Bekijk originele versie : Belgiscjhe zender
wajaow ik zat net te zappen en toen kwam ik bij belgische zender
Is er een meisje die niet kan meegymen. Een paar meisjes vragen aan haar waarom doe je niet mee zegt ze.. Ik ben verkracht door drie MAROKKAANSE jongens.. En andere meisjes vragen door over hoe het ging en zo.. Meisje is zo rond de 12 jaar denk.. Tenminse zo zie ze eruit
Is trouwens een belgische film.. Ik ga de titel ervan opzoeken en nou is mijn vraag is het in Belgie de naam van marokkanen meer "verneukt" dan die van Nederland of niet?
Shit het word echt erg!!!
Film heet Rosie.. mijn vraag is waarom zegt ze MAROKKAAANSE jongens erbij... Maakt het het dan erger ofzo. krijgen ze dan meer medelijden met haar. Vraag me echt af wat regisseur met zoiets wil berijken :confused:
Let niet op taalfouten wou gewoon zo snel mogelijk typen en heb het blind typen nog niet onder de knie (vingers) :D
Zender is CANVAS
DieselGirly
20-11-2002, 21:22
............. :auw: ..............hatelijk.......pppf.......... :verdriet: ..........STOMME FILM!!
Origineel gepost door RaZer
wajaow ik zat net te zappen en toen kwam ik bij belgische zender
Is er een meisje die niet kan meegymen. Een paar meisjes vragen aan haar waarom doe je niet mee zegt ze.. Ik ben verkracht door drie MAROKKAANSE jongens.. En andere meisjes vragen door over hoe het ging en zo.. Meisje is zo rond de 12 jaar denk.. Tenminse zo zie ze eruit
Is trouwens een belgische film.. Ik ga de titel ervan opzoeken en nou is mijn vraag is het in Belgie de naam van marokkanen meer "verneukt" dan die van Nederland of niet?
Shit het word echt erg!!!
waymaaaaaaaaaaaaa, marocs weten het egt overal te verpesten :maf2:
Jahh ik dacht alleen in nederland maar in belgie zal het ook niet echt goed gaan? Waarom geven ze de turken niet de schuld :D
BENTGHATAR
20-11-2002, 21:31
jaah man waarom niet de turken of de iranezen.
altijd weer de mocro's:boos:
Origineel gepost door Kadir
Ohhhhhhh, its like that, heh, is goed, zemmel :kwaad:
:D ik heb niks tegen turken hoor. Ik heb ook turkse vrienden. Ik eet ook wel eens in donertent. <-- heb ik zo een hekel aan als ze dat gaan zeggen... :kwaad:
Hollanders en Belgen moet de sharia toepassen op onzre Marokkanen, eens zien of ze dan nog stoer doen of zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.