Bekijk originele versie : bankrekening banque sha3bi
khadija_17
15-10-2009, 15:08
salaam a3leikom
weet iemand hoe ik een bankrekening kan openen vanuit nederland bij banque cha3bi ???
Ik wou het afgelopen zomer in marokko doen maar goed niemand die mij hierin bijstond en durfde niet alleen heen met mijn stapeltje briefjes :D
Mohim wie heeft er een account ? sparen jullie hier ook flink ??
en k vraag me ook af of het geen gevolgen heeft voor je studiefinaciring enzo ... k bedoel stel dat ze het controleren...:maf2:
naja goed laat het me even weten aub :goedzo:
barbo_berkani
15-10-2009, 15:12
wacht er meeee oke
beste is in marokkko zelf meee dadelijk naaaien ze jouw hier al meee snapje
meisjeuitrdam
17-10-2009, 01:52
Hier in rdam heb je er ook een . Tegenwoordig kun er ook een rekening openen
maghrebclub
17-10-2009, 01:54
salaam a3leikom
weet iemand hoe ik een bankrekening kan openen vanuit nederland bij banque cha3bi ???
Ik wou het afgelopen zomer in marokko doen maar goed niemand die mij hierin bijstond en durfde niet alleen heen met mijn stapeltje briefjes :D
Mohim wie heeft er een account ? sparen jullie hier ook flink ??
en k vraag me ook af of het geen gevolgen heeft voor je studiefinaciring enzo ... k bedoel stel dat ze het controleren...:maf2:
naja goed laat het me even weten aub :goedzo:
ik heb in marokko geopent maar hier in nl kan ook in den haag heb je er een en in rotterdam
khadija_17
17-10-2009, 15:05
Ah oke shoukran mensen !
Ik denk dat ik het dan in denhaag laat openen, aangezien ik het aankomend jaar waarschijnlijk niet naar marokko ga.
Als ze maar niet failliet gaan net als al die andere banken :P
ik zou je die bank niet adviseren.
Want die bank steelt geld van je. Anderen kunnen gwoon geld van je opnemen!!
??
Dit lijkt mij onmogelijk!!
Marokkaanse bank zal er namelijk alles aan doen om het geld niet te laten opnemen, niet door de rekeninghouder zelf en dus laat staan door een derde!
ik kan het weten mensen hebben een nep check ingeleverd bij die bank in marokko en duizenden euros van mijn rekening geplunderd
en de bank zegt niet verantwoordlijk te zijn!!!
wat the fuck is dit.
Credit Du Maroc is de beste
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.