Bekijk originele versie : anale sex is lekkerder dan normale sex
popiejopiepopie
02-06-2004, 20:42
en al helemaal in de buiten lucht :D
la iena3lak almasgot.........
la iena3lak almasgot.........
popiejopiepopie
02-06-2004, 20:50
2 keertjes is wel heel erg pijnlijk hoor haha
weet je wat pas pijnlijk is een komkommer in je dikke ree.t en dan kijken of je anale sex lekker vind.......
masgot...
weet je wat pas pijnlijk is een komkommer in je dikke ree.t en dan kijken of je anale sex lekker vind.......
masgot...
popiejopiepopie
02-06-2004, 20:56
Origineel gepost door Intisar
masgot...
heb niet zo een dikke reet wel een lekker sportief strak kontje doet een thee lepel ook pijn?? :D
tarifisht
02-06-2004, 20:57
masgot...
hahahah wella hila
en dan moet je komen en zeggen of het nog lekker is of niet
poepie en nog wat :rolleyes:
hahahhahahah welahila poepie en smoerie nou dat wille we niet roken.......oftewel ruike hahahhahahahhahah volgens mij stinkt ie een uur in de wind
popiejopiepopie
02-06-2004, 21:05
Origineel gepost door tarifisht
hahahah wella hila
en dan moet je komen en zeggen of het nog lekker is of niet
poepie en nog wat :rolleyes:
ken je lezen met je poepie?? ohhhhhhhh erg hoor dat je dat zegt meepratertje :giechel:
_SaHaRa_
02-06-2004, 21:05
Binnen de Islaam is dit niet toegestaan. Daarnaast lijkt het mij voor degene die hieraan doen een pijnlijke en ook onprettige situatie. Ook respectloos tegenover je lichaam. Je achterste heeft als functie om voedselresten in de vorm van ontlasting af te voeren. Degene die dit gebruiken om hun sexsuele behoeften te bevredigen misbruiken naar mijn mening deze orgaan (endeldarm).
popiejopiepopie
02-06-2004, 21:06
hahahhahahah welahila poepie en smoerie nou dat wille we niet roken.......oftewel ruike hahahhahahahhahah volgens mij stinkt ie een uur in de wind
och hier hebben we de leukste thuis mevrouw theelepel met haar fantastische avater hou op hoor hahaha :D
popiejopiepopie
02-06-2004, 21:07
Origineel gepost door _SaHaRa_
Binnen de Islaam is dit niet toegestaan. Daarnaast lijkt het mij voor degene die hieraan doen een pijnlijke en ook onprettige situatie. Ook respectloos tegenover je lichaam. Je achterste heeft als functie om voedselresten in de vorm van ontlasting af te voeren. Degene die dit gebruiken om hun sexsuele behoeften te bevredigen misbruiken naar mijn mening deze orgaan (endeldarm).
ja ik weet dat het niet mag bedankt voor je bericht :)
ooo hahahahh ja enjij dan........ik ben zeker de leukste thuis ja...
lady_khadija
02-06-2004, 21:11
Origineel gepost door popiejopiepopie
en al helemaal in de buiten lucht :D
good lord!!!!!!!
de mensheid wordt steeds gekker..... :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.