Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gelijkheid.

IkBenSaliha
02-06-2004, 14:52

Wij allen zijn er toch mee eens dat iedereen gelijk is!!! Waarom hebben sommige van die mensen die dat ook vinden dan nog steeds een grote mond. :zweep: Als je met een donkere jongen of een meisje loopt. Of juiste met een Hollandia soort. :) Het is dus alleen maar goed als je met je eigen soort bent en omgaat... :confused: ik ben er helemaal niet mee eens :ego: Ik ga op het goede af van een hart.... en niet vanwege zijn of haar uiterlijk. :kwaad: Ik hou hier niet over op... tot dat er daadwerkelijk overal gelijkheid bestaat!!! :ego: Denk maar wat jullie willen denken ik blij bij mijn standpunt :kwaad:

LieveMeisje
02-06-2004, 14:54
en nu???

Azzzizzz
02-06-2004, 14:55
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik hou hier niet over op... tot dat er daadwerkelijk overal gelijkheid bestaat!!! :ego: Denk maar wat jullie willen denken ik blij bij mijn standpunt :kwaad: NOU DAN HOOP IK MAAR VOOR JE DAT JE LANGE ADEM HEBT, EN DAT GOD JE LANG MOGEN LATEN LEVEN...

IkBenSaliha
02-06-2004, 15:08
Origineel gepost door Azzzizzz NOU DAN HOOP IK MAAR VOOR JE DAT JE LANGE ADEM HEBT, EN DAT GOD JE LANG MOGEN LATEN LEVEN... Ik hoop het :D

yasmina999
02-06-2004, 15:14

heb je een relatie met iemand die geen marokkaan is.......... Het maakt niks uit of je het er wel of niet mee eens bent, de meeste ouders zouden het gewoon nooit accepteren......... Het heeft ook niet echt met gelijkheid te maken diegene moet gewoon een moslim zijn en het liefste een marokkaan.....

Fallujah
02-06-2004, 15:23
Origineel gepost door IkBenSaliha Wij allen zijn er toch mee eens dat iedereen gelijk is!!! Waarom hebben sommige van die mensen die dat ook vinden dan nog steeds een grote mond. :zweep: Als je met een donkere jongen of een meisje loopt. Of juiste met een Hollandia soort. :) Het is dus alleen maar goed als je met je eigen soort bent en omgaat... :confused: ik ben er helemaal niet mee eens :ego: Ik ga op het goede af van een hart.... en niet vanwege zijn of haar uiterlijk. :kwaad: Ik hou hier niet over op... tot dat er daadwerkelijk overal gelijkheid bestaat!!! :ego: Denk maar wat jullie willen denken ik blij bij mijn standpunt :kwaad: nee hebje mij niet horen zeggen ALS MEISJE HOOR JE MET EEN MEISJE OM TE GAAN EN ALS JONGEN MET EEN JONGEN

hajarchatlady
02-06-2004, 15:53
Origineel gepost door Fallujah nee hebje mij niet horen zeggen ALS MEISJE HOOR JE MET EEN MEISJE OM TE GAAN EN ALS JONGEN MET EEN JONGEN :rolleyes: jij gelijk hebben

esmaatjuuh
02-06-2004, 16:00
Origineel gepost door IkBenSaliha Wij allen zijn er toch mee eens dat iedereen gelijk is!!! Waarom hebben sommige van die mensen die dat ook vinden dan nog steeds een grote mond. :zweep: Als je met een donkere jongen of een meisje loopt. Of juiste met een Hollandia soort. :) Het is dus alleen maar goed als je met je eigen soort bent en omgaat... :confused: ik ben er helemaal niet mee eens :ego: Ik ga op het goede af van een hart.... en niet vanwege zijn of haar uiterlijk. :kwaad: Ik hou hier niet over op... tot dat er daadwerkelijk overal gelijkheid bestaat!!! :ego: Denk maar wat jullie willen denken ik blij bij mijn standpunt :kwaad: Ahlan.. Eindelijk Iemand Die Mij Begrijpt.. Esma

hajarchatlady
02-06-2004, 16:06
Origineel gepost door levuuuh we zijn zeggen altijd dat we worden gediscrimineerd terwijl we iedereen discrimineren :hihi: :D

nouredinne_el
02-06-2004, 16:15
blablablabla jullie houden echt noooooooiit op over di onderwertp he

minga
02-06-2004, 16:21
:hihi: wa mensen ga om met wie je wilt....sjonge jonge ja onzin :D

hajarchatlady
02-06-2004, 16:24
Origineel gepost door nouredinne_el blablablabla jullie houden echt noooooooiit op over di onderwertp he :o tsjah

IkBenSaliha
02-06-2004, 16:49
Origineel gepost door Fallujah nee hebje mij niet horen zeggen ALS MEISJE HOOR JE MET EEN MEISJE OM TE GAAN EN ALS JONGEN MET EEN JONGEN Dat klopt Maar ga me niet zeggen dat jij daar ook aan houd!!! :ego: