Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : * Goed karakter/uiterlijk valt tegen, ja of nee???? *

Pagina's : [1] 2 3 4 5

riffiette
02-06-2004, 22:19

stel: er komt een jongen om je hand vragen, jijzelf hebt gehoord dat het een hele goede jongen is, bid, is op het rechte pad, verwaarloost zijn geloof niet etc..., heeft een goede baan enzo.... MAAR zijn/haar uiterlijk valt tegen wat zou je doen??? Toch instemmen omwille van zijn goed innerlijk, of toch nee zeggen omdat je denkt dat het toch vroeg of laat mis gaat lopen??? :)

Intisar
02-06-2004, 22:23
in de eerste instantie als ie lelijk is geef je hem nieteens tijd dus kan je er ook nietaan toe komen om te kijken of zijn karakter goed is...... tenzij het een collega is waarmee je jaren werkt en plots word

riffiette
02-06-2004, 22:25
Origineel gepost door Intisar in de eerste instantie als ie lelijk is geef je hem nieteens tijd dus kan je er ook nietaan toe komen om te kijken of zijn karakter goed is...... tenzij het een collega is waarmee je jaren werkt en plots word ok, maar stel je hebt die jongen zelf nog nooit gezien, maar wel van horen zeggen dat hij goed is en je ziet hem voor de eerste keer als hij je hand komt vragen?? kan toch ook :confused:

lady_khadija
02-06-2004, 22:29
uiterlijk vind ik zelf ook belangrijk.....

babyboy
02-06-2004, 22:30

tuurlijk gaan jullie hem afwijzen, meisjes houden alleen maar van knappe jongens, dat staat vast. is ie lelijk, dan krijgt ie niet eens de kans om zijn innerlijk te tonen. pas als een jongen knap is, dan pas wordt er verder gekeken of ie een goede jongen is of niet, meisjes :jammer:

Intisar
02-06-2004, 22:32
is ook bij mij gebeurt mijn vriendin wou me koppelen aan haar broer ze dat het een leuke jonge is bla bla maar toen hij naar mijn huis kwam schrok ik zo ergdat iik me in mijn kamer heb opgesloten ...gevolg geen beste vriendin meer...maar ja ik vond hem gewoon niet mijn type

jamalb4
02-06-2004, 22:34
Origineel gepost door Intisar is ook bij mij gebeurt mijn vriendin wou me koppelen aan haar broer ze dat het een leuke jonge is bla bla maar toen hij naar mijn huis kwam schrok ik zo ergdat iik me in mijn kamer heb opgesloten ...gevolg geen beste vriendin meer...maar ja ik vond hem gewoon niet mijn type :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

Intisar
02-06-2004, 22:34
babyboy: jij wilt toch ook een meid war je naar kan kijken in de ochtend zonder geblindoekt te worren nou wij ook....... let maar niet op spelling

jamalb4
02-06-2004, 22:35
Origineel gepost door Intisar babyboy: jij wilt toch ook een meid war je naar kan kijken in de ochtend zonder geblindoekt te worren nou wij ook....... let maar niet op spelling :giechel: :giechel:

riffiette
02-06-2004, 22:35
Origineel gepost door babyboy tuurlijk gaan jullie hem afwijzen, meisjes houden alleen maar van knappe jongens, dat staat vast. is ie lelijk, dan krijgt ie niet eens de kans om zijn innerlijk te tonen. pas als een jongen knap is, dan pas wordt er verder gekeken of ie een goede jongen is of niet, meisjes :jammer: wat je nu zegt geldt ook voor jongens ;) Intisar--> zo, mij is hetzelfde overkomen, vind et jammer voor die jongen, maar als je hem nu eenmaal niet aantrekkelijk vind zal het, naar mijn mening, niet lang duren :(

Intisar
02-06-2004, 22:36
jamal elb:teruggekomen van weggeweest ouelaa

jamalb4
02-06-2004, 22:37
Origineel gepost door Intisar jamal elb:teruggekomen van weggeweest ouelaa Nee hoor, ik was volop actief bij huwelijk en islam, check maar ff!;)

Mouny
02-06-2004, 22:38
Tuurlijk wil je niet elke ochtend n hartaanval krijgen.. maar believe me.. na tien jaar sta je echtniet elke dag op en zeg je .. damz wat heb ik een lekkere vent.. na n tijd gaat t toch echt om iemands innerlijk.

riffiette
02-06-2004, 22:42
Origineel gepost door Mouny Tuurlijk wil je niet elke ochtend n hartaanval krijgen.. maar believe me.. na tien jaar sta je echtniet elke dag op en zeg je .. damz wat heb ik een lekkere vent.. na n tijd gaat t toch echt om iemands innerlijk. tuurlijk, uiterlijk verdwijnt na een tijd, tis uiteindelijk het innerlijk dat overwint, maar toch is het moeilijk :(

riffiette
02-06-2004, 22:42

Origineel gepost door babyboy wat is belangrijker, een man waarbij je geblindoekt wakker moet worden, of een man waarvoor je elke keer je portominee moet verstoppen??? portominee??? :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4 5