Bekijk originele versie : Lening
AndyWarhol
12-10-2009, 22:34
lk zit met het volgende, ik heb geen werk, en leef alleen van een studiefinanciering en heb dringend een bedrag van 1500 nodig. Nu heb ik op diverse internet site's gekeken voor een dergelijke lening, helaas is dit niet mogelijk met een studiefinanciering als enig inkomen.
Heeft iemand hier normale tips hoe ik snel aan 1500 kan komen?
PS: het betreft geen hoge telefoonrekening of internet aankopen, gelieve alleen inhoudelijk te reageren :)
rustigemeid
12-10-2009, 23:24
lk zit met het volgende, ik heb geen werk, en leef alleen van een studiefinanciering en heb dringend een bedrag van 1500 nodig. Nu heb ik op diverse internet site's gekeken voor een dergelijke lening, helaas is dit niet mogelijk met een studiefinanciering als enig inkomen.
PS: het betreft geen hoge telefoonrekening of internet aankopen, gelieve alleen inhoudelijk te reageren :)
Informeer bij je eigen bank, meestal hebben ze ook voor studenten zoiets.
Eyecatcher
12-10-2009, 23:35
Kan je familie je niet helpen? Broers/zussen/vader etc.
Is altijd beter dan een lening met rente.
Hoogervorst
13-10-2009, 00:50
Kun je gewoon niet lenen via je stufi? Dat gaat per maand maar de rente is aantrekkelijk en je hoeft pas na het behalen van je diploma af te lossen.
AndyWarhol
13-10-2009, 10:50
Bedankt voor jullie reacties. Het probleem is als volgt: ik had destijds een krediet limiet van 2500 op mijn bank. Dit wordt terug gebracht naar 1000 euro. Dus moet ik van ergens 1500 weten te behalen. Gezien ik nog geen P heb, kan ik geen studentenkrediet nemen. Met mijn familie heb ik geen contact. Lenen bij de ib groep heeft ook geen zin, gezien je niet het bedrag in een keer krijgt.
Morgen heb ik een afspraak bij de bank. lk vraag me af of ik misschien een regeling kan treffen met de bank. Heeft iemand tips?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.