Bekijk originele versie : Hijaab
IkBenSaliha
02-06-2004, 09:58
Hijaab…
Voor diegene die een hijaab dragen. Dat vind ik echt gewoon goed van ze.
Ook al willen ze het niet… en moeten ze het van hun ouders.
Alleen al dat ze luisteren naar hun ouders dat is al een hele waardering.
Incha Allah zullen zij gauw de schoonheid van de hijaab inzien
lella_ouafae
02-06-2004, 10:00
Ik draag elhijab... mede door mijn ouders maar ik mocht zelf beslissen... ik ben er erg trots op en superblij dat ik hem draag!
Kus lella ouafae
Kheb er bewust vorig jaar voor gekozen.. ik moe zeggen... kan niet meer zonder!?!
rifia_girl_maro
02-06-2004, 10:12
hamdoelilah draag ik mijn hijaab ik wordt er niet voor gedwongen en ik draag hem al sinds ik 7 jaar ben en ik ben er erg blij mee ik hoop dat andere moslima's dat binnenkort ook gaan dragen
Ik draag hem al en ik ben nog geen moslima ik kan niet zonder ik doe hem elke dag
IkBenSaliha
02-06-2004, 10:54
Origineel gepost door semia2
Ik draag hem al en ik ben nog geen moslima ik kan niet zonder ik doe hem elke dag
Ik begrijp het niet... :maf:
Wil je uitleggen?? :(
DaNGeRouZLy
02-06-2004, 10:56
:goedzo: Insha`allah word je dat snel :zwaai:
MissyOujda
02-06-2004, 16:58
Pardon..?? Of ik kan niet lezen, of je heb zojuist gezegt dat je een Hijaab draagt zonder dat je een moslima bent..:S
Is dit nou iets raars of ben ik nou dom..:$ Als het op het laatste neer komt mijn excusses daarvoor dan, wantjah ben namelijk niet zo intelligent aangelegd.. Beslamaaaaa..!!
nouredinne_el
02-06-2004, 17:08
draag jij er eentje
Origineel gepost door MissyOujda
Pardon..?? Of ik kan niet lezen, of je heb zojuist gezegt dat je een Hijaab draagt zonder dat je een moslima bent..:S
Is dit nou iets raars of ben ik nou dom..:$ Als het op het laatste neer komt mijn excusses daarvoor dan, wantjah ben namelijk niet zo intelligent aangelegd.. Beslamaaaaa..!!
Ik dnek dat ze bedoeld dat ze zich nog niet heel erg verdiept heeft in ons geloof..
Ga niet gelijk uit van het ergste, typfout is menselijk...
esmaatjuuh
02-06-2004, 17:08
Ahlan..
Ik Draag Nu El Hamdolilah Bijna 4 Jaar Lang Een Hijaab..En Ben Er Echt Trots Op!
Shokran Saliha, Voor Je Complimenten..!
Esma
hajarchatlady
02-06-2004, 17:20
Hoofddoek kan je beter dragen als het helemaal uit je hart komt..en nietomdat iemand anders het zegt toch..?? Ik bedoel..als je moet van je ouders..en jij wil het niet..dan heeft het toch geen zin of wel..??
Ik zelf draag m niet..maar wel binnekort inshaAllah..;)
nouredinne_el
02-06-2004, 17:21
maar waarom zou je het niet willen dragen dan, want jij draagt het nu niet togg
Rayhane_20
02-06-2004, 18:10
Ikke over drie weekjes een Jaar. Elhamdolillah, zoals de meeste zusters al gezegd hebben, ik heb er geen moment spijt van. Zodra je ermee begint heb je spijt dat je die keuze niet jaren geleden gemaakt heb. Moge Allah swt ons daarvoor vergeven, Ameen.
Wa3aleikoem salaaaaam
Alhemdoelilah dames :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.