Bekijk originele versie : Professionele Tegelaar Stucadoor bied zich aan tegen lage prijzen
Stucador
15-10-2009, 16:15
Beste Mensen,
Hierbij bied ik mijn diensten aan als Professionele Tegelaar.
Mijn werkzaamheden bestaan o.a uit tegelwerk, schilderwerk en eigenlijk zo een beetje alle soorten renovatie werkzaamheden.
Ik handhaaf zeer lage tarieven en lever zeer goede kwaliteit indien u geintreseerd bent in mijn diensten neemt u dan gerust contact met mij op voor een complete prijs opgave of eventuele vragen
Ik werk in en rondom Amsterdam en ben 7 dagen perweek beschikbaar
E-mail/msn Tegelzetters@live.com
Met vriendelijke groet,
Hoessein
Hallo ,
Kan ik van jou de prijzen krijgen voor het stucen en heb je mischien ook foto's van je werk?
Farascha83
15-10-2009, 22:41
ik heb dezelfde vragen als de dame hier boven mij..
drukkerij
09-11-2009, 18:27
Beste Mensen,
Hierbij bied ik mijn diensten aan als Professionele Tegelaar.
Mijn werkzaamheden bestaan o.a uit tegelwerk, schilderwerk en eigenlijk zo een beetje alle soorten renovatie werkzaamheden.
Ik handhaaf zeer lage tarieven en lever zeer goede kwaliteit indien u geintreseerd bent in mijn diensten neemt u dan gerust contact met mij op voor een complete prijs opgave of eventuele vragen
Ik werk in en rondom Amsterdam en ben 7 dagen perweek beschikbaar
E-mail/msn Tegelzetters@live.com
Met vriendelijke groet,
Hoessein
kan je mij een pm sturen wat de prijzen zijn voor stucadoren per m2. en heb je een bedrijf of is dit tussendoor?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.