Bekijk originele versie : Snel aankomen in gewicht? KLIK HIER! plus proefpakket gratis!
Haii dames en heren,
Voor diegenen die willen aankomen in gewicht, heb ik het volgende;
Omdat het bij mij wel geholpen heeft, ben ik van overtuigd dat het ook bij anderen zal helpen.
Ik was altijd aan de dunne kant (1m67 en 45 kilo) en was eigenlijk altijd wel met mijn gewicht bezig geweest. En ook ik heb echt van alles geprobeerd, gewichtstoename, van die shakes, pillen uit marokko, maar niets hielp:(
nu heeft iemand mij geadviseerd om NUTRIDRINK uit te proberen, wat ik dus gedaan heb.
Eerst had ik een gratis proefpakket gekregen (ik dacht, zal allemaal wel,aangzien ik zoveel dingen uitgeprobeerd heb), maar dacht toch van wie weet? kan geen kwaad.
en ik moet je zeggen dat ik in 3 maanden tijd, heel wat kilootjes aangekomen ben (10!!!:banana: )
ik heb het via mijn huisarts gespeeld en het wordt door mijn verzekering vergoed!!! die krengen (flesjes) zijn echt duur,als je het op lange termijn gaat gebruiken.
het kan zijn dat het bij de 1 niet werkt, maar bij de ander wel, maar zo gaat dat met die dingen.
Voor meer info en Gratis proefpakket (4 flesjes) :
http://www.ongewildafvallen.nl/webfront/base.asp?pageid=61
Laat de kilootjes maar komen!:banana:
Succes!
takr3esht_rihem
14-10-2009, 08:56
Okeeeeeeee dat wil k dus ookm proberen en is het wel lekker en ho0eveel drink je er per dag??
takr3esht_rihem
14-10-2009, 08:58
En als het wordt vergoed he valt het de eerste 150 euro niet onder eigen risico??
_FaithAndHope_
14-10-2009, 15:08
En als het wordt vergoed he valt het de eerste 150 euro niet onder eigen risico??
haha ja dan krijg je dat weer pff:moe:
ik denk het wel...
Miszs_Norah
14-10-2009, 15:23
Haii dames en heren,
Voor diegenen die willen aankomen in gewicht, heb ik het volgende;
Omdat het bij mij wel geholpen heeft, ben ik van overtuigd dat het ook bij anderen zal helpen.
Ik was altijd aan de dunne kant (1m67 en 45 kilo) en was eigenlijk altijd wel met mijn gewicht bezig geweest. En ook ik heb echt van alles geprobeerd, gewichtstoename, van die shakes, pillen uit marokko, maar niets hielp:(
nu heeft iemand mij geadviseerd om NUTRIDRINK uit te proberen, wat ik dus gedaan heb.
Eerst had ik een gratis proefpakket gekregen (ik dacht, zal allemaal wel,aangzien ik zoveel dingen uitgeprobeerd heb), maar dacht toch van wie weet? kan geen kwaad.
en ik moet je zeggen dat ik in 3 maanden tijd, heel wat kilootjes aangekomen ben (10!!!:banana: )
ik heb het via mijn huisarts gespeeld en het wordt door mijn verzekering vergoed!!! die krengen (flesjes) zijn echt duur,als je het op lange termijn gaat gebruiken.
het kan zijn dat het bij de 1 niet werkt, maar bij de ander wel, maar zo gaat dat met die dingen.
Voor meer info en Gratis proefpakket (4 flesjes) :
http://www.ongewildafvallen.nl/webfront/base.asp?pageid=61
Laat de kilootjes maar komen!:banana:
Succes!
:eek: 10 kilo?!?!! Ik wil ook!!!
watmijdwarsligt
14-10-2009, 16:42
val je niet af als je stopt?
ik wil ook 5 tot 10 kilo aankomen, maar het lukt mij niet:jammer:
.-Tangaouiia-.
14-10-2009, 20:42
Meid, ik wil het ook graag proberen heb het pakketje ook gelijk besteld.
Maar ik begrijp niet wat je bedoelt met:
ik heb het via mijn huisarts gespeeld en het wordt door mijn verzekering vergoed
-Heb je het echt gespeeld dat je graag wilt aankomen enz enz
-Of Heb je het gewoon aan gevraagd en werd het gewoon vergoed?
takr3esht_rihem
15-10-2009, 11:30
haha ja dan krijg je dat weer pff:moe:
ik denk het wel...
Jah echt hee :o Het is nooit goed:(
takr3esht_rihem
15-10-2009, 14:17
K heb me proefpakket al binnen echt snel man en ik heb het gister bestel k ben echt blij hhaha maar hoeveel moet k er per dag drinken??
.-Tangaouiia-.
15-10-2009, 15:56
K heb me proefpakket al binnen echt snel man en ik heb het gister bestel k ben echt blij hhaha maar hoeveel moet k er per dag drinken??
Na hoeveel dagen na de bestelling kreeg jij die pakket binnen ?
anoniempje28
15-10-2009, 16:06
ik heb ook vandaag besteld ben benieuwd
Mississippi
15-10-2009, 16:24
Ik wil het ook! Had vandaag toevallig een topic geopend over dat ik wil aankomen.
You're my saving angel! :love:
Mississippi
15-10-2009, 16:27
Heb net besteld. :nijn:
takr3esht_rihem
15-10-2009, 16:47
Dames ik heb het gister besteld en k kreeg het vandaag:D:D
ik heb het ook binnengekregen en ik vind t maar vies smaken hoor. er zit zoveel suiker in bah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.