Bekijk originele versie : Thc- Wil je weten hoe het voelt
appie666
02-06-2004, 17:49
.
......'Onze jonge generatie is zwaar in de meerderheid
Ze leren strijd ze leren schijt hebben aan de maatschappij
Want wat de **** doet de maatschappij voor mij
Xie me ma struggle omdat ze niets kan verdiene
Xie me maties weg rotte aan de cocaine
Shit, het doet me pijn. Me brein staat op stelte'......
Check een optreden van hun waarin ze deze nummer rappen:
http://www.mtnl.nl/sahbiekardes.html
Een goede rebelse nummer, hoor je niet vaak, kunnen Marokkaanse rappers nog wat van leren i.p.v. elkaar te dissen. :D
mocerwest
02-06-2004, 18:21
ewa safe jongen ik weet niet wat je lult maar deze rappers zijn hopeloos ze rappen over dingen waar van ze dromen eerst komen ze over bla chiks en nu zeghma medelijding luister ik liever naar ali b , jes-r en sussie b en yassin sb dat zijn pas rappers ali b met de nummer callabo zieek shit ouwe thc eeerlijk is eerlijk zze hebben talent maar dooie teksten die nergens opslaan zogenaamd kogel vangen voor je matie ze vangen geen eens kogel voor hun fammilie of laat ik het zo zeggen blabla
appie666
02-06-2004, 18:27
Origineel gepost door mocerwest
ewa safe jongen ik weet niet wat je lult maar deze rappers zijn hopeloos ze rappen over dingen waar van ze dromen eerst komen ze over bla chiks en nu zeghma medelijding luister ik liever naar ali b , jes-r en sussie b en yassin sb dat zijn pas rappers ali b met de nummer callabo zieek shit ouwe thc eeerlijk is eerlijk zze hebben talent maar dooie teksten die nergens opslaan zogenaamd kogel vangen voor je matie ze vangen geen eens kogel voor hun fammilie of laat ik het zo zeggen blabla
Denk je dat Al Pacino net zo gek in het echte leven is? (net zoals in Scarface) ;)
mocerwest
02-06-2004, 18:32
jongen het is gewooon de waarheid als je naar wat luisterd luister wat ze zeggen , als je nu luisterd zeggen ze **** de media zeggen we komen nooit op tv maar kijk nu eens ze komen op tv maar jah het is mijn mening ze zijn op de mocro rappers doen het best hier in ned dat weet idereen wie jij ali b , jes-r , sussie b , cobra en jassin sb met hun vergelijken ola dikke grap of salah edin , casa blanca concnet
appie666
02-06-2004, 18:43
Origineel gepost door mocerwest
jongen het is gewooon de waarheid als je naar wat luisterd luister wat ze zeggen , als je nu luisterd zeggen ze **** de media zeggen we komen nooit op tv maar kijk nu eens ze komen op tv maar jah het is mijn mening ze zijn op de mocro rappers doen het best hier in ned dat weet idereen wie jij ali b , jes-r , sussie b , cobra en jassin sb met hun vergelijken ola dikke grap of salah edin , casa blanca concnet
Ook petje af voor die Rappers, ook zij doen het goed, vooral Ali-B.
Maar ik doelde niet op hun ,maar op die 'Kazaa-rappers' ;)
mcfatoush
02-06-2004, 20:29
weet je wat he is je moet gewoon al die mocro,s die rappen respecteren. Je moet trots op ze zijn dat ze rappen oke soms rappen ze onzin maar ja bekijk het dan een keer van een positieve kant dan elkaar zwart maken en af te kraken!!!!
laters
mocerwest
02-06-2004, 20:42
daaar heb je wel gelijk in mc fatoush maar kijk ook wie het zegd wat de rappers die ik zeg dat zijn pas profs wat luisteren naar die bla rappers ze zijn jaloers op ali en jassen en jasser willen ze hun afkraken maar zelf zijn niks alleen dan ook over meiden of criminalitiet maar jah je hebt ze
mcfatoush
03-06-2004, 12:49
ooh oke soms hebben ze het over die fatah onderwerpen waar je denk houd jullie bek maar ja mischien is ali wel hun voorbeeld dan moet je het maar als een compliment zien!! maar ja ik kan thc echt niet vergelijken met ali heel groot verschil.Thc heeft wel van die domme nummers gemaakt maar die nummer van wil je weten hoe het voelt is wel goed!!! Dat is nou eenmaal de waarheid ze uiten hun gevoel door een nummer en niet door andre dingen( je weet wel wat)
thalla
LaiLaaTJuH
03-06-2004, 18:33
Wollah a mocer k weet niet wat jy lult hoor maar Thc is gewoon goed..:cool: net z0als Ali b, Yes-R en Soesie-B enz0
0k s0mmige liedjes van hun d0en egt niet maar de meeste wel
d0es h0u gewo0n je m0nd en kraak ze niet af want jy z0u het niet beter d0en dan Thc..:jammer:
Think ab0ut that..:cool:
z0lang jy niet beter bent m0et je je m0nd gewo0n h0ude safi?..
Mouhim Thalla..
LaiLaaTJuH
04-06-2004, 19:49
w0llah ma ik weet waar Salta a1 zit..:maf: Maar t0g thnX..;)
mcfatoush
04-06-2004, 20:12
ai maar met hoeveel bestaat thc eigelijk en wat is hun afkomst, als het goed is zit er maar 1 mocro bij tog of niet!!!!!
DazDillinger
05-06-2004, 11:24
Origineel gepost door mcfatoush
ai maar met hoeveel bestaat thc eigelijk en wat is hun afkomst, als het goed is zit er maar 1 mocro bij tog of niet!!!!!
http://www.thcrecordz.nl/
mcfatoush
11-06-2004, 17:55
oooh oke ik zie echt rare typesch waar je echt niet van zal zeggen dat hun bij thc zitten allemaal oude typecsh terwijl ze meer over jongeren problemen rappen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.