Bekijk originele versie : Hebben jullie ook zo'n hekel aan......
Bleu_Sky
20-11-2002, 19:41
van die wegpiraten...
Werd vandaag gewoon bijna van mijn sokken gereden door iemand terwijl ik op een zebrapad liep... Reed ie zowat mijn knieen kapot...
Verder kan ik me ook zo ergeren aan die mensen die achteruit gaan rijden terwijl jij net wil passeren of mensen die gewoon voorrang nemen..
Vertel eens, waar ergeren jullie je aan in het verkeer?
SweetRose
20-11-2002, 19:45
Origineel gepost door Bleu Sky
van die wegpiraten...
Werd vandaag gewoon bijna van mijn sokken gereden door iemand terwijl ik op een zebrapad liep... Reed ie zowat mijn knieen kapot...
Verder kan ik me ook zo ergeren aan die mensen die achteruit gaan rijden terwijl jij net wil passeren of mensen die gewoon voorrang nemen..
ik erger mij aan voorstekers, de weggebruikers met de 'zware voet' en de supertrage...:rolleyes:
Bleu_Sky
20-11-2002, 20:01
Wel effe stemmen he!!!!
soumaya1
20-11-2002, 20:03
Origineel gepost door Bleu Sky
van die wegpiraten...
ik heb een hekel aan mensen die bumper gaan kleven, zo dan word ik echt boos en ga dan volop mn rem, en dan houden ze van zelf wel afstand!
DieselGirly
20-11-2002, 20:40
Origineel gepost door Kadir
Aan al die vrouwen die maar niet kunnen rijden, waarom nou weer zo nerveus altijd:confused:
:kwaad:
Ik moet me altijd inhouden om mezelf dan niet ook als wegpiraat te gaan gedragen. Want als je zo reageert is het einde zoek natuurlijk!
Ik erger mij aan mensen die mij inhalen en dan voor mijn neus traag blijven rijden..
BENTGHATAR
20-11-2002, 21:17
Nooit :D
ik vind het allemaal wel grappig ,als me vader of zus boos worden op de mede weggebruikers.hahah dat is altijd lachen:D
voetgangers zijn het ergste... en fietsers :kwaad: moeten ze afschaffen!
Harlem69
20-11-2002, 21:58
Origineel gepost door cheetah
voetgangers zijn het ergste... en fietsers :kwaad: moeten ze afschaffen!
En dan ook nog dat persoon die naast je zit zeker... :rolleyes:
doe nu maar je best he, in december.... :D :D
XXXX Liefs Alexei
:zwaai: :p
SaraZena
20-11-2002, 22:43
**Ik erger me aan mensen die op de snelweg op de linkerbaan 80 km per uur rijden en daar ook blijven rijden :kwaad: (dat zijn over het algemeen ouderen en vrouwen die niet kunnen rijden )
**en aan jonge gasten die dan wedstrijdje met je willen doen op de snelweg en die jou dan vervolgens niet kunnen bij houden, omdat je te snel bent! :hihi:
Ja sorry kan er niet over mee praten heb nog niet me rijbewijs. Praat wel over een jaartje mee.
Origineel gepost door Harlem69
En dan ook nog dat persoon die naast je zit zeker... :rolleyes:
doe nu maar je best he, in december.... :D :D
XXXX Liefs Alexei
:zwaai: :p
:D inshAllah :)
Schorpioentje
21-11-2002, 11:27
Ik erger me aan fietsers en oude mensen achter het stuur!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.