Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijn er mensen met psychische problemen aanwezig?

LZN
13-10-2009, 11:26

ik begin er last van te hebben! my god uit t niks! hoe kan je dit verhelpen?.

misskouzina16
13-10-2009, 11:28
wat heb je

Eddy
13-10-2009, 11:37
ik begin er last van te hebben! my god uit t niks! hoe kan je dit verhelpen? Ik zou je zeker aanraden om ermee naar je huisarts te gaan. Kijk ook eens rond op www.hulpmix.nl; daar vind je zeker informatie die je goed kan gebruiken. Sterkte! Eddy

misskouzina16
13-10-2009, 11:39
Ik zou je zeker aanraden om ermee naar je huisarts te gaan. Kijk ook eens rond op www.hulpmix.nl; daar vind je zeker informatie die je goed kan gebruiken. Sterkte! Eddy ahah jij moet je zelf zwaaar gaan weggooien die boy heeft gwn bordeline

Eddy
13-10-2009, 12:11

ahah jij moet je zelf zwaaar gaan weggooien die boy heeft gwn bordeline En dan heeft het geen zin om met de huisarts te praten en/of eens rond te kijken voor meer informatie? :maf: Eddy

Soumiaa-Denhaag
13-10-2009, 12:17
ik begin er last van te hebben! my god uit t niks! hoe kan je dit verhelpen? hier heb je de grootste

Diiva
13-10-2009, 12:58
Hahaha

Nouman
13-10-2009, 13:09
ga naar de dokter hij gaat met jou praten ik heb 3 jaar zwaar psychiche problemen gehad ik had veel angst ik was zoo bang dat ik gek word en mijn kinderen achter laat ik moest heel vaak huilen zonder reden en ik was telaat naar de dokter gegaan want niemand kon mij begrijpen ik had zwaare dipreci in nederland konden ze weinig voor me doen in marokko ben ik behandeld door mediecijne tegen psychiche klachten.en nu gaat het heel goed met mij el hemdoellileh.

Nouman
13-10-2009, 13:30
nl zijn niet slecht maar ze geven eerst de goed koopste medisijne als je helemaal gek word geven ze je pas medisijne want die medisijne die ik in marokko had gekregen is in nederland gemaakt allen is heel duur daarom geeven ze het niet maklijk nederland