Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn Er Meisjes Die Ontmaagd Zijn Hier!!!!

Pagina's : [1] 2

leipe6mocro
02-06-2004, 14:09

ZIJN ER MEISJES OFWEL DAMES HIER OP DEZE FORUM DIE ONTMAAGD ZIJN EN SPIJT ER VAN HEBBEN EN TOCH WAT ER OVER WILLEN VERTELLEN (IK HOEF GEEN REACTIE VAN DIE WIJFE DIE DENKEN DAT ZE HEILIG ZIJN) MOEHIM IK KIJK UIT NAAR JULLIE REACTIES. :zwaai: :zwaai:

leipe6mocro
02-06-2004, 14:18
ja ik ben nog maagd man jammer he en jij

Malaga
02-06-2004, 14:20
Denk je nou echt dat de meiden hier, jou gaan vertellen of ze ontmaagd en zijn en hun ervaring erbij... Nou dacht van niet... Maar wat een nieuwsgierige aapje ben jij! Ps: ben maagd :D (hamdoullilah) :o xxx

Fallujah
02-06-2004, 15:26
Je kunt beter vragen of saddam de oorlog heeft gewonnen

hajarchatlady
02-06-2004, 15:43

ONTMAAGD GRAPJE :D

mocro_chicaaa
02-06-2004, 15:44
ben sinds vandaag weer maagd :rolleyes:

lailah_5
02-06-2004, 17:27
Origineel gepost door levuuuh hoe kan je weer maagd zijn :confused: wuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaahahahahhwwhahahah !!! comisch!

MissyOujda
02-06-2004, 17:48
Origineel gepost door Tottigirl ik ben geen maagd meer, ben ontmaagd door justin timberlake en nu geniet ik van mijn nieuwe liefde kevin HE, DIE ROBIN (VAN IDOLS) DIE JE DAAR OP DA PLAATJE HEB STAAN HE.. DIE KEN IK.. ZIJN OUDERS WONEN ACHTER MIJ HAHA HIJ LIEP VORIGE KEER NOG BIJ ONS IN DE STRAAT HAHA EGT GRAPPIG..!!

MissyOujda
02-06-2004, 17:53
Origineel gepost door puur_vrouw als je geen maagd meer bent en je bent bewust dat je het heb gedaan heb je er geen spijt van je kan er spijt van hebben met wie je het heb gedaan maar uberhoud dat je er spijt van heb dat je ben ontmaagd nee is b.s ik heb er geen spijjt van maar wel spijt mat wie ik het had gedaan maar goed :rolleyes: ZOZO MEID.. BEPAALD IETS OM TROTS OP TE ZIJN..!!!

Rayhane_20
02-06-2004, 18:01
Origineel gepost door MissyOujda ZOZO MEID.. BEPAALD IETS OM TROTS OP TE ZIJN..!!! Wie weet, misschien was ze wel met hem getrouwd :confused: Zoniet, dan heb ik niets gezegd, dan is het inderdaad niet iets om trots op te zijn. Allah hdena, Ameen. Wa3aleikoem salaam

Amatoellah
02-06-2004, 18:15
Ja, je hebt gelijk je doet het als je er van bewust bent en dan heb je er geen spijt van maar het gaat erom met wie... zo ook met andere dingen zo als relaties en zo.... je doet het met bewustheid maar als je weet dat hij het niet waard is heb je er spijt van dat je een haram relatie hebt gehad met die gene van wie je dacht dat je met hem gaat trouwen... dus..... allah je3awen

salimma19
04-06-2004, 18:28
damianti.........het is nooit te laat om vergiffenis te vragen bij Allah swt. Jullie hebben samen een fout gemaakt ja. Maar als je oprecht berouw toont zal Allah swt je vergeven (als Hij dat wil) Verder moet je je niks aantrekken van mensen die meteen over je oordelen omdat je geen maagd meer bent. T is juist goed van je dat je er eerlijk over bent en durft toe te geven dat je een fout hebt gemaakt. RESPECT meid. :zwaai:

Pagina's : [1] 2