Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : laptops

goedesmaak
13-10-2009, 19:32

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar 3 stuks tweedehands laptops van pentium 4. Geen computers van het jaar 0, maar ze moeten een beetje lijken op de hp nc 6000. En als je ze hebt kom met een goede prijs, geen overdreven prijzen.

goedesmaak
13-10-2009, 19:51
hoeveel wil je er maximaal aan kwijt? Hangt van het model af en wat er allemaal op zit qua systeemvereisten. Vertel me welke jij hebt en ik kan je gelijk zeggen wat ik ervoor wil geven.

goedesmaak
13-10-2009, 20:04
http://www.computeroutlet.nl/ je kan zoiezo even daar op kijken. Ik hoor mensen zeggen dat ze wel goede laptops hebben voor een betaalbare prijs. Daarnaast ken ik iemand die laptops verkoopt (tweedehands) ik kan hem wel het ene en het andere voor je vragen, alleen komt hij pas volgende week terug van zijn vakantie. Ik weet niet of je zo lang geduld hebt Nee ik moet echt binnen 2 dagen 3 exemplaars hebben. Alleen sowiezo voor de toekomst altijd handig. Zodra je wat van hem hebt pm me dan even als je wil.

knaleiland_zuid
13-10-2009, 22:44
Je komt op verkeerde momenten had laatst nog 3 stuks ze waren naar me hoofd gestegen heb ze verkocht aan polen.

chebamocra
14-10-2009, 11:07

pm wat voor iets je wilt