DOUKALIA18
Ah oke dan, dat weet i het... heb je het zelf al geprobeerd?
berberia_16
03-06-2004, 13:21
Afknippen :eek: doe da aub niet je weer maar nooit
miss__1984
03-06-2004, 14:02
hahaha wayooow afknippen en dan maanden wachten tot ze een beetje groeien en voor nerd erbij lopen NEE NEE... Alhamdoellilah met deze kleine wimpertjes,, dan hoef ik niet langer... maar dat knoflook.. doet dat nou pijn of niet.. En wie heeft het al WEL geprobeerd.. iedereen hoort verhalen maar ik wil wel weten of het egt werkt..
berberia_16
03-06-2004, 14:16
Ik ben al blij met me eingen wimpers hamdouliallah ze zijn zwart en lang genoeg :)
PowerQueen
03-06-2004, 15:23
Origineel gepost door miss 17
hahaha wayooow afknippen en dan maanden wachten tot ze een beetje groeien en voor nerd erbij lopen NEE NEE... Alhamdoellilah met deze kleine wimpertjes,, dan hoef ik niet langer... maar dat knoflook.. doet dat nou pijn of niet.. En wie heeft het al WEL geprobeerd.. iedereen hoort verhalen maar ik wil wel weten of het egt werkt..
Precies.. !
Sweet_Yasmin
03-06-2004, 16:41
Ik heb van nature al lange zwarte wimpers alhamdoelilah :ego:
Maarre vitamine E crème op je wimpers smeren kan ook helpen, een vriendin van mij had het ook gedaan.
hajarchatlady
03-06-2004, 17:02
Origineel gepost door najlae_tanger
Helpt het echt? als je je wimpers afknipt dat ze teruggroeien en langer worden?
zo ja..dan doe ik het!
Ik heb ze kort geleden per ongeluk met een schaar afgeknipt..binne paar dagen zijn ze weer net als eerst..:D helpt duss wel denk ik...
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.