Bekijk originele versie : homobroer/lesbozus?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Hoe zou jij reageren als je broer of zus je zou bekennen homo of lesbisch te zijn?
zakia_1984
20-11-2002, 21:19
allah ye ster
DieselGirly
20-11-2002, 21:20
Origineel gepost door elmarocani
allah yahfad!
precies ja.........maar dat zijn ze niet....verder wil ik er neit over nadenken........maar het zou me zus/broer blijven hoe dan ook!!
allah y hfad, ik wil dat niet meemaken. ik zou het proberen uit hun hoofd te praten, zoiets kan gewoon niet.
ik accepteer het van anderen uit de omgeving, maar ik wil mijn eigen broers echt niet zo zien!!!
Gelukkig vallen ze op gurliezzz ;)
Sorry, maar zouden jullie in het Nederlands willen reageren? Of met een Nederlandse vertaling? Anders snap ik het niet.
DieselGirly
20-11-2002, 21:24
Origineel gepost door Kadir
Dat zou mn broer dan niet meer zijn, maar gelukkig heb ik geen broer:(
.......... :eek: ...........
Salaam alekouim..
ik had deze topic denet al gelezen..
en deed gelijk weg..want eerlijk gezegd...kan ik het me niet voorstellen..en heb er ook geen antwoord op..
Wassalamoe Alekouim
Boyfriend
20-11-2002, 21:25
GOD ZIJ DANK dat m'n broers ofzus verstand hebben om niet met zo'n ziek gedachte afte komen
Ik zou zeggen doe waar je zin in hebt.
Je blijft hoe dan ook mn zusje of broertje :verliefd:
vind ik ook je moet iemand niet beoordelen op sexuele voorkeur het blijft hoe dan ook me broer of zus...............
Wat maakt da uit blijft toch je zus of broer jullie hebben het zelfde bloed moet je gewoon accepteren vind ik dan he.
saidaaatje
20-11-2002, 23:32
ik wil er nog niet eens aabn denken maarre jah t is je zus of broer en ik denk dat je het dan troch egwoon moet accepteren..als hij/zij gelukkig is........maarre hmm ik vind het maarr een .......... gedachte
Morgaine
20-11-2002, 23:40
Mij zou het eerlijk gezegd niet uitmaken want mijn broer of zus (allé ja, ik heb alleen maar een broer maar moest ik een zus hebben, het zou hetzelfde zijn) is meer dan alleen maar zijn of haar sexuele voorkeur.
Homozus of homobroer, heb ik (gelukkig nog) niet.
Heb wel een homoneef...Een schat van een jongen..
Origineel gepost door deathrow
ik zou hem ontvoeren en dan laat ik doen wat hij lekker vind ik laat hem ****** door 80 mannen
Waarom zo vijandig,
Wie zegt dat als een Marokkaan of Moslim ontdekt dat hij Homo of Lesbisch is gelijk er wat mee zal doen, wie zegt dat hij of zij daadwerkelijk zijn Seksuele gevoelens gaat bevredigen..???
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.