Bekijk originele versie : Zaterdag titanic, wie gaat janken??!!!
zakia_1984
20-11-2002, 20:58
Mensen ik ken mezelf, ik heb de titanoc nooit gekeken omdat ik weet hoe het af zal lopen. Ik weet zeker dat ik ga janken. Maar ik zal sterk zijn en zaterdag kijken. Wie is ook een jankerd? En ga je zaterdag kijken?
Veel kijkplezier!!
ps het zijn maar acteurs ;)
Ik jank wel een potje mee, heb wel zin :)
DieselGirly
20-11-2002, 21:02
Origineel gepost door zakia_1984
Mensen ik ken mezelf, ik heb de titanoc nooit gekeken omdat ik weet hoe het af zal lopen. Ik weet zeker dat ik ga janken. Maar ik zal sterk zijn en zaterdag kijken. Wie is ook een jankerd? En ga je zaterdag kijken?
meissie hij is wel mooi.........maar ik heb meer gelachen om die film....er zitten namelijk hele grote fouten in!!
:D
True_angel
20-11-2002, 21:04
ik ga wel janken kan ik lekker al me emoties kwijt!! :D
DieselGirly
20-11-2002, 21:04
Misschien dat jij het ook ziet!!..........welke fouten.....
IK HEB DE FILM.........THUIS LIGGEN......
Origineel gepost door Kadir
Ja, jij jankte zeker wel toen Goku dood ging:D
Haha, nee maar wel toen Gohan in elkaar werd gslagen door Fat Buu ofterwijl majin buu. :D
zakia_1984
20-11-2002, 21:09
Origineel gepost door Fouzia19
Misschien dat jij het ook ziet!!..........welke fouten..... Ik zal erop letten, heb al 20 boxen kleenex gekocht :D
Origineel gepost door Kadir
Die dag was zwartste dag van t hele jaar voor mij :tranen:
Ik weet :tranen: maar hij pakt hem terug hoor!!! Vergeet niet het goede wint altijd van het kwade..
Sorry zakia dat we je topic een beetje verpesten maar Titanic doet ons niet veel maar DBZ wel..
DieselGirly
20-11-2002, 21:12
je moet vooral opletten als dat meissie van de schip af wil springen....en dan op leonardo letten.....hoevaak hij zijn jasje uitdoet......
zakia_1984
20-11-2002, 21:12
Origineel gepost door RaZer
Ik weet :tranen: maar hij pakt hem terug hoor!!! Vergeet niet het goede wint altijd van het kwade..
Sorry zakia dat we je topic een beetje verpesten maar Titanic doet ons niet veel maar DBZ wel.. Geeft niets!!
soumaya1
20-11-2002, 21:13
Origineel gepost door zakia_1984
ooh die film is mooi, en ik heb hem heel vaak gezien, in de bioscoop is die heel mooi met mooie geluis enzo, en ik ga hem weer kijken met een speciaal iemand binnenkort!!! :D
zakia_1984
20-11-2002, 21:14
Origineel gepost door Kenitrya
Ik jank wel een potje mee, heb wel zin :) Gaan we samen janken, ik weet niet eens of ik het de hele film vol zal houden, ik ga veel vocht verliezen allatief!! :D weet ik nu al
zakia_1984
20-11-2002, 21:15
Origineel gepost door soumaya1
ooh die film is mooi, en ik heb hem heel vaak gezien, in de bioscoop is die heel mooi met mooie geluis enzo, en ik ga hem weer kijken met een speciaal iemand binnenkort!!! :D hahaaha soumaya ik ga hem eerst opnemen en als het te jankerig wordt doe ik hem vooruitspoelen hahaahah nee hoor, I shall be dapper
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.