Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2de hands auto aanschaffen....

Pagina's : [1] 2

Bidawia
14-10-2009, 20:55

wie kan me vertellen waar je op moet letten als je een auto wil kopen...2de hands!!!! alle punten zijn welkom:goedzo:

Gelukkige_
14-10-2009, 22:52
Omdat je Bidawia bent zal ik wat tips geven: Tip 1; neem iemand mee die er verstand van heeft. Heb je niemand die mee kan dan moet je vragen of je de auto naar een ANWB keuringsstation mag brengen, kost je 80 euro dacht ik maar dan heb je wel een complete keuring. APK is heel belangrijk. (geldigheid) Vraag wanneer de distrubtieriem is vervangen. Weet hij dit niet dan zou ik deze meteen vervangen als je de auto hebt gekocht ( bespaart je veel ellende als hij kapot gaat tijdens het rijden. Verder kun je op de site van de RDW kijken hoeveel eigenaren de auto heeft gehad. Mocht de auto veel eigenaren hebben gehad dan is dit verdacht en zou ik de auto al niet kopen. Kijk verder onder de motorkap, als de motor nog glimt is het ook verdacht. Dan heeft hij die net schoongespoten om eventuele olielekkages te verbergen. Verder kun je over de prijs ALTIJD onderhandelen. Niet onderhandelen over de telefoon want dan kom je niet ver, maar maak een afspraak en doe daar onderhandelen. Dit zijn een beetje de globale tips. Als je verteld wat voor auto je op het oog hebt dan kan ik je misschien vertellen wat de kwaaltjes zijn en waar je op moet letten. PS. Ik zou toch echt iemand meenemen die er verstand van heeft. Gr

Gelukkige_
14-10-2009, 22:58
Hier op het forum is een andere jongen genaamd Drifter, die heeft ook veel verstand van Auto's. Die moet je eens vragen.

Bidawia
14-10-2009, 22:59
hij heeft de distribtie riemen net vervangen en gaat hem keuren voor we over gaan op kopen!!!

boyfrommaroc
14-10-2009, 23:01

Hier op het forum is een andere jongen genaamd Drifter, die heeft ook veel verstand van Auto's. Die moet je eens vragen. is het nieuw dat je via de rdw kan kijke hoeveel eigenaren de auto heeft gehad? ik dacht alleen sinds wanneer de auto tenaamgesteld is.....:confused:

Bidawia
14-10-2009, 23:03
vergis jullie nie ey is wel van Belgie......dus wij hebben geen Rdw!!!!

Gelukkige_
14-10-2009, 23:19
is het nieuw dat je via de rdw kan kijke hoeveel eigenaren de auto heeft gehad? ik dacht alleen sinds wanneer de auto tenaamgesteld is.....:confused: Dat kan je tegenwoordig zien ja. Doe maar een paar auto;s op Marktplaats aanklikken, als de verkoper zijn kenteken heeft ingevoerd dan kun je dat onderaan zien. Je kunt ook zien of die momenteel van een partucilier is of van een garage en sinds wanneer die op iemands naam staat.

boyfrommaroc
14-10-2009, 23:56
Dat kan je tegenwoordig zien ja. Doe maar een paar auto;s op Marktplaats aanklikken, als de verkoper zijn kenteken heeft ingevoerd dan kun je dat onderaan zien. Je kunt ook zien of die momenteel van een partucilier is of van een garage en sinds wanneer die op iemands naam staat. via MP.nl is dat me wel bekend maar via rdw.nl kan ik er niks over terugvinde...

GoudAppeltje20
15-10-2009, 09:40
hij heeft de distribtie riemen net vervangen en gaat hem keuren voor we over gaan op kopen!!! Als de distributieriem is vervangen, dan kun je zien vanaf hoeveel kilometers dat is gedaan. Dat horen ze op de motor te zetten. Althans dat heb ik van horen zeggen. Neem iemand mee die kennis heeft van auto's. Zij zien meestal dingen sneller dan iemand die vrij weining verstand heeft.

Bidawia
15-10-2009, 12:43
Oke k dank jullie alle samen .........we gaan ervoor o nwakal 3ala Allah!!!!

amr145
26-10-2009, 11:53
1. Hoe de auto er uitzien binnen en buiten 2 Onder de auto en motorisch 3. de banden. 4 geen rare geluiden bij het rijden remmen 5. als je wilt weten of de kmstand ongv klopt bv als de auto zo'n rond de 100000 gelopen heeft dan is de het interieur netje weinig gebruikersschade 6, Waarde. Een fiat panda is geen 3000 waard bv 7. Verbruik. Een v8 motor verbuikt meer dan een zuinige v4 ( 4 cilyinder) 8 Motorinhoud.: hoe hoger liter hoe sterker en hoe meer de auto gaat verbruiken. succes Ik persoonlijk zou een honda civic , mazda mx-3 van die zijn er in 1.6. en v6 1.8i, kopen. Honda en mazda zijn de beste en zuinigste. De rest zoals golf audi zuipt. als je met de auto naar marokko gaat wil je een unike auto hebben die niemand heeft. niet mensen met allemaal een golf TDI!!!! of van die bmw cabrio's gehuurd van spanje of marokko.

Drifter
26-10-2009, 12:39
http://www.katho.be/vhti/automechanica/techzone/tweede.htm

amr145
26-10-2009, 13:59
mazda honda zijn de beste zijn erug snel en verbruiken minimaal!!!

lekkeremeisje
26-10-2009, 17:05
hoe goedkoop zijn die mazda of honda?

boyfrommaroc
26-10-2009, 20:04

hoe goedkoop zijn die mazda of honda? Dat zijn hele goedkope merke kan k je zegge, met deze crisis koste ze niks meer

Pagina's : [1] 2