Bekijk originele versie : heeeeeeeee jongens
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
rachidas
20-11-2002, 17:05
waarom hebben jongens van die mooie praatjes waarvan ik moet kokhalzen....
repeteren jullie eerst voordat jullie het uitvoeren ... of verzin jullie dat ter plekke ....
heel vaak krijg ik te horen.... heee jij komt me bekend voor en dan zeg ik JA EN DAAROM KOM IK DAAR NIET MEER....
wat ik merk is dat veel meiden erin trappen waardoor ze op het eind heel hard worden getrapt ..... figuurlijk dan .... oke oke sommige letterlijk....
willen jullie aub die casanova gedoe laten.....
gatver gewoon.... en soms zit ik in de tram en dan zie ik een stelletje.... en goh wat kan een jongen slijmen zeg!! toevallig hoor ik hen gesprekjes ..... .saida je weet toch ... jij bent mijn toppertje ..... ja blaaaaaaaaaaaaaa ...... 1 op je oog ja!!!
en als ik naar kijk zie ik dat ze in de 7de hemel is .....
ik word hier gewoon %$^$#%$#^* van!!
mimi_tangaouia
20-11-2002, 17:06
Origineel gepost door rachidas
repeteren jullie eerst voordat jullie het uitvoeren ... of verzin jullie dat ter plekke ....
heel vaak krijg ik te horen.... heee jij komt me bekend voor en dan zeg ik JA EN DAAROM KOM IK DAAR NIET MEER....
wat ik merk is dat veel meiden erin trappen waardoor ze op het eind heel hard worden getrapt ..... figuurlijk dan .... oke oke sommige letterlijk....
gatver gewoon.... en soms zit ik in de tram en dan zie ik een stelletje.... en goh wat kan een jongen slijmen zeg!! toevallig hoor ik hen gesprekjes ..... .saida je weet toch ... jij bent mijn toppertje ..... ja blaaaaaaaaaaaaaa ...... 1 op je oog ja!!!
dat is gewoon misselijk word er kotsmisslijk van heeft iemand misschien een teiltje voor me???
rachidas
20-11-2002, 17:09
mimi weet je wat we gaan doen!!!! harten breken!!!! ze3ma ze3ma ....
hahahahah
ik bedoel we gaan ze een poepie laten ruiken
Hanaetje
20-11-2002, 17:11
Well....raar maar waar ! ....dat meisjezz voor die praatjezz vallen...
Persoonlijk als ik zo'n gezever hoor het eerste dat ik zeg is " SLIJMBAL!!! ".....:D :D
Thallaaaa
rachidas
20-11-2002, 17:14
Origineel gepost door Hanaetje
Well....raar maar waar ! ....dat meisjezz voor die praatjezz vallen...
Persoonlijk als ik zo'n gezever hoor het eerste dat ik zeg is " SLIJMBAL!!! ".....:D :D
Thallaaaa
oke dan!!! je hebt toch meisjes die erin geloven.... oke ze willen het geloven.... en heel vaak worden meiden erin geluisd en oeps ze zijn ontmaagd ... en hoe komt dat??? door dat ene zinnetje .... ik hou van je .... als iemand dat tegen mij zegt ..... nou ik schijt hem gewoon onder
Boyfriend
20-11-2002, 17:16
heb je iets persoonlijks meegemaakt ofzo? ik bedoel, je mag wel je mening zeggen, maar ik denk dan niet dat die personen die je bedoelt hier zullen zitten hoor, die zullen achter andere meisjes zijn en hebben denk ik niets te zoeken.
aja en probeer dan aub niet iedereen over één kam te scheren ok
rachidas
20-11-2002, 17:18
Origineel gepost door Boyfriend
heb je iets persoonlijks meegemaakt ofzo? ik bedoel, je mag wel je mening zeggen, maar ik denk dan niet dat die personen die je bedoelt hier zullen zitten hoor, die zullen achter andere meisjes zijn en hebben denk ik niets te zoeken.
aja en probeer dan aub niet iedereen over één kam te scheren ok
het is niet iets wat ik zelf heb meegemaakt maar wat ik zie...... en hoor!!!
ik zei jongens!!!!!! alleen degene die zich aangesproken voelen!!!
rachidas
20-11-2002, 17:19
Origineel gepost door Kadir
Psh, zo doe ik t nooit, want eerlijk gezegd werkt dat bij mij niet, ik ga gewoon met die meisjes om hoe ik met me vriende omga, en jah, wat kan ik zeggen, dat werkt gewoon:D
wat werkt dat ze erin trappen ?????
Military_Minded
20-11-2002, 17:20
Mensen lees mijn topic "Hoe presenteer jij je"
P-
Boyfriend
20-11-2002, 17:20
het is niet iets wat ik zelf heb meegemaakt maar wat ik zie...... en hoor!!!
ik zei jongens!!!!!! alleen degene die zich aangesproken voelen!!!
awel ja jongens, dus algemeen, alle jongens hé, iedereen moet zich aangesproken voelen omdat je gewoon iedereen aanvalt.
rachidas
20-11-2002, 17:22
Origineel gepost door Boyfriend
awel ja jongens, dus algemeen, alle jongens hé, iedereen moet zich aangesproken voelen omdat je gewoon iedereen aanvalt.
hahhahahah ik val je niet aan!!! want als dat zo was dan had ik het wel anders aangepakt!!! heeeeeeeeee niets moet!!
rachidas
20-11-2002, 17:23
Origineel gepost door Military Minded
Mensen lees mijn topic "Hoe presenteer jij je"
P-
reclameren walla
Boyfriend
20-11-2002, 17:23
hahhahahah ik val je niet aan!!! want als dat zo was dan had ik het wel anders aangepakt!!! heeeeeeeeee niets moet!!
ik bedoel dus niet dat je iemand persoonlijk aanvalt, of het mij is of iemand anders, maar het feit dat je zegt jongens, dus algemeen iedereen die een jongen is moet zich wel aangesproken voelen, om altijd zo'n zinnetjes te moeten lezen van 'jongens doen dit" jongens dat", wat tdoen de meisjes dan, Die zitten heel heilig thuis met hun moeder cake te bakken zeker
Military_Minded
20-11-2002, 17:24
reclameren walla
Zo bedoel ik het niet.........Dit topic is gerelateerd tot de mijne!!
lees 'em maar!!
P-
Origineel gepost door Kadir
Psh, zo doe ik t nooit, want eerlijk gezegd werkt dat bij mij niet, ik ga gewoon met die meisjes om hoe ik met me vriende omga, en jah, wat kan ik zeggen, dat werkt gewoon:D
precies...ik ben gewoon gangster:maf2::bril::D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.