Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou jij................

Pagina's : [1] 2

rahmona
20-11-2002, 18:31

Stel je bent verliefd geworden op een niet-moslim, en je hou zo veel van hem/haar dat je zonder hem/haar absoluut niet verder kan leven, zou je dan met hem/haar trouwen? hoe lost je dit op.

soumaya1
20-11-2002, 18:33
Origineel gepost door rahmona Stel je bent verliefd geworden op een niet-moslim, en je hou zo veel van hem/haar dat je zonder hem/haar absoluut niet verder kan leven, zou je dan met hem/haar trouwen? hoe lost je dit op. zo rahmona, kan het nog moeilijker, ik zou echt niet weten hoe ik dit zou kunnen oplossen, ikzelf zou niet met een niet moslim kunnen trouwen, maar het zal wel heel moeilijk zijn als ik van die gene hou, dus ik weet het echt niet wat ik zou doen! :(

rahmona
20-11-2002, 18:35
Origineel gepost door soumaya1 zo rahmona, kan het nog moeilijker, ik zou echt niet weten hoe ik dit zou kunnen oplossen, ikzelf zou niet met een niet moslim kunnen trouwen, maar het zal wel heel moeilijk zijn als ik van die gene hou, dus ik weet het echt niet wat ik zou doen! :( ja het is moeilijk en toch komt het voor....ik vroeg me af wat jullie zouden doen ben benieuwd hoe de leden van marokko.nl hier over denken

Boyfriend
20-11-2002, 18:37
Origineel gepost door rahmona Stel je bent verliefd geworden op een niet-moslim, en je hou zo veel van hem/haar dat je zonder hem/haar absoluut niet verder kan leven, zou je dan met hem/haar trouwen? hoe lost je dit op. Stel jezelf eerst de vraag, hoe ben ik in zo'n situatie terecht gekomen om op een niet moslim verliefd te geraken, vanwaar ken ik die? waarom moet ik die kennen en iets meer willen? en dat je zomaar accepteert om hem te trouwen, en dan nog een geen-moslim, wat al op zich verboden is........ En dat gedoe over ik kan niet leven zonder hem of haar, is gewoon grote zever woulah , waarover de mens zich toch zo druk kan maken, om niets...

rahmona
20-11-2002, 18:41

Een ding dit heeft niets met mij te maken, ik hoop dat ik nooit in zo'n situatie beland, maar het komt voor en als iemand je dan om raad vraagt dan weet ik niet wat ik moet zeggen...Dus jullie zouden hem/haar ook niet vragen om te bekeren? ofzo, zodat je wel met diegene kan trouwen?

loubna170
20-11-2002, 18:44
ik zou het echt niet erg vinden maar mijn ouders zouden het echt niet goedkeuren.dus ik denk dat ik daarom beter nooit een niet-moslim als vriend zou nemen.omdat ik toch weet dat als ik een toekomst zou hebben met die jongen er alleen maar prolemen zou krijgen.

Boyfriend
20-11-2002, 18:47
laihsen 3awen

Boyfriend
20-11-2002, 18:54
Origineel gepost door elmarocani tegen mij? :rolleyes: neej

Boyfriend
20-11-2002, 18:57
Origineel gepost door elmarocani oo dan weet ik tegen wie! :D shhhht

Boyfriend
20-11-2002, 19:01
Origineel gepost door elmarocani lahyahsan l3awn ;) ehhh ? tegen mij :rolleyes:

Boyfriend
20-11-2002, 19:05
Origineel gepost door elmarocani nee :D je weet da ik weet dat je weet tegen wie :D

Boyfriend
20-11-2002, 19:18
ok ushhhtt :rolleyes: en ps: niet tegen meisjes zeggen want ze kunnen nooit een geheim bewaren, één van de grootste eigenschappen van girls :rolleyes :D huhuhu

Marocca
20-11-2002, 19:30
Origineel gepost door Boyfriend ok ushhhtt :rolleyes: en ps: niet tegen meisjes zeggen want ze kunnen nooit een geheim bewaren, één van de grootste eigenschappen van girls :rolleyes :D huhuhu ik kan dat wel,wist je dat nog niet???? :D

rahmona
20-11-2002, 19:43
Origineel gepost door Boyfriend ok ushhhtt :rolleyes: en ps: niet tegen meisjes zeggen want ze kunnen nooit een geheim bewaren, één van de grootste eigenschappen van girls :rolleyes :D huhuhu Oh god weer een van die vooroordelen over meisjes. Ik kan heel goed een gehiem bewaren, vraag maar aan mijn vriendinnen, mag ik het nu weten :D

rahmona
20-11-2002, 19:44

Origineel gepost door Boyfriend :D je weet da ik weet dat je weet tegen wie :D tegen mij? :confused:

Pagina's : [1] 2