Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het verbreken van familiebanden

Pagina's : [1] 2

Thaiboxer__Mo
02-06-2004, 14:06

Eén van de grote zondes die vandaag de dag wijd verspreidt is onder de moslims en al zolang duurt dat het een gewoonte is geworden waar mensen zich niet bewust van zijn en die men niet afkeurt, is het verbreken van familiebanden. Dit is een grote zonden in overeenstemming met de opvattingen van alle geleerden omdat het verbod erop en de waarschuwing ervoor zeer nadrukkelijk is, en dat is uitgesloten worden van het betreden van het Paradijs op de Dag des Oordeels. Dit is duidelijk vanuit de hadith van de Profeet (salallahu alaihi was alaam): "Iemand die de banden met familieleden verbreekt, zal het paradijs niet betreden." [Bukhari & Muslim] :regie: dit moeten vooral Marokkanen goed in hun oren knopen..

mazhar
02-06-2004, 14:10
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Eén van de grote zondes die vandaag de dag wijd verspreidt is onder de moslims en al zolang duurt dat het een gewoonte is geworden waar mensen zich niet bewust van zijn en die men niet afkeurt, is het verbreken van familiebanden. Dit is een grote zonden in overeenstemming met de opvattingen van alle geleerden omdat het verbod erop en de waarschuwing ervoor zeer nadrukkelijk is, en dat is uitgesloten worden van het betreden van het Paradijs op de Dag des Oordeels. Dit is duidelijk vanuit de hadith van de Profeet (salallahu alaihi was alaam): "Iemand die de banden met familieleden verbreekt, zal het paradijs niet betreden." [Bukhari & Muslim] :regie: dit moeten vooral Marokkanen goed in hun oren knopen.. Correctie Trotse marokanen :) Daar draait het meestal toch om he :)

Thaiboxer__Mo
02-06-2004, 14:15
Trots mij ass....... zodra 1tje meer heeft dan de andere dan hoort ie er niet meer bij en noemen ze em een jood enzo.... :moe: ('k kan het weten)

meknessia86
02-06-2004, 14:56
Wat ik bij veel marokkanen heb gemerkt is dat er onderling veel jaloezie is :rolleyes: Maar ja............. :zwaai:

Mysticalia
02-06-2004, 14:58

:goedzo: .. maar is soms toch moeilijk om te onderhouden als ze voor problemen zorgen... :belgie:

Intisar
02-06-2004, 15:02
maar als die gene nadrukkelijk niets van je moet heben moet ik dan zen as gaan kissen slaat nergens op je bedoelt dat de mensen van vandaag gewoon niet deugen en ik kan het wten......en als iemand niet deugt en diegen wil niet luisteren als is het je zus dan houdt het ook op...

Intisar
02-06-2004, 15:02
maar als die gene nadrukkelijk niets van je moet heben moet ik dan zen as gaan kissen slaat nergens op je bedoelt dat de mensen van vandaag gewoon niet deugen en ik kan het wten......en als iemand niet deugt en diegen wil niet luisteren als is het je zus dan houdt het ook op...

LieveMeisje
02-06-2004, 15:04
Intisar, je hebt een mooie nagels :verliefd:

sweet_nadoria
02-06-2004, 15:04
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Trots mij ass....... zodra 1tje meer heeft dan de andere dan hoort ie er niet meer bij en noemen ze em een jood enzo.... :moe: ('k kan het weten) Wallah iela jij begrijpt mij gewoon !! ;) Mensen die je niks gunnen en alleen voor zichzelf het beste willen … :jammer: Ikke, ikke, ikke en laat de rest maar stikken !! :ego:

Thaiboxer__Mo
02-06-2004, 15:14
Origineel gepost door LieveMeisje Intisar, je hebt een mooie nagels :verliefd: Jah een mooie nagels .... :moe:

Thaiboxer__Mo
02-06-2004, 15:15
Origineel gepost door sweet_nadoria Wallah iela jij begrijpt mij gewoon !! ;) Mensen die je niks gunnen en alleen voor zichzelf het beste willen … :jammer: Ikke, ikke, ikke en laat de rest maar stikken !! :ego: :engel:

sweet_nadoria
02-06-2004, 15:16
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo :engel: ;)

Thaiboxer__Mo
02-06-2004, 15:16
Origineel gepost door Intisar maar als die gene nadrukkelijk niets van je moet heben moet ik dan zen as gaan kissen slaat nergens op je bedoelt dat de mensen van vandaag gewoon niet deugen en ik kan het wten......en als iemand niet deugt en diegen wil niet luisteren als is het je zus dan houdt het ook op... :confused: Nu in het Nederlands AUB :confused:

Intisar
02-06-2004, 15:18
dank je wl LIEF MEISJE TAIBOXER MO:mAF2:

Lady_moi
02-06-2004, 16:34

Waarom marokkanen Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Eén van de grote zondes die vandaag de dag wijd verspreidt is onder de moslims en al zolang duurt dat het een gewoonte is geworden waar mensen zich niet bewust van zijn en die men niet afkeurt, is het verbreken van familiebanden. Dit is een grote zonden in overeenstemming met de opvattingen van alle geleerden omdat het verbod erop en de waarschuwing ervoor zeer nadrukkelijk is, en dat is uitgesloten worden van het betreden van het Paradijs op de Dag des Oordeels. Dit is duidelijk vanuit de hadith van de Profeet (salallahu alaihi was alaam): "Iemand die de banden met familieleden verbreekt, zal het paradijs niet betreden." [Bukhari & Muslim] :regie: dit moeten vooral Marokkanen goed in hun oren knopen..

Pagina's : [1] 2